Jullie eten alleen bonen en uien???quote:Op maandag 5 december 2022 16:32 schreef 111210 het volgende:
Rond de 300,- met 2 personen.
Kopen dan ook vrijwel geen alcohol, kant en klare zooi en heel weinig chips/snoep/koek.
Ik ook ongeveerquote:Op maandag 5 december 2022 16:57 schreef herverwijderd het volgende:
Idioot veel want ik ben lui en koop veel gemaksdingen. Ik gok (nadat ik even in mijn bankieren app gekeken heb) een euro of 400, voor mij alleen.
Wat ik zeg, gewoon normale dingen kopen, eten overigens wel beide 1x per week van huis. Scheelt opzich ook wel watquote:
3 a 4x per week vlees, verder gewoon gezond en kook veel voor de vriezer. Pasta saus, chili con carne, soepen enz.quote:Op maandag 5 december 2022 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie eten alleen bonen en uien???
Ik gok dat golfer niet van de kant en klare sauzen en kruidenmixen isquote:Op maandag 5 december 2022 19:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
3 a 4x per week vlees, verder gewoon gezond en kook veel voor de vriezer. Pasta saus, chili con carne, soepen enz.
Vlees halen we vaak in een groot pakket (koop een koe, bv) doen we makkelijk weken mee.
En kijk maar hoeveel het scheelt als je alle koekjes, cola, wijn en kant en klare sauzen/kruide mixjes laat staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |