SlowChatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef Valeria_Garza het volgende:
wat is een sc? Ik zie dat erg veel op het forum
Al best een tijdje toch, of misschien niet eens dicht geweest, dat zou ook nog best kunnen. Tenslotte is het altijd tijd voor feestdagen!quote:
Het hele jaar doorquote:
Ja dit wist ik stiekem... Maar ineens popt hij op.quote:
wat een onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit jaar zet ik pas op 12-11 de boom op en niet half september.
Heftig besluitmaar ik wil dit jaar korter de zooi hebben staan
Boeiend, als Sinterklaas hier binnen komt staat ook de kerstboom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstboom opzetten![]()
![]()
Keuzes
Ik vind dat sinterklaas altijd eerst het land uit moet zijn. Aan de andere hand geen kinderen hier die in verwarring raken. En dit jaar ook geen hordes sloopkittens
Dag na Sint lijkt qua planning wat onhandig, dus misschien toch maar vast het weekend ervoor
Of je koopt er nog een bij, heb je een kerstdorp.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik twijfel ook of ik niet een grotere boom wil... heb nu eentje van halve meter en een van een meter. Heb op zich ruimte voor een grotere
Haha te weinig stopcontacten hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:47 schreef Charz het volgende:
[..]
Of je koopt er nog een bij, heb je een kerstdorp.
Heb je elke kerst een andere boominrichgingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Eind november zal ik hem wel opzetten. Ben al aan het nadenken welke kleuren ik ga gebruiken. Of zilver, wit en lichtblauw, of een bonte boom met allerlei kleuren.
Misschien nog eerst naar de kerstmarkt wat inspiratie opdoen.
Als je het geld kunt missen, en de gedachte komt elk jaar langs dan is het imo geen bevlieging.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha te weinig stopcontacten hoordenk dat ik het zonde geld vind. Maar elk jaar vraag ik me dit af
Ja dat probeer ik wel, heb in bijna alle kleuren kerstversiering en dan combineer ik daar wat mee (zoals rood/goud, paars/zilver, blauw/groen, of gewoon alle kleuren bij elkaar). En soms heb ik dan natuurlijk nog wat nieuwe versiering nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je elke kerst een andere boominrichging
Ik moet het eigenlijk in januari kopen. Dan zijn de prijzen lagerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het geld kunt missen, en de gedachte komt elk jaar langs dan is het imo geen bevlieging.
Toegeven aan die wens en er jaren plezier van hebben
Hoe gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel, heb in bijna alle kleuren kerstversiering en dan combineer ik daar wat mee (zoals rood/goud, paars/zilver, blauw/groen, of gewoon alle kleuren bij elkaar). En soms heb ik dan natuurlijk nog wat nieuwe versiering nodig
Bij mij heeft de kringloop ook altijd een "kerstmarkt", staan dan ook meerdere kunstbomen bij. En ik heb zelf mijn boom via marktplaats gekocht. Dan kost het toch een stuk minder dan een nieuwe boom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha te weinig stopcontacten hoordenk dat ik het zonde geld vind. Maar elk jaar vraag ik me dit af
maar thuiskomen in een donker huis behalve een brandende kerstboom, een leuk verlicht kerstdorpje wat je tegemoet komt, warme gekruide chocolademelk maken en dan onder een dekentje op de bank zitten en even genieten voordat je je nest in duiktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:13 schreef mschol het volgende:
ik weet niet eens of ik er dit jaar 1 opzet..
in november december ben ik altijd vroeg weg en laat thuis, en werk ik vaak in weekenden ook nog.
Geeft een gevoel van veel moeite doen voor weinig plezier ervan zeg maar
verlengsnoer met stekkerdoos er aanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |