Even wachten en dan wil Sas wat afstand.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Ach gossie zijn hoofd legt slweer tegen haar schouder.

Ja alleen tegen Babette, eric en isaac zegt zequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ondertussen heeft ze hem door het slijk gehaald op.

Huh?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Typisch "hij doet dat normaal ook niet hoor!!" praatje van vrouw met blauw oog en gekneusde ribben op de SEH.

Ja echt he, fokking aanstellers, maar was wel even vermakelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar...
De hele COS in de zeik genomen![]()
[ afbeelding ]

En onsquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen tegen Babette, eric en isaac zegt ze

Hij zal zich, als ze blijven plakken, de rest van zijn leven moeten blijven bewijzen, want achter van alles zal Sas iets zoeken...quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
Straks zegt hij per ongeluk dat hij een actrice of zangeres aantrekkelijk vindt. Zij weer supersad.

Nee eerst legde ze haar hoofd tegen zijn schouder en toen zei ze dat ze te snel gingenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wachten en dan wil Sas wat afstand.

quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zal zich, als ze blijven plakken, de rest van zijn leven moeten blijven bewijzen, want achter van alles zal Sas iets zoeken...

Ja die smoel spreekt boekdelen.quote:

quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Babette zal ook wel zuur zijn, die heeft al dat gejank aan moeten om horen, en waarom? Om niets.

Die is nog vermist 😅quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:48 schreef Aggie46 het volgende:
Nou, dit is opgelost.
Kunnen we nu zoeken naar de tondeuse?

quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Ijspegel99 het volgende:
Martin vertelt Mexx dat ze uit moet kijken om lui te worden, wanr daar hebben mensen met een hoge intelligentie vaak last van

Die liggen wel weer in bed binnenkort , lekker kriebelenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze praat haar straatje schoon. Ze moest toch kotsen?

Die ligt bij de hot tub toch?quote:

Zoe?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nou als Bern nog neuken wil. moet 'ie ergens anders een paar meiden zoeken

Hahaha, ja wat verteld zij nu eigenlijk over vorige relaties.....niets.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Bern vraagt wel ff of Sasje nog lijken in haar kastje heeft

Echt he en wie zijn er nu gekker, zij of wij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, dat was een boeiende 1,5 uur van mijn leven

Tis iig op dezelfde snelheid...quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen goed praten zegt Bern. Zeker zegt Sas onze communicatie is goed

48 uurquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Vraagt Sasje aan Bern.. Denk je dat het weer goed komt... ?![]()
Een uur drama maken voor nix

Het gaat meer om daar binnen. Sukkelquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
"Als mensen iets vragen, het gaat ze niks aan"..
Nee hallo. je wordt levend uitgezonden sukkel.

en dat ging over Mexx?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Ijspegel99 het volgende:
Martin vertelt Mexx dat ze uit moet kijken om lui te worden, wanr daar hebben mensen met een hoge intelligentie vaak last van

obviously wij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he en wie zijn er nu gekker, zij of wij.

Keek er ook raar naar, is geknipt met een heggenschaar?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Dat haar van Babette ziet er niet uit

Dacht minstens dat hij wel eens een meisje gedrogeerd had ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef pingu66 het volgende:
Drama om 'niets" Ik dacht hij heeft iets vreselijks gedaan. ( dat was in Sasha's hoofd wel zo)
Maarxwat zijn ouders hier mee te maken hebben begrijp ik niet en Sasha zei gisteren: iemand die "dat' doet heeft serieuze hulp nodig.( DAT blijkt nu meerdere dates tegelijk hebben)

Geblondeerd ,alleen toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Keek er ook raar naar, is geknipt met een heggenschaar?

Nou red flag als dat moetquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
Babette:
ow nou Bern heeft dus wel echt "gesufferd"

Sas heeft een uitstekend gevoel voor dramaquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd of Bern dan binnenkort niet meer als Judas wordt gezien..
Weet niet of sascha alle mensen gaat bijpraten waarbij ze heeft zitten huilen/ praten...

Weet ik niet, heb nog geen streams gekeken vandaag.. Maar volgens mij zijn haar haren vorig week geknipt..quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geblondeerd ,alleen toch?![]()
Misschien ook wel geknipt

Ik zag jou haar altijd verdedigen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas heeft een uitstekend gevoel voor drama![]()
Mijn hemel

Failquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Belangrijk dat niet heel Nederland denkt dat ze een domme doos is
[ afbeelding ]

Alleen geblondeerd vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb nog geen streams gekeken vandaag.. Maar volgens mij zijn haar haren vorig week geknipt..

Ja, heb ik ook. Hij loopt mij teveel in de pas.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
of het nu echt heel erg was of niet, maar ik blijf dus Bern echt wel een creep vinden, ik weet nog steeds niet waarom, maar mijn nekharen gaan overeind.

Ze heeft zichzelf al die tijd al voor schut gezet, met haar drama.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Belangrijk dat niet heel Nederland denkt dat ze een domme doos is
[ afbeelding ]

Lekker en wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel leuke opstelling zo en gezellig met elkaar (rivier)kreeftjes eten.

Kijk daar heb je het alquote:

Het kan voor haar wel iets zijn geweest waar ze van is geschrokken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf al die tijd al voor schut gezet, met haar drama.
Vooral nu we weten wat er nu eigenlijk echt aan de hand is.
Ze moet natuutlijk goedpraten waarom ze er nog geen stop op zet.

Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
obviously wij.
Ik ontken dat ook niet

Nou Sas moest vooral voor haar eigen gevoel gaan enzo niemand mocht er wat van zeggen. Het is haar gevoel enz.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al
Dus dat noem jij verdedigen? Volgens mij probeerde ik iets te zeggen over dat ik me kan voorstellen hoe iets binnenkomt bij iemand die anders in het leven staat . Maar prima joh maak er wat moois van in je hoofd

Bern heeft Schuld&Boete gedaan, ze heeft er een kusje op gegeven... ze moest wel het alternatief was de rest vd tijd alleen zittenquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf al die tijd al voor schut gezet, met haar drama.
Vooral nu we weten wat er nu eigenlijk echt aan de hand is.
Ze moet natuutlijk goedpraten waarom ze er nog geen stop op zet.

Dat is ook zo ? Zeg ik iets raars ? Jij maakt er meteen indianen bullshitverhaal van , prima past bij jouquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Sas moest vooral voor haar eigen gevoel gaan enzo niemand mocht er wat van zeggen. Het is haar gevoel enz.

Helemaal mee eens en moet je bovendien maar eens opletten hoeveel van de mannen daar überhaupt met Bern omgaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
of het nu echt heel erg was of niet, maar ik blijf dus Bern echt wel een creep vinden, ik weet nog steeds niet waarom, maar mijn nekharen gaan overeind.

Ik denk dat er wel meer van de huidige stelletjes voor ze de loods ingingen het er nog even flink van genomen hebben. Bern zegt het maar dat had hij niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
Al die stelletjes daar moeten het uiteraard lekker zelf weten maar sommigen kunnen nog weleens bedrogen uitkomen

Lekkerquote:

Ja dat is zoquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook zo ? Zeg ik iets raars ? Jij maakt er meteen indianen bullshitverhaal van , prima past bij jou

Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer van de huidige stelletjes voor ze de loods ingingen het er nog even flink van genomen hebben. Bern zegt het maar dat had hij niet hoeven doen.

Salade?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:08 schreef Loveable het volgende:
Weet niet wat dit precies is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |