ik zou helemaal niet zoveel rijst willenquote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Nou met zo'n hoeveelheid rijst wil ik wel voldoende saus
Het is heel veel rijst en vooral het is ook koude rijst, want het staat al 5 min op het aanrecht daar, ondanks dat het een beetje gehusseld is met de nieuwe rijst.quote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Nou met zo'n hoeveelheid rijst wil ik wel voldoende saus
ja en neequote:Op zondag 4 december 2022 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel bewondering voor de keuken brigade, die iedere dag voor 28 mensen kookt .....
Lijkt me idd een uitdaging, zeker omdat bepaalde inwoners het kunnen zonder gemopper en gedoe en anderen staan vooral te mopperen (op anderen) dat hun gerecht niet lukt vanwege te weinig producten bijv.quote:Op zondag 4 december 2022 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel bewondering voor de keuken brigade, die iedere dag voor 28 mensen kookt .....
Hij doet idd gewoon helemaal niets dus ja ik geef dr gelijk ...quote:Op zondag 4 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Zoe je hebt het in je rug he tegen GJ
ik heb geen medelijden meer
je doet het zelf
klopt van dat constant op bed liggen wordt het echt niet beterquote:Op zondag 4 december 2022 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet idd gewoon helemaal niets dus ja ik geef dr gelijk ...
Pseudomodden is niet nodig Harry, een TR volstaatquote:
Nee, ik denk wel dat het echt is, zij kijken verliefd naar elkaar, check de filmpjes ....quote:Op zondag 4 december 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Dat hele Kenzy en Leila gebeuren komt me iets te gemaakt over.
Ik zou het leuk vinden als het echt is, maar ik geloof het niet helemaal. Ik voel het niet
Okee, als jij het zegt. Vooruit. Ik zeur al dagen om iets met meiden, dus dan moet ik ook niet zeuren als er iets gebeurt, hequote:Op zondag 4 december 2022 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het echt is, zij kijken verliefd naar elkaar, check de filmpjes ....
Jap is verliefd, geen eetlust denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doen raar met eten...
Jappie geen trek?
Kusje Kenzie... ook weg...
[ afbeelding ]
ik denk van Leila welquote:Op zondag 4 december 2022 19:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Okee, als jij het zegt. Vooruit. Ik zeur al dagen om iets met meiden, dus dan moet ik ook niet zeuren als er iets gebeurt, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |