Jij voorspelde minimaal 4 goals, respect.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die hierin een 0-0 zagen na 5 minuten en weg zijn gegaan.
Je spreekt uit de stenentijdperkquote:
Nee, de zwitsers zijn het kind van de rekening.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het eigen doel schoon houden is ze in ieder geval niet gelukt.
Ik stond achter het doel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je spreekt uit de stenentijdperk
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn naam is Van de Heuvel, in Zwitserland Van de Berg.
Angola - Mali, Afrika Cup 2010quote:
Het is ook helemaal niet grappigquote:
Ze zijn ook niet frank en vrij aan het voetballen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Nee, de zwitsers zijn het kind van de rekening.
En in Nederland Vandervlakkequote:
Die komen om 21:43 en 15 seconden met de trein.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef TLC het volgende:
Zijn er al beelden van rellende Zwitsers in bv Amsterdam of Den Haag ?
Iedereen hier kijkt ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer spijtig dat niemand met een TV Tip komt nadat ik daar vriendelijk om vroeg. Die "warm bad" reputatie wordt niet waargemaakt
Misschien maar bij ESF gaan buurten ofzo.
Oh, sorry, ik heb een Samsung.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer spijtig dat niemand met een TV Tip komt nadat ik daar vriendelijk om vroeg. Die "warm bad" reputatie wordt niet waargemaakt
Misschien maar bij ESF gaan buurten ofzo.
Wie is dat mokkeltje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |