Misschien moet je dan eens beginnen niet meer om te gaan met mensen die denken je een dienst te bewijzen door je aan een bejaarde crimineel te koppelen?quote:Op donderdag 8 december 2022 23:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wij gaan met een ander soort mensen om.
Dat komt alleen op tv voor in films en series, dat een man kleding of schoeisel koopt voor een vrouw. Het is een fantasie.quote:Op maandag 5 december 2022 20:52 schreef loveli het volgende:
Ik ga deze even volgen, al is het maar om te begrijpen hoe iemand het in z'n hoofd haalt om schoenen voor een ander te kopen. De kans dat die goed passen lijkt me minimaal.
Het werkt dus ook nogquote:Op maandag 5 december 2022 20:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, denk maar niet dat het zo werkt. Wellicht bij mannen met een laag IQ, maar dit soort types willen je aandacht “kopen”.
Ik heb al eens eerder meegemaakt dat ik op een eerste date gelijk 100 euro’s aan cadeaus kreeg of een briefje van vijftig euro, ik voelde me daarna altijd verplicht aardig te blijven, terwijl ik na een week dacht: dit wordt niks.
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wij gaan met een ander soort mensen om.
Het trieste is dat er echt dit soort figuren zijn.quote:
Naar de finale van het WK? Of als toevoeging voor de harem van de sheik?quote:
Uitkering kan ook AOW zijn natuurlijk, dan is hij wel echt bejaard, maar zegt niets over je vermogen of inkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het trieste is dat er echt dit soort figuren zijn.
Mooi ook, uitkering en dan nog zoveel geld voor Vuitton tassen. Zal wel van terug gekregen geld van "vrienden" zijnEn andere schimmige zaakjes.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je omgaat met tokkies.
Zo oud is hij ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitkering kan ook AOW zijn natuurlijk, dan is hij wel echt bejaard, maar zegt niets over je vermogen of inkomen.
Heeft niks te maken met mannen aantrekken. Elke vrouw kan een man achter zich aan krijgen die cadeau’s geeft. Het ligt aan met wat voor type mannen/mensen je omgaat.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:51 schreef cosmosis het volgende:
Dit hele topic bevestigd waarom je mannen achter je aan hebt die je cadeaus geven in de hoop je punani te bevredigen...Indien je je afvraagt waarom je dat soort mannen aantrekt, begin met dit topic door te lezen vanaf post 1.
Ik denk dat we daar allemaal wel ongeveer het antwoord op weten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:30 schreef Cockwhale het volgende:
Toekomstige stalker in aantocht. Mocht dit waar zijn, misschien een afvragen hoe iemand die net vrij is zulke dure giften kan betalen. Of 't is nepzooi.
Owkee dus het is een bewuste keus van jou om zulke mannen aan te trekken? Wat is dan het doel van dit topic? Of je gebruik moet maken van de zwakte van de desperate man, of dat je ook iets terug moet geven daarvoor? Het lijkt wel een bewuste keus van je om gebruik te maken van de situatie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met mannen aantrekken. Elke vrouw kan een man achter zich aan krijgen die cadeau’s geeft. Het ligt aan met wat voor type mannen/mensen je omgaat.
Mischien zit hij weer vast ?quote:Op donderdag 8 december 2022 23:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee dagen niks meer gehoord, kortaf reageren werkt.
Of hij leest op fok! Mee
Alsof mijn leven van een paar spullen beter wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Owkee dus het is een bewuste keus van jou om zulke mannen aan te trekken? Wat is dan het doel van dit topic? Of je gebruik moet maken van de zwakte van de desperate man, of dat je ook iets terug moet geven daarvoor? Het lijkt wel een bewuste keus van je om gebruik te maken van de situatie.
Je lijkt te kicken op dit soort tokkie-drama.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Alsof mijn leven van een paar spullen beter wordt.
Als dat niet zo zou zijn, zou je dit soort figuren wel afstoten ipv aantrekken. Nu heeft de man die jou pampert, het idee dat er iets te halen valt, puur vanwege de manier zoals jij je opstelt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Alsof mijn leven van een paar spullen beter wordt.
Dat is waarschijnlijk ook precies de bedoeling. Hoeft trouwens niet eens een bewuste intentie zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 20:25 schreef britneycheers het volgende:
Zojuist heb ik van een postbezorger een pakket ontvangen met nieuwe Gucci schoenen. Via de app heb ik bedankt en hij drong al meteen aan op af spreken. Ik voel mij nu een soort verplicht om af te spreken door de cadeaus.
quote:Op maandag 5 december 2022 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Brandblusser meenemen.
"Want ik sta in vuur en vlam."
TS zou het wel op Marktplaats zetten, denk ik?quote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef NaarMensje het volgende:
Ik kreeg van de week bij onze kringloop een tas binnen van Michael Kors en ik moest direct aan TS denken.
TS houdt sowieso van aandacht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 02:13 schreef FYazz het volgende:
Je wilt niks van hem maar hij heeft wel je adres om pakketjes te laten bezorgen en jij hebt zijn nummer om hem te bedanken?
En je vriendin die je schoenmaat doorgeeft aan zogezegd een man die jij niet ziet zitten zodat jij ongewenst pakketjes ontvangt?
Raar verhaal of jij bent niet eerlijk en vind de aandacht en cadeautjes toch leuker dan je hier schrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |