abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206962530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is één van de twee wedstrijden die je moet winnen. Uiteraard heb ik rekening gehouden met het feit dat we makkelijk kunnen verliezen dus ik zal niet in huilen uitbarsten maar die wedstrijd is geen verkeken zaak. Waarom zo negatief?
Negatief ? Je bent op alle vlakken de underdog, ik zou niet weten op basis waarvan we Oranje een kans toedichten
pi_206962542
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mwaaah. Het is toch een wereldprestatie om de finale te halen? Daar mag je wel trots op zijn als land. Een bedankje voor dat je de spanning tot het einde hebt mogen meemaken.

Verder: België :')
Het is een wereldprestatie maar zeker na zo'n zure nederlaag (lekker 3 minuten voor pingels de beslissende goal tegenkrijgen :') ) vond ik het wat ongepast en een vreemd contrast.

Ene dag was iedereen nog in begrafenisstemming en de volgende dag gaan we met z'n allen heel vrolijk doen. Dat klopte niet.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:22:24 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206962543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Negatief ? Je bent op alle vlakken de underdog, ik zou niet weten op basis waarvan we Oranje een kans toedichten
Het vertoonde spel van Argentinië tot nu toe? Het feit dat NL als een team opereert waarbij er meerdere spelers op cruciale momenten bepalend kunnen zijn (Gakpo, Memphis, Dumfries, Blind). Het feit dat we één van de beste coaches van de wereld hebben en een solide verdediging? Het feit dat we tot nu toe miraculeus efficiënt zijn omgegaan met kansen?
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:24:58 #254
396550 Richestorags
pi_206962551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is een wereldprestatie maar zeker na zo'n zure nederlaag (lekker 3 minuten voor pingels de beslissende goal tegenkrijgen :') ) vond ik het wat ongepast en een vreemd contrast.

Ene dag was iedereen nog in begrafenisstemming en de volgende dag gaan we met z'n allen heel vrolijk doen. Dat klopte niet.
Ik snap je punt. Vergeet ook niet dat we hem hadden gewonnen als Robben hem erin had getikt en bij elke gewone competitiewedstrijd had die dat met zijn ogen dicht gedaan. Ik weet het niet, ik zie het meer als een bedankje naar de spelers dan, dat ze ook in de finale nog een gelijkwaardige pot hebben weten neer te zetten. Je bent niet met 6-1 weggetikt door Spanje.
pi_206962559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is één van de twee wedstrijden die je moet winnen. Uiteraard heb ik rekening gehouden met het feit dat we makkelijk kunnen verliezen dus ik zal niet in huilen uitbarsten maar die wedstrijd is geen verkeken zaak. Waarom zo negatief?
Mwa. Om het WK te winnen moeten we Argentinië, Brazilië én Frankrijk verslaan. De beste 3 teams van het WK.

Dat is er normaal gesproken altijd een teveel. Zelfs als je er een of twee verslaat dan zal dat met enorm veel geluk zijn en dan is het geluk in de finale wel weer op denk ik zo.

Je moet ook naar het materiaal kijken. Als we hier weer met Edwin, Stam, De Boer, Davids, Bergkamp, Kluivert en Overmars zouden staan dan zou ik de kans groter achten. Maar we staan er nu met middelmatige aanvallers, een flets middenveld zonder power en een eredivisiekeeper achterin.

Een wereldtitel voor Oranje zou echt het grootste mirakel zijn in de voetbalgeschiedenis van landenteams.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:27:12 #256
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206962566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het vertoonde spel van Argentinië tot nu toe? Het feit dat NL als een team opereert waarbij er meerdere spelers op cruciale momenten bepalend kunnen zijn (Gakpo, Memphis, Dumfries, Blind). Het feit dat we één van de beste coaches van de wereld hebben en een solide verdediging? Het feit dat we tot nu toe miraculeus efficiënt zijn omgegaan met kansen?
We zijn gewoon zeker niet kansloos. En bij elke grote carrière is er een keer een eind.

De Grote Wandelaar is niet meer de speler van een paar jaar geleden. Misschien heeft hij nog genoeg te bieden, maar misschien ook niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:31:03 #257
182233 thedeedster
pi_206962588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik snap je punt. Vergeet ook niet dat we hem hadden gewonnen als Robben hem erin had getikt en bij elke gewone competitiewedstrijd had die dat met zijn ogen dicht gedaan. Ik weet het niet, ik zie het meer als een bedankje naar de spelers dan, dat ze ook in de finale nog een gelijkwaardige pot hebben weten neer te zetten. Je bent niet met 6-1 weggetikt door Spanje.
Iedereen is zo lyrisch over dat Spanje. Ze waren inderdaad oppermachtig, maar ze scoorden dat toernooi, maar iets van 8 doelpunten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:31:56 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206962598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mwa. Om het WK te winnen moeten we Argentinië, Brazilië én Frankrijk verslaan. De beste 3 teams van het WK.

Frankrijk en Brazilie wel eens maar Argentinië hoort daar niet bij, dan kan je nog steeds verliezen hoor maar ik vind Spanje en vond Duitsland eigenlijk beter.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:33:20 #259
396550 Richestorags
pi_206962606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Dat is er normaal gesproken altijd een teveel. Zelfs als je er een of twee verslaat dan zal dat met enorm veel geluk zijn en dan is het geluk in de finale wel weer op denk ik zo.

Je moet ook naar het materiaal kijken. Als we hier weer met Edwin, Stam, De Boer, Davids, Bergkamp, Kluivert en Overmars zouden staan dan zou ik de kans groter achten. Maar we staan er nu met middelmatige aanvallers, een flets middenveld zonder power en een eredivisiekeeper achterin.

Een wereldtitel voor Oranje zou echt het grootste mirakel zijn in de voetbalgeschiedenis van landenteams.
Ik zei ook dat we de finale zouden kunnen halen. Helaas zie ik het dan ook wel weer voor me dat we dan verliezen inderdaad... Maar het mooie van een WK is dat alles kan gebeuren. Wie weet staan we niet tegen Argentinië, Brazilië en Frankrijk maar tegen Argentinië, Kroatië en Spanje. Dit Engeland zie ik ons ook niet van winnen, dit Spanje wel.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:34:38 #260
396550 Richestorags
pi_206962610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]
We zijn gewoon zeker niet kansloos. En bij elke grote carrière is er een keer een eind.

De Grote Wandelaar is niet meer de speler van een paar jaar geleden. Misschien heeft hij nog genoeg te bieden, maar misschien ook niet.
Inderdaad. Daarna is het nog maar één wedstrijd naar de finale en als je Argentinië hebt verslagen geeft dat al een enorme boost. Voor Brazilië, als die Kroatië hebben verslagen, niet zo.

Maar goed, we zijn er nog niet. Argentinië is een grote hobbel, ik vind alleen dat wij net zo'n grote hobbel voor de Argentijnen zijn.
pi_206962672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Frankrijk en Brazilie wel eens maar Argentinië hoort daar niet bij, dan kan je nog steeds verliezen hoor maar ik vind Spanje en vond Duitsland eigenlijk beter.
Naja vooruit, laat ik ze dan in de top 5 zetten. Wel gewoon kampioen van Zuid-Amerika en winnaar van de Mundial afgelopen zomer.
pi_206962705
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik zei ook dat we de finale zouden kunnen halen. Helaas zie ik het dan ook wel weer voor me dat we dan verliezen inderdaad... Maar het mooie van een WK is dat alles kan gebeuren. Wie weet staan we niet tegen Argentinië, Brazilië en Frankrijk maar tegen Argentinië, Kroatië en Spanje. Dit Engeland zie ik ons ook niet van winnen, dit Spanje wel.
Ik acht de kans ongeveer 5 procent dat je 3 toplanden op rij pakt. Ook tegen Spanje zijn we underdog.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:51:18 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206962742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Naja vooruit, laat ik ze dan in de top 5 zetten. Wel gewoon kampioen van Zuid-Amerika en winnaar van de Mundial afgelopen zomer.
Ook zij kunnen een keer van Brazilie winnen en dan ben je kampioen in Zuid Amerika maar ik vrees dat de winnaar van deze wedstrijd dat dit keer niet gaat lukken en geen van beiden de finale haalt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 08:53:39 #264
284411 crew  heywoodu
pi_206962756
Het extreem raar ingedeelde schema valt me nu pas op, in beide halve finales heb je straks dus een land dat zes dagen rust heeft gehad vóór de kwartfinale tegen een land dat vier dagen rust heeft gehad :o

Waarom in vredesnaam niet de winnaars van achtstefinaledagen één en twee op kwartfinaledag één en de winnaars van achtstefinaledagen drie en vier op kwartfinaledag twee? :?

Gratis voordeel voor Nederland als ze van Argentinië winnen, maar goed.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:56:25 #265
182233 thedeedster
pi_206962773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik acht de kans ongeveer 5 procent dat je 3 toplanden op rij pakt. Ook tegen Spanje zijn we underdog.
Daarom is dat geleuter van Cruijff zo’n onzin. Dat je per se van iedereen moet winnen om kampioen te worden. Een gunstige loting speelt absoluut een rol.

Ik heb het al eerder gezegd, ik bekijk dit gewoon van wedstrijd tot wedstrijd. Uiteindelijk is de kans dat je niet wint altijd groter. Maar als je geregeld bij de laatste 4 tot 8 landen kunt komen, dan komt er gewoon een moment dat het balletje de goede kant op rolt.
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:02:19 #266
182233 thedeedster
pi_206962815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:53 schreef heywoodu het volgende:
Het extreem raar ingedeelde schema valt me nu pas op, in beide halve finales heb je straks dus een land dat zes dagen rust heeft gehad vóór de kwartfinale tegen een land dat vier dagen rust heeft gehad :o

Waarom in vredesnaam niet de winnaars van achtstefinaledagen één en twee op kwartfinaledag één en de winnaars van achtstefinaledagen drie en vier op kwartfinaledag twee? :?

Dit kan zeker een rol gaan spelen. 7 wedstrijden over 28 dagen is toch net wat anders dan 7 wedstrijden over 26 dagen.
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:04:23 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206962832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:53 schreef heywoodu het volgende:

Zaten in de poule van het thuisland hè, die krijgen altijd het voordeligste speelschema.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 09:30:40 #268
284411 crew  heywoodu
pi_206963007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zaten in de poule van het thuisland hè, die krijgen altijd het voordeligste speelschema.
Tuurlijk, maar voor Argentinië geldt zo'n beetje hetzelfde. Die speelden ook op de 3e en daarna pas op de 9e, waarna ze bij winst spelen tegen een team dat op de 5e en óók op de 9e speelde :P

En aan de andere kant van het schema precies hetzelfde, maar dan met +1 voor de vier dagen.
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:44:53 #269
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206963093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar voor Argentinië geldt zo'n beetje hetzelfde. Die speelden ook op de 3e en daarna pas op de 9e, waarna ze bij winst spelen tegen een team dat op de 5e en óók op de 9e speelde :P

En aan de andere kant van het schema precies hetzelfde, maar dan met +1 voor de vier dagen.
Je moet 4 teams uit de eerste 4 poules naar de andere kant van het schema overhevelen, dat zul je altijd hebben.

Het alternatief wat jij voorstelt zou zorgen voor een verschil in rustdagen tussen de kwartfinale en de halve finale. Ze zullen oordelen dat het boven de 4 rustdagen niet zoveel uitmaakt.
pi_206963112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mee eens, Argentinië kun je echt wel verslaan als je een goede dag hebt vrijdag. Brazilië wordt een ander verhaal, maar we blijven voor Brazilië altijd een angstgegner (ik ga er even vanuit dat Brazilië redelijk eenvoudig van het zwakke Kroatië wint).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:51:42 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206963145
Vrijdag zal al zwaar genoeg worden.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:19:35 #272
396550 Richestorags
pi_206963375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Mee eens, Argentinië kun je echt wel verslaan als je een goede dag hebt vrijdag. Brazilië wordt een ander verhaal, maar we blijven voor Brazilië altijd een angstgegner (ik ga er even vanuit dat Brazilië redelijk eenvoudig van het zwakke Kroatië wint).
Klopt. Alleen laat het tegen beide ploegen nooit op penalties uitkomen :{
pi_206963640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt. Alleen laat het tegen beide ploegen nooit op penalties uitkomen :{
Ach, we hebben eigenlijk weinig te verliezen vind ik. Vlieg je er uit vrijdag, dan heb je het gewoon prima gedaan denk ik (Louis zal anders denken). De Argentijnen staan onder druk en weten ook dat hierna waarschijnlijk Brazilië wacht.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:49:23 #274
396550 Richestorags
pi_206963684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ach, we hebben eigenlijk weinig te verliezen vind ik. Vlieg je er uit vrijdag, dan heb je het gewoon prima gedaan denk ik (Louis zal anders denken). De Argentijnen staan onder druk en weten ook dat hierna waarschijnlijk Brazilië wacht.
Klopt maar penalties vind ik altijd zo knullig. Dat betekent dat winst er ook in had gezeten en zij zijn koelbloediger. Daar moet je dus niet op willen aansturen.
pi_206963700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Daar moet je dus niet op willen aansturen.
Soms heb je dat niet in de hand. Als Argentinië je 3/4 van de wedstrijd onder druk zet en je daar niet onderuit kunt voetballen, moet je wel op penalties aansturen want dat geeft je in principe een 'eerlijke' kans om ze zo te verslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')