Ik loop wel achter met de haakopdrachten, maar ach, die maak ik gewoon op eigen tempoquote:Op zondag 11 december 2022 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb nog geen enkel vakje geopend, was nog bezig met de pepernoten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik loop wel achter met de haakopdrachten, maar ach, die maak ik gewoon op eigen tempoDie zijn wel af voor de volgende kerst
Hoef je niet voor te blozenquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar ben ik nog helemaal niet aan toegekomen, ben de laatste tijd nog maar tot weinig creativiteit in staat. Beetje te druk ook. Naja volgende kerst is wel een mooi streven
Same here hoor. En net een kind half ziek van de opvang gehaald dus het wordt 'm de komende dagen ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar ben ik nog helemaal niet aan toegekomen, ben de laatste tijd nog maar tot weinig creativiteit in staat. Beetje te druk ook. Naja volgende kerst is wel een mooi streven
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here hoor. En net een kind half ziek van de opvang gehaald dus het wordt 'm de komende dagen ook niet.
Vanavond wel een kerststuk maken in het tuincentrum.
lokpostquote:
Wie gaan we lokkenquote:
Gisteravond in Duiven geweest, was lekker rustig. Wel mooi gedaan met de dorpjes en etalages enzo. Dit was inderdaad wel de mooiste tuincentrumshow voor mij tot nu toe.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je! Ze hebben veel, maar het was ook heel erg druk. Ik heb dus niet alles heel aandachtig bekeken, want ik had niet het geduld om me tussen alle gezinnen, bejaarden en rolstoelgebruikers een weg naar voren te banen
Ik had wel bordjes gezien die naar een bovenverdieping wezen maar even later stond ik gewoon bij de kassa zonder die bovenverdieping gevonden te hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteravond in Duiven geweest, was lekker rustig. Wel mooi gedaan met de dorpjes en etalages enzo. Dit was inderdaad wel de mooiste tuincentrumshow voor mij tot nu toe.
We hadden eerst niet door dat er een bovenverdieping was, dus waren nog op zoek naar de kerstbomen en ballen enzo. Toen maar aan een medewerker gevraagd of er geen gewone kerstbomen en ballen waren, hij moest wel een beetje om ons lachen
ff een top 100 van de jongste fok gebruiksters uitdraaien en dan kiezen we er 5quote:
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).quote:
ik ben al aan het kijken wanneer ik kan gaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).
Had ik maar een auto en rijbewijs....quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel het grootste kerstdorp van Europa! (zeggen ze zelf, maar was inderdaad wel groot en mooi).
Neem het ovquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had ik maar een auto en rijbewijs....
Regiotaxi heb je die niet?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had ik maar een auto en rijbewijs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |