2x per week 24 uur aanvragen.. nu kan ze weg gaat ze ineens landjes lerenquote:Op maandag 5 december 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Maddy naar huis moet, ze wil dat zelf ook elke keer
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,quote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn angst, want dan stuurt ze Wendy weg
Ja , krijgen we dan eindelijk te horen wat daarmee is gebeurdquote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef pingu66 het volgende:
Maddy eruit,tondeuse erin.
Ze kunnen ook de landen die nu nog in het toernooi zitten aan Maddy vragen minus Nl natuurlijk.
Ik had liever een loedertje uit kamer 3 zien vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,
Ze is kwaad op JW omdat die haar negeert en geen spelletjes meer met haar wil spelen.
Die neemt ze meequote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , krijgen we dan eindelijk te horen wat daarmee is gebeurd
GJ* ?quote:Op maandag 5 december 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dan JW, zoals hier al werd geopperd,
Ze is kwaad op JW omdat die haar negeert en geen spelletjes meer met haar wil spelen.
Dit wil ik niet horenquote:
Precies, ze krijgt wat ze al wekenlang wil.. veilig "strijdend" ten onder.. oprotten dusquote:
Wie is tinkerbellquote:Op maandag 5 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Maar uiteindelijk is ze zo'n people pleaser, dat ze dan Tinkerbell gaat doen of zo.
Eunicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |