Is ook wel zo. Soms zie je echter ook dat ze het wel best lijken te vinden en dat moet je niet willen als underdog.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Soms heb je dat niet in de hand. Als Argentinië je 3/4 van de wedstrijd onder druk zet en je daar niet onderuit kunt voetballen, moet je wel op penalties aansturen want dat geeft je in principe een 'eerlijke' kans om ze zo te verslaan.
apart. Je kent ze allemaal?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik haat Ajax niet. Ik haat Ajax-supporters.
Ik haat Van Tiggelen niet, alleen zijn supportersquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik haat Ajax niet. Ik haat Ajax-supporters.
Ja. Stuk al voor stuk klootzakken.quote:
Eens hoor. Maar ik geloof niet dat ik van Tiggelen ooit heb gehoord over dat hij meer aandacht wilde. Ik vind hem aanduiden als waterdrager ook geen recht doen aan zijn kwaliteiten. Maar wellicht koos je de naam gewoon ongelukkig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik haat Van Tiggelen niet, alleen zijn supporters, geintje maar het was wel een beetje zo dat de mindere goden wat meer aandacht wilden, neemt niet weg dat de vedettes niet thuis gaven.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eens hoor. Maar ik geloof niet dat ik van Tiggelen ooit heb gehoord over dat hij meer aandacht wilde. Ik vind hem aanduiden als waterdrager ook geen recht doen aan zijn kwaliteiten. Maar wellicht koos je de naam gewoon ongelukkig.
Dan nu maar de mindere en wel winnen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:12 schreef TLC het volgende:
van Gaal over de wedstrijd tegen Argentinie in 2014 :
'Wij waren toen ook de betere partij en Messi heeft toen geen bal geraakt.'
goed verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Stuk al voor stuk klootzakken.
[..]
Totaal mee oneens. Het is dan typische gelul dat je alleen maar belangrijk zou kunnen zijn als je scoort, assists geeft en meedoet in de driehoekjes. Van Tiggelen was in elk elftal waar hij speelde, ook in Oranje, essentieel in de verdediging.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Is gewoon bewust gekozen en er is ook niks mis met waterdragers maar dat was hij wel in dat elftal.
Welnee. We worden Wereldkampioen!quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we uiteindelijk toch door een bevlieging van Messi ten onder gaan
Ik denk dat eigenlijk helemaal niet, dit team heeft best veel veerkracht getoond de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk nog steeds dat het na een 1-0 voor Argentinië gewoon klaar is en ze de score simpel uitbouwen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat Oranje gaat doen bij een achterstand.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederland al meer dan 800 minuten niet meer op achterstand gekomen, speelt ons type voetbal ook wel erg in de kaart.
Denk nog steeds dat het na een 1-0 voor Argentinië gewoon klaar is en ze de score simpel uitbouwen.
Argentinië bouwt weinig vrij simpel uit. Tegen Saoedi Arabië hadden ze met 3-0, 4-0 de rust in moeten gaan. Polen was ook rijp voor een nog grotere sloop. 2-1 tegen Australië is qua uitslag ook matig.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederland al meer dan 800 minuten niet meer op achterstand gekomen, speelt ons type voetbal ook wel erg in de kaart.
Dit ja, dan moeten ze opeens gaan aanvallen.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat Oranje gaat doen bij een achterstand.
Waarschijnlijk weer alle ballen op Luuk de Jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |