Sasha is een bijzonder meisjequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik als ik Bern was ook maken dat ik wegkwam.
Ze denkt blijkbaar dat de dates allemaal krassend in een hoekje liggen, hij moet het aan zijn ouders vertellen.
Man3
Ik nam die opmerkingen juist wel serieus, en dan krijg je van de nare gedachten over kittens en kleutersquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso niet naar geluisterd , hij is geen kinderverkrachter, dat vond ik ook zwaar overdreven
maar die levensstijl heb je niet zomaar : daar kies je voor
Ook prima
Het heeft velen toch zeker 2 dagen bezig gehoudenquote:
Heb het niet meegekregen maar alleen deze zin maakt het al walgelijk genoegquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
O jemig nu praten ze over vadertje en moedertje spelen met twee adoptie kinderen zodat sas haar strakke lichaam houdt![]()
Die is nog steeds ziek van slecht etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:39 schreef Amputalent het volgende:
Berend hielp goed mee.
[ afbeelding ]
Nee Sas wil die gast niet meerquote:
Ik zou zeggen wacht maar af.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:40 schreef mootie het volgende:
Wat een onnodig drama was dit zeg. Geen verhaallijntje waard
Daar komen de kittens en kleutersquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Bern vraagt wel ff of Sasje nog lijken in haar kastje heeft
Het is een raar stel hoor. Ze weet ook niet wanneer de sadness weg is 🤣🤣 hij heeft haar niet eens wat gedaan 🤣🤣quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen maar alleen deze zin maakt het al walgelijk genoeg
Dat vond ik dan ook zwaar overdreven van jouquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik nam die opmerkingen juist wel serieus, en dan krijg je van de nare gedachten over kittens en kleuters
Dat zei ik ook al, dacht eerst dat het KimD zelf wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Leila in de kleding van KimD
Ziet er niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |