abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206935421
Het wordt denk ik gewoon weer een taai potje zoals 8 jaar geleden. Maar ik moet zeggen dat Aké wat onderbelicht is, speelde echt als een baas. Die kan Messi best van een goal afhouden.
pi_206935472
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 06:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het wordt denk ik gewoon weer een taai potje zoals 8 jaar geleden. Maar ik moet zeggen dat Aké wat onderbelicht is, speelde echt als een baas. Die kan Messi best van een goal afhouden.
Ik ben inderdaad benieuwd naar zijn statistieken, voor mijn gevoel heeft hij echt elk kopduel gewonnen.

Ik vond Xavi overigens vrij teleurstellend invallen, daar had ik nog wel wat van verwacht
pi_206935484
Argentinië gaat winnen, en das helemaal geen schande. Oranje heeft het dan ook gewoon oké gedaan met deze selectie.
  zondag 4 december 2022 @ 08:06:55 #54
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206935520
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 07:43 schreef Scorpie het volgende:
Argentinië gaat winnen, en das helemaal geen schande. Oranje heeft het dan ook gewoon oké gedaan met deze selectie.
Want? Ik ben echt totaal niet onder de indruk van Argentinië. Bij Messi is de kans groot dat hij het laat afweten, want Messi voor Argentinië en ik zie niemand die het dan wel oppakt.
  zondag 4 december 2022 @ 08:08:56 #55
396550 Richestorags
pi_206935523
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 01:33 schreef RipCity het volgende:
Bookies:

Argentinie 2.20
Nederland 3.7
Gelijkspel 3.25
Dit lijkt me echt puur op een gevoel gebaseerd, met feiten op basis van vertoond spel heeft het niets te maken. Nederland ging vrij comfortabel door tegen de VS, voor Argentinië was het billenknijpen tegen Australië. Argentinië verliest van Saudi-Arabië. Nederland heeft meer goals erin liggen dan Argentinië en minder goals tegen. Hoe kan Argentinië dan zoveel hoger in de odds staan? Nou ja, laat die bookies het maar doen zo.
pi_206935598
Net als in 2014 0-0, maar dit keer pakt Noppert alle penalties.
Jack does it in real time...
pi_206935653
Winnen *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 december 2022 @ 09:34:19 #58
862 Arcee
Look closer
pi_206935928
Ik ben bang voor Messi. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 4 december 2022 @ 09:50:53 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_206936040
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 07:37 schreef byah het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad benieuwd naar zijn statistieken, voor mijn gevoel heeft hij echt elk kopduel gewonnen.

Ik vond Xavi overigens vrij teleurstellend invallen, daar had ik nog wel wat van verwacht
Gaf een mooi hakje aan Bergwijn maar die verklootte het uiteraard om af te ronden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 4 december 2022 @ 09:51:51 #60
396550 Richestorags
pi_206936048
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Gaf een mooi hakje aan Bergwijn maar die verklootte het uiteraard om af te ronden.
Bergwijn is echt mokerslecht.
  zondag 4 december 2022 @ 09:55:17 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206936085
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Bergwijn is echt mokerslecht.
Echt he, had gewoon een goal moeten maken gisteren.
  zondag 4 december 2022 @ 10:10:08 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206936181
Bergwijn was behoorlijk gisteren, vooral wat betreft balvastheid. Ik snap de kritiek op hem gister niet zo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 4 december 2022 @ 10:36:47 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206936352
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:34 schreef Arcee het volgende:
Ik ben bang voor Messi. :@
Voordeel is wel dat van Gaal in 2014 een systeem en wedstrijdplan in elkaar heeft gezet dat een veel betere Messi toen al onzichtbaar maakte, met een veel slechtere Nederlandse verdediging. Heb er wel vertrouwen in dat van Gaal weer wat uit z'n hoed tovert.

Dat gezegd hebbende, het blijft Messi die op een goede dag, zoals gisteren, hem ook gewoon tussen 4 man in het net krijgt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206936402
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Voordeel is wel dat van Gaal in 2014 een systeem en wedstrijdplan in elkaar heeft gezet dat een veel betere Messi toen al onzichtbaar maakte, met een veel slechtere Nederlandse verdediging. Heb er wel vertrouwen in dat van Gaal weer wat uit z'n hoed tovert.

Dat gezegd hebbende, het blijft Messi die op een goede dag, zoals gisteren, hem ook gewoon tussen 4 man in het net krijgt.
Ik vind het onbegrijpelijk dat die lage rolletjes in de verre hoek van Messi nog keepers verrassen. Denk dat de lengte van Noppert daar wel eens cruciaal kan gaan zijn.
pi_206936407
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:10 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn was behoorlijk gisteren, vooral wat betreft balvastheid. Ik snap de kritiek op hem gister niet zo.
:')

Deed letterlijk niets goed.
pi_206936429
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 10:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat die lage rolletjes in de verre hoek van Messi nog keepers verrassen. Denk dat de lengte van Noppert daar wel eens cruciaal kan gaan zijn.
Messi is vlak voor hij schiet bijna altijd in een snelle beweging, dat maakt dat een keeper moet meebewegen. Meestal is hij net iemand gepasseerd die het zicht op de bal benam. En hij mikt goed. Maar inderdaad, ze zien er niet onhoudbaar uit.
pi_206936439
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 08:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit lijkt me echt puur op een gevoel gebaseerd, met feiten op basis van vertoond spel heeft het niets te maken. Nederland ging vrij comfortabel door tegen de VS, voor Argentinië was het billenknijpen tegen Australië. Argentinië verliest van Saudi-Arabië. Nederland heeft meer goals erin liggen dan Argentinië en minder goals tegen. Hoe kan Argentinië dan zoveel hoger in de odds staan? Nou ja, laat die bookies het maar doen zo.
De kracht van Argentinië is ook wel erg afhankelijk van één man, nog meer dan dat Nederland van De Jong afhankelijk is. Dat kan de argentijnen wel eens op gaan breken.
  zondag 4 december 2022 @ 10:50:01 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206936450
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2022 10:48 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
De kracht van Argentinië is ook wel erg afhankelijk van één man, nog meer dan dat Nederland van De Jong afhankelijk is. Dat kan de argentijnen wel eens op gaan breken.
Het is best wel veel eenheidsworst bij de Argentijnen ja. Een aardige ploeg, maar zeker niet de beste van het toernooi als je het mij vraagt.
  zondag 4 december 2022 @ 10:51:09 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206936462
quote:

[..]
Weet niet of Di Maria fit is voor de kwartfinale, maar die kan ook nog wel eens verrassend uit de hoek komen.
pi_206936473
quote:

[..]
Nederland is helemaal niet van de Jong afhankelijk. Als die het laat afweten zijn er genoeg spelers die individueel iets kunnen afdwingen. Het is niet dat de Jong zo ongenaakbaar was tot nu toe.

Maar, ik vind het ook te makkelijk om bij Argentinië te zeggen dat het alleen Messi is. Individueel is dat team ongeveer van hetzelfde niveau als Oranje.

Het zal een schaakspel worden en dan heb ik alle vertrouwen in van Gaal.
pi_206936475
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is best wel veel eenheidsworst bij de Argentijnen ja. Een aardige ploeg, maar zeker niet de beste van het toernooi als je het mij vraagt.
De enige andere speler bij wie ik opveer als hij aan de bal komt is Marcos Acuña, maar dat komt omdat de commentator dan "Acuña" zegt en ik automatisch "Matata" wil aanvullen.
  zondag 4 december 2022 @ 11:13:42 #72
396550 Richestorags
pi_206936677
quote:

[..]
Ik heb eens zitten kijken op allerlei sites en de meeste kiezen Argentinië als winnaar uit. Ik vind dat erg makkelijk gezegd. Zoals ik eerder aangaf, het is niet gebaseerd op de situatie van nu. Zo zag je in het Oekraïne conflict dat analisten hun mening begonnen aan te passen aan de hand van de veranderde situatie op het slagveld, waar van tevoren niemand Oekraïne een kans gaf. Het lijkt wel alsof de meeste sites een beeld hebben van Argentinië dat ze niet hebben willen aanpassen, zoals men bij Rusland dat wel deed. Vooraf had Argentinië misschien betere papieren maar met een nederlaag, 1 goal minder dan Nederland, 1 goal meer tegen en spannend spel tegen Australië kan je onmogelijk ze de betere papieren op dit moment geven.

Ik denk dat Nederland en Argentinië minimaal gelijkwaardig zijn en van Gaal zal revanche willen. Het enige voordeel dat Argentinië wellicht heeft is dat ze (subjectief gezien) iets meer een killermentality en een wil om te winnen hebben. Dat heeft Nederland altijd genekt door de historie heen en Argentinië is een land dat in de Spaanse voetbaltraditie bereid is om alles te doen voor de winst. Ook denk ik niet dat we het op penalty's moeten laten aankomen. Drama, spanning en sensatie kunnen die Latino's beter mee omgaan dan de nuchtere Hollanders. Dat heeft het verleden ook wel uitgewezen (WK 98 Brazilië en 2014 tegen notabene Argentinië). Ons voordeel is dat we een betere coach hebben, één van de beste die er ooit geweest zijn.

Een ander voordeel (maar dat is meteen hun nadeel) is dat Messi eindelijk eens bepalend is in het elftal. Echter hebben wij voldoende kwaliteit om hem te stoppen (gelukkig is Blind niet zijn directe verdediger) en hebben wij meerdere spelers die bepalend kunnen zijn en dat zijn geweest (aanvallend én verdedigend): Gakpo, Memphis, Dumfries en toch ook Blind op het cruciale moment, Klaassen en de Jong op momenten. Aké zeer solide in de verdediging.
  zondag 4 december 2022 @ 11:18:15 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206936724
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb eens zitten kijken op allerlei sites en de meeste kiezen Argentinië als winnaar uit. Ik vind dat erg makkelijk gezegd. Zoals ik eerder aangaf, het is niet gebaseerd op de situatie van nu. Zo zag je in het Oekraïne conflict dat analisten hun mening begonnen aan te passen aan de hand van de veranderde situatie op het slagveld, waar van tevoren niemand Oekraïne een kans gaf. Het lijkt wel alsof de meeste sites een beeld hebben van Argentinië dat ze niet hebben willen aanpassen, zoals men bij Rusland dat wel deed. Vooraf had Argentinië misschien betere papieren maar met een nederlaag, 1 goal minder dan Nederland, 1 goal meer tegen en spannend spel tegen Australië kan je onmogelijk ze de betere papieren op dit moment geven.

Ik denk dat Nederland en Argentinië minimaal gelijkwaardig zijn en van Gaal zal revanche willen. Het enige voordeel dat Argentinië wellicht heeft is dat ze (subjectief gezien) iets meer een killermentality en een wil om te winnen hebben. Dat heeft Nederland altijd genekt door de historie heen en Argentinië is een land dat in de Spaanse voetbaltraditie bereid is om alles te doen voor de winst. Ook denk ik niet dat we het op penalty's moeten laten aankomen. Drama, spanning en sensatie kunnen die Latino's beter mee omgaan dan de nuchtere Hollanders. Dat heeft het verleden ook wel uitgewezen (WK 98 Brazilië en 2014 tegen notabene Argentinië). Ons voordeel is dat we een betere coach hebben, één van de beste die er ooit geweest zijn.

Een ander voordeel (maar dat is meteen hun nadeel) is dat Messi eindelijk eens bepalend is in het elftal. Echter hebben wij voldoende kwaliteit om hem te stoppen (gelukkig is Blind niet zijn directe verdediger) en hebben wij meerdere spelers die bepalend kunnen zijn en dat zijn geweest (aanvallend én verdedigend): Gakpo, Memphis, Dumfries en toch ook Blind op het cruciale moment, Klaassen en de Jong op momenten. Aké zeer solide in de verdediging.
Ach, ik vind het prima, die rol van de underdog. Het gebeurt uiteindelijk op het veld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 4 december 2022 @ 11:20:27 #74
396550 Richestorags
pi_206936753
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:18 schreef thedeedster het volgende:

Oh zeker. Uiteindelijk maakt het niet uit wat sites en analisten denken. Het verwonderde me alleen.
pi_206936793
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 00:21 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Niet overdrijven. Ook toen speelden ze zaadpotten (België met rood Kluivert), een 2-0 voorsprong tegen Mexico weggeven, hakken over de sloot tegen Joegoslavië, waar Bergkamp rood had moeten hebben, etc.
Bedoel ook meer dan het elftal van 1998 kwalitatief veel beter is dan het elftal van nu. Of dat van 2014, of 2010.
pi_206936890
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 08:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is wel echt puur scorebordjournalistiek :o
pi_206936902
Argentinië is niet zo goed als velen denken, het draait grotendeels om Messi, het elftal oogt zwakker dan toen we er met pingels.van verloren, als Nederland weer slim op zijn van Gaals speelt zie ik ze wel winnen
pi_206936936
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

De Vrij en Vlaar waren wel fantastisch in die wedstrijd, zeker Vlaar, dat moeten Timber en van Dijk nog maar herhalen (Ake is wel beter dan BMI uiteraard). Ook vraag ik me af of Messi destijds zoveel beter was dan nu, zo indrukwekkend was het niet op dat WK (al werd hij wel speler van het toernooi, geloof ik :D )
  zondag 4 december 2022 @ 11:36:24 #79
396550 Richestorags
pi_206936941
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Niet alleen scorebord, ook als je kijkt dat Argentinië bijna een verlenging tegen Australië om zijn oren kreeg en Nederland tegen de VS er relatief makkelijk doorheen wandelde. Dan kan je toch niet stellen dat Argentinië gewoon zoveel beter is, OOK die andere statistieken meenemend. Argentinië heeft de winst tegen Australië echt eruit gesleept en dat zegt wel wat over hun kwaliteiten vind ik.

Maar goed, we gaan het zien. Ik vind dat we aan elkaar gewaagd zijn en dat het elke kant kan opvallen.
pi_206936953
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:32 schreef Cupfighter het volgende:
Argentinië is niet zo goed als velen denken, het draait grotendeels om Messi, het elftal oogt zwakker dan toen we er met pingels.van verloren, als Nederland weer slim op zijn van Gaals speelt zie ik ze wel winnen
Mja, dat kun je over Nederland ook gewoon zeggen. Het is niet alsof we fantastisch door het toernooi gaan tot nu toe..
pi_206936960
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]
:Y

Australië was tot die lucky goal totaal niet gevaarlijk. En die goal was echt 'n mazzeltje, want zonder die Argentijn was die bal ergens in de bovenste ring gevlogen.

Daarna twee goede kansen, die allebei enorm slecht af werden gemaakt, wat alles te maken heeft met (het gebrek aan) kwaliteit.

Je kunt zo ook wel stellen dat Nederland enorm veel geluk had dat het niet al in de eerste minuten met 1-0 achter kwam. Karim el Ahmadi: 'Dan wordt het ook een heel andere wedstrijd'.
pi_206936978
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Mja, dat kun je over Nederland ook gewoon zeggen. Het is niet alsof we fantastisch door het toernooi gaan tot nu toe..
Klopt maar Nederland is internationaal geen favoriet, dat is Argentinië wel
  zondag 4 december 2022 @ 11:39:53 #83
396550 Richestorags
pi_206936992
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:37 schreef Halcon het volgende:
Australië was tot die lucky goal totaal niet gevaarlijk. En die goal was echt 'n mazzeltje, want zonder die Argentijn was die bal ergens in de bovenste ring gevlogen.

Dat laat dus zien dat beide ploegen kwetsbaar zijn voor grillen. Argentinië had die kans van de VS gescoord en Nederland had die kansen van Australië afgemaakt.

Wat maakt Argentinië dan zoveel BETER?

Mijn stelling: ze zijn gelijkwaardig.
pi_206937014
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar goed, we gaan het zien. Ik vind dat we aan elkaar gewaagd zijn en dat het elke kant kan opvallen.
dit idd.

Maar men wilt NL vooral zien falen lijkt het wel.
pi_206937051
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat laat dus zien dat beide ploegen kwetsbaar zijn voor grillen. Argentinië had die kans van de VS gescoord en Nederland had die kansen van Australië afgemaakt.

Wat maakt Argentinië dan zoveel BETER?
Of Argentinië die kans maakt, dat weet je ook niet. Lautaro verprutste ook 1 a 2 hele goede kansen. Australië heeft inclusief die goal 3 kansen gehad. De goal was puur geluk. Grijpt die Argentijn niet in, dan vliegt die bal de bovenste ring in.

Wat Argentinië veel beter maakt, is dat Argentinië zich instelt op het spel van Nederland en niet zo naïef aan gaat vallen als de VS. Ze gaan Nederland veel minder in de kaart spelen.
pi_206937064
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:41 schreef Malavita het volgende:

[..]
dit idd.

Maar men wilt NL vooral zien falen lijkt het wel.
Dat is wel een bijzondere conclusie.. denk niet dat iemand NL wil zien falen.. maar als er 1 ploeg favoriet is, is het Argentinië
  zondag 4 december 2022 @ 11:44:54 #87
396550 Richestorags
pi_206937065
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of Argentinië die kans maakt, dat weet je ook niet. Lautaro verprutste ook 1 a 2 hele goede kansen. Australië heeft inclusief die goal 3 kansen gehad. De goal was puur geluk. Grijpt die Argentijn niet in, dan vliegt die bal de bovenste ring in.

Wat Argentinië veel beter maakt, is dat Argentinië zich instelt op het spel van Nederland en niet zo naïef aan gaat vallen als de VS. Ze gaan Nederland veel minder in de kaart spelen.
En dat gaat Nederland ook niet doen... Heb je Nederland naïef zien aanvallen, daarbij ploegen in de kaart spelend? Kans is groot dat het een afwachtende wedstrijd wordt en dan kan één moment beslissend zijn. Beetje Spanje-Nederland 2010 verhaal of Nederland-Argentinië 2014. Als Robben in 2010 had gescoord waren we WK, als Nederland toen één kans in 2014 had afgemaakt stonden we in de finale.

Op basis van zo'n verwacht scenario kan de munt beide kanten op gaan en kan je niet van tevoren makkelijk een winnaar aanwijzen.
pi_206937102
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En dat gaat Nederland ook niet doen... Heb je Nederland naïef zien aanvallen, daarbij ploegen in de kaart spelend? Kans is groot dat het een afwachtende wedstrijd wordt en dan kan één moment beslissend zijn.
Nee, maar dan krijg je dus een hele andere wedstrijd. Dat zou het ook al geworden zijn als je bv. tegen Australië hebben gespeeld. Die spelen veel afwachtender en compacter dan de VS.

Het spelletje van Nederland pakt m.i. vooral goed uit tegen ploegen die wat meer naar voren spelen.
  zondag 4 december 2022 @ 11:47:56 #89
396550 Richestorags
pi_206937112
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, maar dan krijg je dus een hele andere wedstrijd. Dat zou het ook al geworden zijn als je bv. tegen Australië hebben gespeeld. Die spelen veel afwachtender en compacter dan de VS.

Het spelletje van Nederland pakt m.i. vooral goed uit tegen ploegen die wat meer naar voren spelen.
Een wedstrijd die van momenten afhangt dus. Zie mijn edit. En bij momenten kan het either way gaan.
  zondag 4 december 2022 @ 11:48:30 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206937121
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die kansen van Lautaro komen wel voort uit een alles of niets offensief van Australie natuurlijk. Ik hoop dat Nederland niet in die positie komt. Uitgespeelde kansen van minuut 1-80 heeft Argentinie niet echt gehad volgens mij.
pi_206937133
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En dat gaat Nederland ook niet doen... Heb je Nederland naïef zien aanvallen, daarbij ploegen in de kaart spelend? Kans is groot dat het een afwachtende wedstrijd wordt en dan kan één moment beslissend zijn. Beetje Spanje-Nederland 2010 verhaal of Nederland-Argentinië 2014. Als Robben in 2010 had gescoord waren we WK, als Nederland toen één kans in 2014 had afgemaakt stonden we in de finale.

Op basis van zo'n verwacht scenario kan de munt beide kanten op gaan en kan je niet van tevoren makkelijk een winnaar aanwijzen.
En dan acht ik de kans groot dat dat de kant van Argentinië opvalt.. Memphis is degene die het dan voor Nederland moet doen en dat is toch wel een stuk minder dan Robben destijds die vanuit het niets iets kan doen.

En uiteraard is NL niet kansloos, maar ik zou het toch al 65/35 inschatten in het voordeel van Argentinië
pi_206937141
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat is wel een bijzondere conclusie.. denk niet dat iemand NL wil zien falen.. maar als er 1 ploeg favoriet is, is het Argentinië
dat is gewoon een constatering, zowel hier als in de media. Kritiek mag je hebben maar het gaat dan vooral om de intentie.

Argentinie is idd favoriet, maar ook weer niet de gedoodverfde.
pi_206937194
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een wedstrijd die van momenten afhangt dus. Zie mijn edit. En bij momenten kan het either way gaan.
Ja, zaadpot die wordt beslist op basis van misschien een momentje. Persoonlijk denk ik dat de kans dat Messi 'm dan met weinig ruimte beslist iets groter is dan dat Gakpo of Depay dat doen.
pi_206937214
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die kansen van Lautaro komen wel voort uit een alles of niets offensief van Australie natuurlijk. Ik hoop dat Nederland niet in die positie komt. Uitgespeelde kansen van minuut 1-80 heeft Argentinie niet echt gehad volgens mij.
Als het 2-0 staat, hoef je ook niet zo heel veel meer. Tot die goal was Australië echt helemaal nergens. En die goal was puur geluk.
pi_206937244
Die Valentijn is ook wel een totale mongool hè. Negatief zeiken en zelfs als Nederland Argentinië zou verslaan doen alsof dat eigenlijk een kutprestatie zou zijn. :')

In wat voor wereld leeft die man?

pi_206937271
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Valentijn is ook wel een totale mongool hè. Negatief zeiken en zelfs als Nederland Argentinië zou verslaan doen alsof dat eigenlijk een kutprestatie zou zijn. :')

valentijn heeft er echt 0 verstand van. Maar wel gaan ze wel verslaan ;)
pi_206937273
quote:

Dit is weer de Valentijn uit het CL-seizoen van Ajax, alles zo draaien zodat je maar niks positiefs hoeft te zeggen over de coach :D
pi_206937281
Hup Argentinië *O*
pi_206937312
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:59 schreef TornadoDK het volgende:
Hup Argentinië *O*
Waarom juich jij voor Argentinië?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206937347
quote:

Als Valentijn zegt dat Nederland Argentinië gewoon gaat verslaan, dan zullen ze die wedstrijd wel gewoon gaan verliezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')