Logisch, dat is immers een van de beste 'voetbalatleten' ooit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Afellay heeft thuis een CR7 shirtje boven zijn bed.
Terecht, die constante focus van de commentator op "gaat Hij nog scoren?!?!" was echt heel gênant.quote:
Zijn leeftijd?quote:
Wat een geanuslik van Ronaldo zeg. De presentator vroeg of het niet knap was van die invaller en beide heren direct in de verdediging dat Ronaldo geen koekenbakker isquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Afellay heeft thuis een CR7 shirtje boven zijn bed.
Mijn reactie toen Leao na een minuutje al scoorde en Ronaldo ondanks verwoed proberen geen goal meer maaktequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een geanuslik van Ronaldo zeg. De presentator vroeg of het niet knap was van die invaller en beide heren direct in de verdediging dat Ronaldo geen koekenbakker is![]()
Wat een zwakzinnigen inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Regilio_ het volgende:
Ze snappen Sjoerd gewoon niet![]()
De tering.
Ajax troep.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef wimderon het volgende:
Van der Vaart snapt werkelijk waar helemaal niks.
Kan ik best mee leven. Debiele broertje genot.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef BB-King het volgende:
Fragmentje Salenko 1994 Rusland-Kameroen?
Hij bedankte de fans en sloot weer aan bij zijn team.quote:
Geen enkel gedrag keurt dit gebeuren goed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Feeststemming na WK-winst Marokko slaat om, ME veegt pleinen leeg in grote steden
@:slobeend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |