Werk je voor handhaving?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Me rukt uit (terwijl het nog niets aan de hand is), onnodige machtsvertoon lokt agressie uit.
We zijn zo achterlijk.
GeertGod heeft gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geert heeft ook al gereageerd
Zo blij dat ze met zwaar vuurwerk naar de politie gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
OnRuStIg..
Mensen zijn gewoon blij. Allemachtig.
Dammitquote:
Nogal evident. Maar er is ook een verantwoordelijkheid voor de politie/me. Vredige gemeenschappen kun je agressief maken, door onnodig met machtsvertoon op de proppen te komen. Basis-psychologie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
Er is niks mis mee als ze op een normale manier vieren dat ze door zijn. Feestje bouwen is niks mis mee. Maar laat andermans spullen heel en ga niet lopen rellen.
ZwAaR VuUrWeRk..quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo blij dat ze met zwaar vuurwerk naar de politie gooien.
Mkay...
Er is nog helemaal niets gebeurd. Geef ze een kans.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met scherp schieten zou beter passen op dat gajes.
Lost het wel permanent op, nu komt het elke keer weer terug.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met scherp schieten zou beter passen op dat gajes.
Hoevaak zouden ze dat al hebben gehoord? We geven je nog één kans! Kansen moet je pakken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets gebeurd. Geef ze een kans.
Inderdaad. Beter gewoon Twister spelen in het feestgedruis maakt de sfeer vanzelf al gemoedelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal evident. Maar er is ook een verantwoordelijkheid voor de politie/me. Vredige gemeenschappen kun je agressief maken, door onnodig met machtsvertoon op de proppen te komen. Basis-psychologie.
Wat zegt die agent nu aan het begin? Als we rechts een beetje geweld gebruiken gaan ze vanzelf weg?quote:
Woon sinds vorig jaar voor het eerst sinds jaren niet meer in Overvecht of Kanaleneiland, maar heb niks van die dienst gemerkt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef theunderdog het volgende:
Hahaha. De reacties hier zijn zo genieten. Heel dapper achter je toetsenbord, over 'gajes' enz.
Dat 'gajes' maakt al voor zeker 15 jaar + de dienst uit op de straten van Nederland.
Nee. Gewoon niets doen. Feesten is namelijk niet verboden. Ook niet voor Marokkaanse-Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter gewoon Twister spelen in het feestgedruis maakt de sfeer vanzelf al gemoedelijk.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wat zegt die agent nu aan het begin? Als we rechts een beetje geweld gebruiken gaan ze vanzelf weg?
Tja, een horloge of dure schoenen kun je met zwart geld wel kopen. Maar een woning financieren wordt wat lastiger als ze graag je administratie willen zien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat je het hebt gemaakt
Ik proef sarcasme. Meestal een manier om iets niet nader te durven verklaren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik zie dat jij heel goed bent in basispsychologie. Je weet precies wat je moet zeggen om in principe vreedzame gemeenschappen niet boos te maken. Vooral doorgaan en zo.
Op reltuig. Feestvieren = prima.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Omdat je vindt dat er met scherp geschoten moet worden op feestvierders.
Ja man. Wetten lokken ook alleen maar uit, weg er mee. We zijn zo achterlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Me rukt uit (terwijl het nog niets aan de hand is), onnodige machtsvertoon lokt agressie uit.
We zijn zo achterlijk.
Feestvierdersquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Omdat je vindt dat er met scherp geschoten moet worden op feestvierders.
Jawel. Maar grammatica-neuken is zo flauw.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zag hetEditten doen we niet aan. Keihard incasseren dan maar
Alhoewel ik niet denk dat de betreffende user het überhaupt in de gaten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |