Vooral Afrika en de kleinere landjes pakken, ook de Nederlandse Antillen zou ik even goed bekijken.quote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef Cargamelk het volgende:
Ze heeft 2 uren om die map te leren ... maar de meeste zou ze wel weten dus leer dan alleen de twijfel gevallen.
Ik hoop dat het niet lukt want van mij mag ze echt weg maar wat proeven doet ze het nu elke keer wel goed.quote:Op maandag 5 december 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar eerst maar eens zien of ze het kan
Klopt maar dan heeft ze weer wel zeker K3 weer achter haar staan.quote:Op maandag 5 december 2022 12:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zoveel lef heeft zij echt niet. ze weet dat ze dan jeff en de bende achter haar aan krijgt
Ik ben ook helemaal klaar met Maddy , dus wat mij betreft gaat ze lekker naar huis.quote:Op maandag 5 december 2022 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet lukt want van mij mag ze echt weg maar wat proeven doet ze het nu elke keer wel goed.
nah, denk dat het exit Mady isquote:Op maandag 5 december 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar eerst maar eens zien of ze het kan
100%quote:Op maandag 5 december 2022 12:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, denk dat het exit Mady is
Hoogste tijd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is erg afhankelijk welke landen ze moet kunnen aanwijzenquote:Op maandag 5 december 2022 12:28 schreef pingu66 het volgende:
Nou dit gaat ze niet halen ,niemand trouwens
Ze straalt zelfs de laatste dagen.quote:
Ik verwachte eerder Kenzie/Mirthe ipv Leila.quote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
Dus die Lela/Kenzie Lesbo-Act blijft nog even ronddwalen zolang ze er zin in hebben
quote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De CoS doet mee !
[ afbeelding ]Iran volgens GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirtje was allang af, die weet helemaal niet wat ze wilquote:Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik verwachte eerder Kenzie/Mirthe ipv Leila.
Het is sowieso lastig om landen aantewijzen op een blinde kaartquote:Op maandag 5 december 2022 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral Afrika en de kleinere landjes pakken, ook de Nederlandse Antillen zou ik even goed bekijken.
Zal zo zijn, maar de naam van het land zal misschien gevraagd worden, en dat maakt het wel gemakkelijker.quote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig om landen aantewijzen op een blinde kaart
of 11 of 16 , ik ben het kwijtquote:
Nou wijs maar aan waar Macedonië of kosovo precies ligt. Laat staan Timboektoe 😉 bij de vakantie man konden ze dat ook heel goed 🤣quote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
is erg afhankelijk welke landen ze moet kunnen aanwijzen
Alleen het land laten zien, dus alleen de vorm van het land, zonder de omringende landen, lijkt mij niet te doen bij bijv de Balkan landen, of de Afrikaanse landen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar de naam van het land zal misschien gevraagd worden, en dat maakt het wel gemakkelijker.
Moelijker is als ze alleen een afbeelding tonen.
Als Regie wil dat ze blijft starten ze met Ned/Belg/Frank/Span/Port/Duits/Zwits/Oost enzzquote:Op maandag 5 december 2022 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar de naam van het land zal misschien gevraagd worden, en dat maakt het wel gemakkelijker.
Moelijker is als ze alleen een afbeelding tonen.
ja met en druk op de knopquote:Op maandag 5 december 2022 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Zoals ik het net begreep gaat er een land op de hele landkaart oplichten.
Krijgt ze straks heel Europa op de knopquote:
Dan zou ik ook de zeeen en rivieren leren..alle gletjers ect...oja de bossen en woestijnenquote:Op maandag 5 december 2022 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Zoals ik het net begreep gaat er een land op de hele landkaart oplichten.
Ik denk het, het is gewoon een verkapt Petertje als straf van de Febo voor het steeds maar weer aanvragen van haar 24 uur. Een toneelhaakje dus.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef Flory het volgende:
Heeft Maddy niet onlangs gezegd dat ze zou gaan voor iemand die ze niet verwachten?
Op Jeff kan niet dus dan Kim?
Dat zullen we weten met de vragen, afwachten hoe moeilijk de vragen zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het, het is gewoon een verkapt Petertje als straf van de Febo voor het steeds maar weer aanvragen van haar 24 uur.
Op 13 personen, dat is best veel denkwerk.quote:Op maandag 5 december 2022 12:40 schreef Silves het volgende:
Moeilijk hoor, studeren en een wraakplan bedenken..
Maar natuurlijk....quote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het, het is gewoon een verkapt Petertje als straf van de Febo voor het steeds maar weer aanvragen van haar 24 uur. Een toneelhaakje dus.![]()
yep...ohhh wie haat me zo erg, dit verdien ik niet..bla blaquote:Op maandag 5 december 2022 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op 13 personen, dat is best veel denkwerk.
een voor een bij de FEBO.quote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het, het is gewoon een verkapt Petertje als straf van de Febo voor het steeds maar weer aanvragen van haar 24 uur. Een toneelhaakje dus.![]()
Dus dat, ze kunnen deze opdracht net zo makkelijk of moeilijk maken als ze zelf willen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
wat is haar opdracht? landen ?quote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
Even de kaart natekenen aan de binnenkant van je hand zou ik Maddie willen adviseren.
Heeft ze Rusland nog niet ondekt?quote:Op maandag 5 december 2022 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh oh .. Maddy blijft maar Amerika oefenen voor Brazilie.
Timboektoe is een stadquote:Op maandag 5 december 2022 12:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou wijs maar aan waar Macedonië of kosovo precies ligt. Laat staan Timboektoe 😉 bij de vakantie man konden ze dat ook heel goed 🤣
2x per week 24 uur aanvragen.. nu kan ze weg gaat ze ineens landjes lerenquote:Op maandag 5 december 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Maddy naar huis moet, ze wil dat zelf ook elke keer
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,quote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn angst, want dan stuurt ze Wendy weg
Ja , krijgen we dan eindelijk te horen wat daarmee is gebeurdquote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef pingu66 het volgende:
Maddy eruit,tondeuse erin.
Ze kunnen ook de landen die nu nog in het toernooi zitten aan Maddy vragen minus Nl natuurlijk.
Ik had liever een loedertje uit kamer 3 zien vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,
Ze is kwaad op JW omdat die haar negeert en geen spelletjes meer met haar wil spelen.
Die neemt ze meequote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , krijgen we dan eindelijk te horen wat daarmee is gebeurd
GJ* ?quote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,
Ze is kwaad op JW omdat die haar negeert en geen spelletjes meer met haar wil spelen.
Dit wil ik niet horenquote:
Wie is tinkerbellquote:Op maandag 5 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Maar uiteindelijk is ze zo'n people pleaser, dat ze dan Tinkerbell gaat doen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |