dat is weer koud voor ze gaan etenquote:Op zondag 4 december 2022 18:59 schreef Dotteke het volgende:
`Kenzi schept alvast de rijst op de borden
Dat zat uit ook al te bedenken, als iets snel koud is is het rijstquote:Op zondag 4 december 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is weer koud voor ze gaan eten
hoe kunnen ze nu te weinig rijst koken?quote:Op zondag 4 december 2022 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Kenzi en Wanda aan het koken, maar ze hebben rijst te weinig gekookt.
Hun planning gaat mis![]()
Er ging ook al iets mis met de saus waar een potje meer van hadden verwacht, maar Jeffrey bevestigde dat ze er maar 5 hadden besteld.
Dan is de rest koudquote:
ach Wanda en Kenzi zullen vast niet de koude rijst etenquote:
Dat is het enige dat je een beetje normaal zou kunnen afstemmen en timen lijkt me daar idd.quote:Op zondag 4 december 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nu te weinig rijst koken?
dat is iets wat ze vrij simpel kunnen afmeten
Mirtje blijft uitblinken in veel aan iedereen vragen met een achterlijk dommige blik alsof ze per acuut geen moer meer weet.. geweldige act die prima werkt tot nu toequote:Op zondag 4 december 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
de mode show van Mirthe wordt skeer
ze is erg ontevreden
had gehoopt van alles van de FEBO te krijgen
kan toch nietquote:Op zondag 4 december 2022 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Holy shit! Erik en JW beginnen net pas aan hun 2e rol wc papier in die 3 maanden tijd. Hoe dan?!
quote:Op zondag 4 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch niet
erik geloof ik
maar JW
Erik is best neurotisch met bepaalde dingenquote:
Misschien likt Erik de velletjes wel schoon ....quote:Op zondag 4 december 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
Erik is best neurotisch met bepaalde dingen
ik zie hem gewoon voor alles 1 velletje gebruiken per keer
quote:Op zondag 4 december 2022 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien likt Erik de velletjes wel schoon ....
GATVERDAMMEquote:Op zondag 4 december 2022 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien likt Erik de velletjes wel schoon ....
Is bamboe, verdwijnen de remsporen zo inquote:Op zondag 4 december 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
en dan moet je er maar niet bij bedenken dat Erik niet zo vaak wisselt van ondergoed
quote:Op zondag 4 december 2022 19:15 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Is bamboe, verdwijnen de remsporen zo in
Ah zo, JW komt wel vaak krenterig over. Behalve over fooi geven in Thailand, daar smijt ie met de bahtjes hoorquote:Op zondag 4 december 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is best neurotisch met bepaalde dingen
ik zie hem gewoon voor alles 1 velletje gebruiken per keer
JW heeft dat niet
maar is meer van het bla bla bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 4 december 2022 19:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah zo, JW komt wel vaak krenterig over. Behalve over fooi geven in Thailand, daar smijt ie met de bahtjes hoordacht dat hij gewoon met zakjes rijst op pad gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
waarom zou dat niet goed gaan?quote:Op zondag 4 december 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
Leila is wel veel in de buurt van Kenzi nu
ben benieuwd hoe lang dat goed gaat
omdat Kenzi ook veel vlindert van de 1 naar de ander en weer terugquote:
Daar komt Kenzy niet zomaar van af hoorquote:Op zondag 4 december 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2022 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar komt Kenzy niet zomaar van af hoor![]()
Dahaag Leila! / Nee! Niet dag Leila!
quote:Op zondag 4 december 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
De oudjes incl Wendy, Babbel en Erik (33) hebben het over dat ze het fijner zouden hebben als K3 (kamer3 ?) er niet zouden zijn.
Viert ze het toch lekker buiten joejoe!quote:Op zondag 4 december 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
Babbel wordt in december 40
ze vind het heel lastig om dat te vieren in de loods
ze is al bijna aan het huilen
dat dacht ik ookquote:Op zondag 4 december 2022 19:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vier ze het toch lekker buiten joejoe!
het is ook een ding voor in een kleuterklas eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
de voetbaltafel komt steeds hoger te staan
Volgens Moira zat haar geilheid in de drank.. Lela kon dat niet ontkennen maar wilde wel lekker "spelen" blijven...quote:Op zondag 4 december 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
hij wordt bosjesmanquote:Op zondag 4 december 2022 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Wat maakt Isaac? een onderbroek met blaadjes erop (van de buitenmuur gepikt)
Heb hem er al meerdere keren mee bezig gezien (oa met Erik), maar snap het doel nog niet helemaal?
Hij liet het net Bern passen om te zien hoe het eruit zou zijn als je het droeg.
als de rijst een gerecht verpest wordt het wel heel triestquote:Op zondag 4 december 2022 19:32 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Het is echt flutrijst, het kan zomaar het hele gerecht verpesten"
Gelukkig ligt het niet aan de kookkunsten van Wanda
ik zou helemaal niet zoveel rijst willenquote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Nou met zo'n hoeveelheid rijst wil ik wel voldoende saus
Het is heel veel rijst en vooral het is ook koude rijst, want het staat al 5 min op het aanrecht daar, ondanks dat het een beetje gehusseld is met de nieuwe rijst.quote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Nou met zo'n hoeveelheid rijst wil ik wel voldoende saus
ja en neequote:Op zondag 4 december 2022 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel bewondering voor de keuken brigade, die iedere dag voor 28 mensen kookt .....
Lijkt me idd een uitdaging, zeker omdat bepaalde inwoners het kunnen zonder gemopper en gedoe en anderen staan vooral te mopperen (op anderen) dat hun gerecht niet lukt vanwege te weinig producten bijv.quote:Op zondag 4 december 2022 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel bewondering voor de keuken brigade, die iedere dag voor 28 mensen kookt .....
Hij doet idd gewoon helemaal niets dus ja ik geef dr gelijk ...quote:Op zondag 4 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Zoe je hebt het in je rug he tegen GJ
ik heb geen medelijden meer
je doet het zelf
klopt van dat constant op bed liggen wordt het echt niet beterquote:Op zondag 4 december 2022 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet idd gewoon helemaal niets dus ja ik geef dr gelijk ...
Pseudomodden is niet nodig Harry, een TR volstaatquote:
Nee, ik denk wel dat het echt is, zij kijken verliefd naar elkaar, check de filmpjes ....quote:Op zondag 4 december 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Dat hele Kenzy en Leila gebeuren komt me iets te gemaakt over.
Ik zou het leuk vinden als het echt is, maar ik geloof het niet helemaal. Ik voel het niet
Okee, als jij het zegt. Vooruit. Ik zeur al dagen om iets met meiden, dus dan moet ik ook niet zeuren als er iets gebeurt, hequote:Op zondag 4 december 2022 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het echt is, zij kijken verliefd naar elkaar, check de filmpjes ....
Jap is verliefd, geen eetlust denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doen raar met eten...
Jappie geen trek?
Kusje Kenzie... ook weg...
[ afbeelding ]
ik denk van Leila welquote:Op zondag 4 december 2022 19:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Okee, als jij het zegt. Vooruit. Ik zeur al dagen om iets met meiden, dus dan moet ik ook niet zeuren als er iets gebeurt, he
meer woordenquote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het toch wat raar... leila geeft toch steeds aan op mannen te vallen?
Ze wil volgens mij vooral graag bij iemand horen, het lukt maar niet om echt close te worden met Mora bijvoorbeeld.
En wie weet is ze ook bi. En Kenzy vind ik snel interesse verliezen, vlindert snel door. Denk ook niet dat zij van geplak houdt.
Op die Waffel zeker... dat kutwijf met haar veel te grote bek Wandaquote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jap is verliefd, geen eetlust denk ik
Volgens mij zei hij tegen Sasha (heel zacht fluisterend, dus moeilijk te verstaan) dat hij echt iets voelde voor ‘zij wie niet genoemd mag worden’ (quote:Op zondag 4 december 2022 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die was aardig aan het flirten met Wanda afgelopen nacht ....
Nou ja, dat dusquote:Op zondag 4 december 2022 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op die Waffel zeker... dat kutwijf met haar veel te grote bek Wanda![]()
Dan verliest zowat élke vent eetlust ja
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.quote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het toch wat raar... leila geeft toch steeds aan op mannen te vallen?
Ze wil volgens mij vooral graag bij iemand horen, het lukt maar niet om echt close te worden met Mora bijvoorbeeld.
En wie weet is ze ook bi. En Kenzy vind ik snel interesse verliezen, vlindert snel door. Denk ook niet dat zij van geplak houdt.
misschien is ze ook een vlindertjequote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.
Kenzy heeft zich wel als een vlindertje gedragen, maar heeft ook misschien behoefte aan een vast maatje
We gaan het zienquote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.
Kenzy heeft zich wel als een vlindertje gedragen, maar heeft ook misschien behoefte aan een vast maatje
Dan hadden we best wel interessante momenten gemist..quote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
je moet eigenlijk niet naar etende deelnemers kijken
Dan geven ze hem gewoon een vrijstelling ... en soundlockquote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
GJ en Babbel over wel of geen eliminatie
GJ zegt er komt er geen meer de komende 2 dagen
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Yup, auto reflex was direct alt+f4quote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
gadver
Matin doet me een partij smerig
neus ophalen en uittuffen![]()
![]()
hier had hij er 3 in zijn nek hangenquote:Op zondag 4 december 2022 20:05 schreef ledn81 het volgende:
als Martin zo binnen zou komen bij mij en zo deed naar de hond stond ie heel snel buiten
quote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
hij blijft ermee bezigquote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, auto reflex was direct alt+f4
quote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!Ik vind alles best..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de deur stijf dicht gehoudenquote:Op zondag 4 december 2022 20:05 schreef ledn81 het volgende:
als Martin Mattin zo binnen zou komen bij mij en zo deed naar de hond stond ie heel snel buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |