Ik heb even het oriëntatiepunt gegoogeld: 2 weken onvoorwaardelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat stuk nageboorte mogen ze wel een tijd de cel in flikkeren.
Een Reliant Robinquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:43 schreef OllieA het volgende:
In wat voor barrel rijd je rond dan, wanneer daar zomaar een wiel afrolt...
Roomser dan de Paus, noemen we dat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gideon drinkt niet eens. Dat hij zoiets onverstandigs doet past niet bij hem vind ik.
Zwakke blaas wss.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lichamelijk onderzoek....een blaastest
Was hij zo dronken dat jij dacht dat ze hem bij hem van achteren erin zouden drukken? Lichamelijk onderzoekquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat lampie dacht zeker dat er een katheter zijn micro penis in ging om zijn blaas leeg te halen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mensen bedenken gewoon van alles om niet te hoeven blazenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was hij zo dronken dat jij dacht dat ze hem bij hem van achteren erin zouden drukken? Lichamelijk onderzoek
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gideon drinkt niet eens. Dat hij zoiets onverstandigs doet past niet bij hem vind ik.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Had ooit een collega die met alcohol op werd aangehouden. Heeft geweigerd te blazen wegens zijn geloof
Hoe weet jij dat? Ben je zijn holmaatje ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Was het Kaag geweest dan had je al klaargestaan met een eind touwquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:35 schreef weetjewel5 het volgende:
Heb je een rijbewijs nodig voor een bromfietsGewoon gas geven.
Hoogstens lurkt hij Baudet driemaal daags leeg. Beetje de wappieleef zeg maar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee die moet je inleveren als je gezopen hebt en daarom niet mee wil werken aan een blaastest.quote:
Ik zie hem nooit drinken bij FVD.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je zijn holmaatje ofzo?
Owh wowquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoe vind je het dat je privacy (persoonlijke gegevens) op straat ligt eigenlijk?quote:
Met dat jaren 30 40 programma van zijn partij had hij waarschijnlijk een andere gedachte bij blazen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die heliumhamster?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Dat gezegd hebbende: ik zou van Meijeren ook wel anaal willen uitwonen, hoor.
Hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe vind je het dat je privacy (persoonlijke gegevens) op straat ligt eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |