Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???quote:
FOK! is dood.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Heb je al een kopje koffie gehad?quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente graag ook even Murdle doen vandaag
quote:Op donderdag 8 december 2022 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe ik later ff, ben druk de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente graag ook even Murdle doen vandaag![]()
Hallo forumgebruiker @Pisces29quote:Op donderdag 8 december 2022 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een kopje koffie gehad?@:onlogisch
Waar zijn de dagen dat de legendarische tong80 onterecht belachelijk werd gemaakt in de VBL SCquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Ik ga meteen kijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Gezien de avances die ik richting @Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mijquote:Op donderdag 8 december 2022 11:44 schreef Sked het volgende:
Ik snap wel waarom @:onlogisch vrijgezel is
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Al besproken.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.
En hoe denkt @Pisces29 daarover?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de avances die ik richting @:Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mij
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijnquote:
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |