Historisch besef is nog minder.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Tenenkrommend hoe slecht basiskennis omtrent economie vandaag de dag is. Holy shit.
Als Nederland door een buitenlandse mogendheid aangevallen wordt hoeft de NATO ons niet bij te staan vanwege de toeslagenaffaire, zo iets?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit is dat veel mensen best een genuanceerde mening hebben over deze oorlog, maar als je elke kritische noot met betrekking tot Oekraïne als een bewijs gaat zien voor het steunen van Rusland of Poetin, kun je voor jezelf nog wel eens een vertekend beeld creëren. Dit is gewoon niet hoe het werkt.
Oekraïne een corrupt land vinden, de media-aandacht voor Oekraïne en Zelenskyy overdreven vinden en tevens Poetin zien als een walgelijke dictator en hoofdschuldige van deze hele oorlog, kan allemaal tegelijkertijd.
Ik erger me meer aan Engelse woorden en uitdrukkingen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Tenenkrommend hoe slecht basiskennis omtrent economie vandaag de dag is. Holy shit.
Tuurlijk. Maar dat is denk ik niet het punt. Als-ie gisteren was doodgeschoten verdiende hij het nog steeds. Ik denk dat de moed wordt beloond.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe hij stand houdt is bewonderenswaardig
Nee, als Nederland aangevallen wordt hoeft Rutte niet virtueel gepijpt te worden in Time magazine vanwege de toeslagenaffaire.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als Nederland door een buitenlandse mogendheid aangevallen wordt hoeft de NATO ons niet bij te staan vanwege de toeslagenaffaire, zo iets?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2022 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ondanks dat ik zeker respect heb voor Zelensky had ik het de Iraanse vrouwen nog meer gegund. De moed die zij vertonen is ongekend.
Bedankt voor je bijdragequote:Op donderdag 8 december 2022 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan Engelse woorden en uitdrukkingen.
quote:Op donderdag 8 december 2022 06:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee, als Nederland aangevallen wordt hoeft Rutte niet virtueel gepijpt te worden in Time magazine vanwege de toeslagenaffaire.
Dan had Biden hem moeten krijgen, want Biden (de VS) is de drijvende kracht achter de oorlog.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het is dan ook geen teken van erkenning of respect. Het gaat er om welke persoon ten goeden of ten kwade belangrijk is geweest binnen het huidige tijdsgewricht
Die is het al geweest.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan had Biden hem moeten krijgen, want Biden (de VS) is de drijvende kracht achter de oorlog.
Je schrijft Poetin verkeerd.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan had Biden hem moeten krijgen, want Biden (de VS) is de drijvende kracht achter de oorlog.
Dan zou Poetin die titel meer toekomen dan Zelensky.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het is dan ook geen teken van erkenning of respect. Het gaat er om welke persoon ten goeden of ten kwade belangrijk is geweest binnen het huidige tijdsgewricht
quote:Op donderdag 8 december 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zou Poetin die titel meer toekomen dan Zelensky.
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Omdat Zelensky z'n rug recht heeft gehouden is Rusland (met het tweede leger van de wereld..)in elkaar gedonderd/aan het donderen met enorme implicaties op economisch, geopolitiek etc vlak als gevolg.
De slag om kiev is vrijwel op "eigen kracht" gewonnen. In ieder geval de keuze van zelensky om te blijven en niet op te geven/in te geven.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook maar een kwestie van gebacked worden door het Westen.
Poetin bereikte niks behalve door iedereen uitgekotst te worden.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zou Poetin die titel meer toekomen dan Zelensky.
MIsschien moet je dit even onder ctrl C/ctrl V zetten, want dit gaat vast nog wel een aantal keren terugkomen.quote:
Oekraine was sinds ze dichter bij het westen aanschurkten rap aan het dalen op de corruptielijst. Dat kost nu eenmaal een tijdje. Ze stonden ongeveer gelijk met Rusland en je ziet het: Als de Russische invloedsfeer vermindert, neemt de corruptie af.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Snap het corruptie argument ook niet helemaal. We moeten het volk van Oekraine niet helpen omdat hun politici net zo corrupt zijn als Rusland? Sinds wanneer is dat een vereiste om een volk van genocide te redden?
De FvD aanhang is weer eens hypocriet gezien het feit dat hun grote leider zelf een corrupte leugenaar is.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
De FvD aanhang stelt dit niet op prijs zo te zien, de rest van de wereld wel.
quote:Moskou verwijt Time ‘Russofobie’ met uitroepen Zelenski tot Persoon van het Jaar
Moskou heeft donderdag kritiek geleverd op het uitroepen van de Oekraïense president Volodimir Zelenski tot Persoon van het Jaar door Time en het roemen van de 'Oekraïense spirit' voor het verzet tegen de Russische invasie.
,,We zien dat de redactionele lijn van deze publicatie niet verder gaat dan de heersende stroming in heel Europa, die zich kenmerkt door absolute blindheid en Russofobie", zei Kremlin-woordvoerder Dmitry Peskov tegen verslaggevers. Hij benadrukte dat het conflict 'morgen zou kunnen eindigen als hij (Zelenski) dat wenst.'
Rusland is volgens Peskov nog steeds van plan om de geannexeerde Oekraïense regio's Donetsk, Loehansk, Cherson en Zaporizja te 'bevrijden' (van nazi's). Russische functionarissen presenteren Zelenski als de leider van een kliek 'nazi's' of 'drugsverslaafden' en hekelen zijn weigering om met de Russische president Vladimir Poetin te onderhandelen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-het-jaar~ab7f1c4a/
Russen zijn de nieuwe moslimsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |