Ik mag toch wel hopen dat zijn nummer beter is dan 2019. Sowieso dat dit jaar beter wordt dan het saaie 2019.quote:Op zondag 4 december 2022 15:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het was ‘m wel
[ afbeelding ]
Ik dacht die zien we daardoor nooit meer terug
Dit jaar krijgen daarvan 6 artiesten een ticket. Dat betekent 28 in totaal.quote:Op zondag 4 december 2022 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat is voor onbekende artiesten, en dat loopt al daar op tv, 3 daarvan krijgen ook San Remo ticket.
Ook weer lekker chaotisch dat ze dat zelf weer aanpassen, want paar weken geleden had officile account nog over 3 artiesten. Hopelijk gaan ze niet snijden in de intervals actsquote:Op zondag 4 december 2022 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit jaar krijgen daarvan 6 artiesten een ticket. Dat betekent 28 in totaal.
Want de avond was nog niet lang genoeg
Hopelijk doet Elettra dan mee aan San Marino.quote:Op maandag 5 december 2022 09:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Onder andere
Gabbani
Francesca Michielin
Annalisa
Jalisse
Eiffel 65 (blue da ba die da)
Elettra
Nou inderdaadquote:Op zondag 4 december 2022 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
En dan zeggen ze wat over het recyclen van artiesten op Melodifestivalen.
Wat is dat uurtje nou op een mensenleven?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ach kan er ook wel bij toch, dan duurt het maar tot half 4 ipv half 3
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet! Nog langer niet!quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ach kan er ook wel bij toch, dan duurt het maar tot half 4 ipv half 3
Ik kreeg geen mention te zien. Maar met kleding staat hem toch beterquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef Momo het volgende:
Ik zie eurofans reageren op de San Remo Giovanni nummers vanavond en vooral deze valt in de smaak
Moet zegen dat ik het wel met hun eens ben![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Speciaal voor @:NailQueen Gianni Morandi in een onderbroek vanavond
[ twitter ]
Geen Annalisa en The Kolors kiezen, zijn ze daar gek geworden bij de selectiecommissie ofzo?quote:Op maandag 5 december 2022 09:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Onder andere
Gabbani
Francesca Michielin
Annalisa
Jalisse
Eiffel 65 (blue da ba die da)
Elettra
Noem je Amadeus nou gek?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen Annalisa en The Kolors kiezen, zijn ze daar gek geworden bij de selectiecommissie ofzo?
Marco Mengoni heeft in Itali ondertussen 67 platina platen ontvangen. Dus het is geen compleet onverwachte favoriet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:39 schreef Em31 het volgende:
Ik zag ergens een lijstje van de favorieten van journalisten die al hebben mogen luisteren (kan het alleen niet meer terugvinden), daar stond Marco Mengoni bovenaan. Ultimo stond niet in de top 10.
Edit: toch wel gevonden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |