Heb het hooguit een handvol keren gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen ja, je hoort het al maanden overal
Volgens mij was die toen nog niet eens uitquote:Op woensdag 7 december 2022 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb het hooguit een handvol keren gehoord.
Heb ze nog wel live gezien dit jaar, maar niet dat nummer.
[ afbeelding ]
Oja, ik heb voetbal in voorbereiding van Qatar geboycot tot het WK begon. Dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Multicolor werd vooral bekend doordat het werd gebruikt na een wedstrijd van Nederland volgens mij. Het heeft wel even geduurd voordat het een hit werd.
Dat zou best kunnen, ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:00 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Volgens mij was die toen nog niet eens uit
Die begrijp ik niet! Maar als het over Arcade Fire gaat, dan denk ik dat ze gaan zakken na het metoo-schandaal rondom de zanger.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal Everything Now ook nog een Multicolor boost krigen?
Ja, daar refereerde ik een paar dagen geleden aan (ik dacht OS Beijing)quote:Op woensdag 7 december 2022 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat het niet ook bij de sportzomer ergens?
Omdat het hetzelfde nummer isquote:Op woensdag 7 december 2022 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet! Maar als het over Arcade Fire gaat, dan denk ik dat ze gaan zakken na het metoo-schandaal rondom de zanger.
Lijkt me sterk, toen was ie nog niet uit.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar refereerde ik een paar dagen geleden aan (ik dacht OS Beijing)
Ah ik zie het. Dan was het misschien na Nations League wedstrijden in juniquote:Op woensdag 7 december 2022 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, toen was ie nog niet uit.
Maar er was nauwelijks voetbal in voorbereiding op Qatar.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, ik heb voetbal in voorbereiding van Qatar geboycot tot het WK begon. Dat scheelt ook wel.
Like voor de pompoensoep.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pompoensoep pruttelt, kom maar op met die top 10.
Smashing Pumpkins in de Top 10 lijkt me ambitieus.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pompoensoep pruttelt, kom maar op met die top 10.
Nothing Else Matters ruilen voor Master of Puppets zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vier nieuwe nummers in de top 10.
Nothing else matters, Radar love, Avond en Whiter shade of pale zijn er uit.
Mijn gokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |