meer woordenquote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het toch wat raar... leila geeft toch steeds aan op mannen te vallen?
Ze wil volgens mij vooral graag bij iemand horen, het lukt maar niet om echt close te worden met Mora bijvoorbeeld.
En wie weet is ze ook bi. En Kenzy vind ik snel interesse verliezen, vlindert snel door. Denk ook niet dat zij van geplak houdt.
Op die Waffel zeker... dat kutwijf met haar veel te grote bek Wandaquote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jap is verliefd, geen eetlust denk ik
Volgens mij zei hij tegen Sasha (heel zacht fluisterend, dus moeilijk te verstaan) dat hij echt iets voelde voor ‘zij wie niet genoemd mag worden’ (quote:Op zondag 4 december 2022 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die was aardig aan het flirten met Wanda afgelopen nacht ....
Nou ja, dat dusquote:Op zondag 4 december 2022 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op die Waffel zeker... dat kutwijf met haar veel te grote bek Wanda![]()
Dan verliest zowat élke vent eetlust ja
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.quote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het toch wat raar... leila geeft toch steeds aan op mannen te vallen?
Ze wil volgens mij vooral graag bij iemand horen, het lukt maar niet om echt close te worden met Mora bijvoorbeeld.
En wie weet is ze ook bi. En Kenzy vind ik snel interesse verliezen, vlindert snel door. Denk ook niet dat zij van geplak houdt.
misschien is ze ook een vlindertjequote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.
Kenzy heeft zich wel als een vlindertje gedragen, maar heeft ook misschien behoefte aan een vast maatje
We gaan het zienquote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in de loods sneller verliefd wordt op een vrouw als je dat normaal gesproken niet wordt.
Kenzy heeft zich wel als een vlindertje gedragen, maar heeft ook misschien behoefte aan een vast maatje
Dan hadden we best wel interessante momenten gemist..quote:Op zondag 4 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
je moet eigenlijk niet naar etende deelnemers kijken
Dan geven ze hem gewoon een vrijstelling ... en soundlockquote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
GJ en Babbel over wel of geen eliminatie
GJ zegt er komt er geen meer de komende 2 dagen
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Yup, auto reflex was direct alt+f4quote:Op zondag 4 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
gadver
Matin doet me een partij smerig
neus ophalen en uittuffen![]()
![]()
hier had hij er 3 in zijn nek hangenquote:Op zondag 4 december 2022 20:05 schreef ledn81 het volgende:
als Martin zo binnen zou komen bij mij en zo deed naar de hond stond ie heel snel buiten
quote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
hij blijft ermee bezigquote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, auto reflex was direct alt+f4
quote:Op zondag 4 december 2022 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ga het volgen. Ben altijd in voor wat romantiek!Ik vind alles best..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de deur stijf dicht gehoudenquote:Op zondag 4 december 2022 20:05 schreef ledn81 het volgende:
als Martin Mattin zo binnen zou komen bij mij en zo deed naar de hond stond ie heel snel buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |