Kut TTquote:
Rot op gast met die shit.quote:
Rijst met een vleugje vis. Tief opquote:
Wat ik zeg, overrated voerquote:
Ze zijn allemaal het zelfdequote:
Hahahaquote:
Met dezelfde tandartsquote:
Nee johquote:
Ja kan.quote:
een-en-zestig jongen!quote:Op maandag 5 december 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
Weer geen NL-Alert .... is alles nog onder controle ?
EN @:treehut362 wederom van harte met je pakjesavond
Wijsheid komt met de jaren.quote:
Ik eet een appel die valt niet ver van de boomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik mis de pieperquote:Op maandag 5 december 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
Het ontstaan van Hutspot...![]()
[ afbeelding ]
Al meegekregen dat 'jouw' spits kapot is?quote:Op maandag 5 december 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Het is wel een genot om te zien. Zuid Korea stelt niks voor maar heerlijk voetbal van Brazili.
wie is dat ook al weer ?quote:Op maandag 5 december 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meegekregen dat 'jouw' spits kapot is?
Neequote:Op maandag 5 december 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meegekregen dat 'jouw' spits kapot is?
Las gisteren iets van mogelijk 3 maandenquote:
Ja lees net ook waarschijnlijk zeker twee maanden. Arsenal selectie is niet breed genoeg voor dat soort tegenvallers. Misschien iemand kopen na het WK.quote:Op maandag 5 december 2022 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las gisteren iets van mogelijk 3 maanden
https://www.voetbalprimeu(...)den-aan-de-kant.htmlquote:Op maandag 5 december 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lees net ook waarschijnlijk zeker twee maanden. Arsenal selectie is niet breed genoeg voor dat soort tegenvallers. Misschien iemand kopen na het WK.
Competitie voorbij dan ongeveerquote:Op maandag 5 december 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)den-aan-de-kant.html
Hier hebben ze het over 3
Ja, zielig he,quote:Op maandag 5 december 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
Denk dat Ronaldo niet meer speelt dit WK... Want vanaf 1 januari moet ie aan de slag in de zandbak voor 200 miljoen .... per jaar
Denk dat ie heel blij mag zijn met zo'n aanbod ... dat die Arabieren zo gek zijn om het te betalen is ergerquote:Op maandag 5 december 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zielig he,
die 200 mln is niet genoeg voor zijn ego hoor
quote:
Heb je het nieuwste bouwproject in S.A. gezien?quote:Op maandag 5 december 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie heel blij mag zijn met zo'n aanbod ... dat die Arabieren zo gek zijn om het te betalen is erger
Wel een cruiseship voorbij zien varen ...quote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het nieuwste bouwproject in S.A. gezien?
Neuh, das peanutsquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een cruiseship voorbij zien varen ...
Was bijna 2quote:
Ah ambitieus dingetje wel ...quote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, das peanuts
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Line,_Saudi_Arabia
Klik mar nietquote:Op maandag 5 december 2022 21:58 schreef maily het volgende:
Pssttt, stoofvlees kopen?
KLB / 22 pietermannen voor een blik stoofvlees
Waarom niet? Gaat toch altijd goed met verklikkers? Die worden overal geliefdquote:Op maandag 5 december 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
van 1 komt het ander... doe maar niet
Ik heb gekliktquote:Op maandag 5 december 2022 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ga je duur kopen? Bij een supermarkt geweest?
Was in een Belgische vandaag.quote:Op maandag 5 december 2022 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ga je duur kopen? Bij een supermarkt geweest?
Je hebt de commotie gemist .... bijna was 40+ MLN geweestquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:11 schreef Steven_Stil het volgende:
40+ Memory Lane, is dat een voorbode?
Godverdomme te laat dan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de commotie gemist .... bijna was 40+ MLN geweest
Ja echt .. was niet te geloven ... twas dat Dees er over begon anders was het gewoon doorgeduwd vermoed ik ... Maar gelukkig liet 40+ zich horen en is MLN bij ons in getrokken ipv andersomquote:
Het is overal hetzelfde tegenwoordig zowat, ook een Aldi en Lidl en een AH met Franse naam daar..quote:
Ja dat kon ik al redelijk goed maar nu is het dagelijks en inmiddels aardig vloeiendquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij spreekt inmiddels toch vloeiend Duits en dergelijke
Het was meer een beslissing van boven af en die vonden dat 40+ wel naar MLN kon ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die rel stelde weinig voor of is alles volgens goed gebruik verwijderd?
Modjes worden steeds schaarser waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was meer een beslissing van boven af en die vonden dat 40+ wel naar MLN kon ...
Ja minder subfora's of zo was het doel ..quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Modjes worden steeds schaarser waarschijnlijk.
Met 1 blik op de index kan ik al zien dat er niet veel minder zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja minder subfora's of zo was het doel ..
Ja sws vaag een paar en wat gemoved naar onlogische lokatiesquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Met 1 blik op de index kan ik al zien dat er niet veel minder zijn.
Wat ga je winnen ?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:49 schreef mario390 het volgende:
nu al in mond van de aich bleiburg
adventkalender
Het lijkt nog wel wat zo totdat je in zo'n subforum gaat kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sws vaag een paar en wat gemoved naar onlogische lokaties
Als je iets niet in je AT hebt blijft het zoeken ..quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het lijkt nog wel wat zo totdat je in zo'n subforum gaat kijken.
OKquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
de volleyballers hebben crisis een de
manager overlegt terug te treten
ze hebben weer verloren en zijn 5te
Is het geen soort kras-kalender ? elke dag een vakje ,, das wat @Loveable doet .. Heb je al iets gewonnen MissLaif?quote:
Misschien kunne ze basketbal proberen wanneer ze lang genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
de volleyballers hebben crisis een de
manager overlegt terug te treten
ze hebben weer verloren en zijn 5te
keine lustquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:58 schreef mario390 het volgende:
italie heb ik erst nu om 0:45
ingeschalten liveshow
nee en kalender met 24 stckchen schokoladequote:Op dinsdag 6 december 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het geen soort kras-kalender ? elke dag een vakje ,, das wat @:loveable doet .. Heb je al iets gewonnen MissLaif?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en kalender met 24 stckchen schokolade
Die heeft mijn kleinzoon ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en kalender met 24 stckchen schokolade
Had je wel een originale wave-baardquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet.
Die zak ging zo snel leeg
Neuh dat die snilklaas nep is weet ie wel maar voor de zekerheid neemt ie rond deze tijd geen risico.quote:
slimme kleinzoonquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Neuh dat die snilklaas nep is weet ie wel maar voor de zekerheid neemt ie rond deze tijd geen risico.
Learn to forgetquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat moet nog blijken, hij lijkt geen enkele vorm van prestatiedrang op school te hebben.
Tafels leren vind ie maar niks maar zijn geld tellen gaat dan ineens weer erg snel
Morguh Pullupquote:
Nog niks gewonnenquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het geen soort kras-kalender ? elke dag een vakje ,, das wat @:loveable doet .. Heb je al iets gewonnen MissLaif?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomme ik heb waarschijnlijk corona
Dankje volgens mij heb ik het ergste al gehadquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemistquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:29 schreef chufi het volgende:
Hier was de straat net ook opeens nat ..
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Wellicht krijgen we dan een keer relletjes omdat ze verliezenquote:
https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dan een keer relletjes omdat ze verliezen
Niet zo overdrijven johquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dan een keer """relletjes""" omdat ze verliezen
That's mequote:
Neuhquote:
T zou wel een stunt zijn als Marokko ineens het WK wintquote:
It ain't over 'till the fat lady singsquote:
Of een excuus?quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarvoor? Heb gewoon gewerkt hoor vandaag.quote:
Op fok? Maar je moppert nogalquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarvoor? Heb gewoon gewerkt hoor vandaag.
Niet mijn schuld dat ik vraag om opdrachten en bestanden en niets krijgt.quote:
Raar nou leuk toch even niksquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat ik vraag om opdrachten en bestanden en niets krijgt.
Je krijgt wel corona zonder er om te vragen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat ik vraag om opdrachten en bestanden en niets krijgt.
Stunt? Oorlog bedoel je.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zou wel een stunt zijn als Marokko ineens het WK wint
Nee, stuntquote:
Ik hoop het niet zegquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zou wel een stunt zijn als Marokko ineens het WK wint
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Nederland gaat dat voorkomen
Heb nog een handje vol, denk van de week nog kruidnoten halen.. Als dat nog in de winkel ligt met kortingquote:
Ik had vanmiddag dus de echte pepernoten, maar ook kruidnootjes gehadquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb nog een handje vol, denk van de week nog kruidnoten halen.. Als dat nog in de winkel ligt met korting
Wat zijn echt pepernoten dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag dus de echte pepernoten, maar ook kruidnootjes gehad
die rare vierkantige dingen met anijssmaakquote:
Van die dingen die er uitzien als hondenbrokken, beetje taaitaai achtige smaakquote:
Smaakt eigenlijk naar taai taai, maar dat eet ik zelden..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
die rare vierkantige dingen met anijssmaak
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
die rare vierkantige dingen met anijssmaak
Ja, haal vaak door de war..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Van die dingen die er uitzien als hondenbrokken, beetje taaitaai achtige smaak
Taaitaai is lekkerderquote:
Ik was net op zoek naar een plaatjequote:
Ze is zelf lekker.quote:
Ik heb dit jaar nog geen taai taai gehadquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Smaakt eigenlijk naar taai taai, maar dat eet ik zelden..
Ook favoriet hier, maar mijn tanden gaan daarvan echt pijn doenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind allebei wel lekker..
Dit is ook lekker
[ afbeelding ]
Ik ook niet, zal van de week wel kopen als ik het niet vergeet..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen taai taai gehad
Ojee, dat is niet fijn nee..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook favoriet hier, maar mijn tanden gaan daarvan echt pijn doen
Daar kan je je zo gruwelijk ziek aan eten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind allebei wel lekker..
Dit is ook lekker
[ afbeelding ]
Ik heb nog een halve zak kruidnootjes, de andere helft heb ik vanmiddag uitgedeeld en een deel per stuk verpakt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal van de week wel kopen als ik het niet vergeet..
Ik hou mij altijd wel inquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan je je zo gruwelijk ziek aan eten.
Hoe? We gaan het leger sturen met hun 2 stuk munitie?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Nederland gaat dat voorkomen
Dat is toch Bolk hier?quote:
Avond aloa.quote:
Hebben we dat niet al allemaal naar Ukraine verstuurdquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe? We gaan het leger sturen met hun 2 stuk munitie?
Daarom hebben we nu nog 2 stuks over, voor het geval rusland hier invaltquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we dat niet al allemaal naar Ukraine verstuurd
Geen ideequote:
Ging het over kikkers of muizen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, boks betekent in dit geval dat ik het met aloa eens ben
Ik wel, die zakken van de HEMA zijn primaquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen taai taai gehad
Neequote:
Daar draaien ze nu toch continu sinterklaasliedjes? Of t/m gister dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel, die zakken van de HEMA zijn prima
Ja dat zal wel klaar zijn, net als dat pepernoten of tompoezenbierquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar draaien ze nu toch continu sinterklaasliedjes? Of t/m gister dan?
tompoezenbierquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zal wel klaar zijn, net als dat pepernoten of tompoezenbier
Dat is beterquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou heb ik alleen maar een mooi koud plaatje
[ afbeelding ]
quote:
Lach maar, het bestaat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
tompoezenbier![]()
Is dat al geproefd bij de bierproeverij hier?
Ik had het voorgesteldquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
tompoezenbier![]()
Is dat al geproefd bij de bierproeverij hier?
Ik geloof je wel hoorquote:
Ik sla toch overquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het voorgesteld![]()
Het is nu in de uitverkoop zie ik
https://www.hema.nl/eten-(...)-stuks-17430100.html
Het is koud in Friesland momenteelquote:
Ik ga het ook niet proberen.quote:
Ik heb vorige week de eerste sneeuwvlok al opgevangen met mijn tongquote:
ook 11 graden in huis?quote:
Het sneeuwde idd heel lichtjesquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de eerste sneeuwvlok al opgevangen met mijn tong
Het kan ook best dat er 10 tegelijk waren, zoveel en zo kleinquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de eerste sneeuwvlok al opgevangen met mijn tong
Geen idee hoe koud buiten, maar zonder verwarming was het hier 11 binnen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh, "gewoon" 18 ...
Dacht dat je het over buiten had.
Lekker warme chocomel drinken!quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe koud buiten, maar zonder verwarming was het hier 11 binnen.
Nu bezig warm te worden en dat duurt lang
Lang geleden Pantserstorm in dienst gedaan en na de 50 km mars kregen we warme chocolademelk met Rumquote:
met Rum!quote:
Spanjequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:37 schreef Loveable het volgende:
Penalty schieten, hoop dat Spanje dan maar wint
Oh dan zet ik hem even aanquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:37 schreef Loveable het volgende:
Penalty schieten, hoop dat Spanje dan maar wint
Dat wil ik niet wetenquote:
Heee meisje,quote:
Nou als je keek hoe Spanje de penalty's nam..quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heee meisje,
waarom jij doet beledigen bagger?
Jesus ik denk een vreemde te zien. Wat is dit nou weer voor een uiquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou als je keek hoe Spanje de penalty's nam..
Bij het 40+ toernooi mag jij ze nemenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou als je keek hoe Spanje de penalty's nam..
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus ik denk een vreemde te zien. Wat is dit nou weer voor een ui
En dan als mis gaat, ik de schuld op mij krijg zekerquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het 40+ toernooi mag jij ze nemen
Het lijkt op een zaadje die van een eicel wegzwemt.quote:
Dirty thoughtsquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt op een zaadje die van een eicel wegzwemt.
Ik zag dat er ook zo inquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt op een zaadje die van een eicel wegzwemt.
quote:
Jaa, nu kan ik er niet meer normaal naar kijkenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jaa, nu kan ik er niet meer normaal naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |