Ben het wel met Els eens. Zal ik in haar dm glijdenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
@:els_rechts heeft een sterke mening @:caland
Durf ik niet dan word ik weer een incel genoemd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer nodig jij Els eens uit op FOK!?
Het leven raast onverminderd verder. Voor je het weet, is het weer vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Geen voetbal vandaag. Zwart gat
Ja, dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Fijn, even een dagje boycotvrij meteen dus.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Hallo amice. Je begint steeds meer op @Scrummie te lijken. Waar hebben we dit nieuwe account aan te danken?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het leven raast onverminderd verder. Voor je het weet, is het weer vrijdag.
Hij wil de Belgen steunen in deze zware voetbaltijden.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Je begint steeds meer op @:Scrummie te lijken. Waar hebben we dit nieuwe account aan te danken?
Ik zou maar voor hem bidden, die is echt het spoor TOTAAL bijsterquote:
Al 20 jaar. Maar nu was het nog idioter.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou maar voor hem bidden, die is echt het spoor TOTAAL bijster
juquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 20 jaar. Maar nu was het nog idioter.
Kadetjes kaas, rosbief.
Net de ellenlange FOK! verkiezingen ingevuld. Op verzenden geklikt en nu is het verdwenen. Sorry Tsjacka, GGMM en Onlogisch. Daar gaat ju stem.
Je zal maar lol in een typefout hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar lol in een typefout hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |