Vrijdag 9 december, 20:00 uurquote:Nederland
Noppert;
Timber, Van Dijk, Aké;
Dumfries, De Roon, Klaassen, F. de Jong, Blind;
Gakpo, Memphis
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt. @:neef_wuppie
1974 en 1978?quote:Nederland heeft voor de vijfde keer de kwartfinale bereikt op het wereldkampioenschap voetbal (1994, '98, '10, '14, '22).
Ah, tweede ronde genot.quote:
@Coco neemt het weer over. Je hebt het goed gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoedelijke opstelling klopt van geen kant.
Graag eruit halen of je usernaam als bron erbij zetten
Unturked.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:02 schreef Halcon het volgende:
Dat gaat me een spektakel worden
Denk een mokersaaie wedstrijd met 'n 1-0 voor Argentinie in de verlengingen.
Fijn! Dit was wel zweten zeg, ik vind dat wij dit samen goed gedaan hebben! Coco zal trots zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:coco neemt het weer over. Je hebt het goed gedaan vandaag.
Als Nederland 1-0 achter staat worden Koopmeiners, Weghorst en Janssen ingebrachtquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:02 schreef Halcon het volgende:
Dat gaat me een spektakel worden
Denk een mokersaaie wedstrijd met 'n 1-0 voor Argentinie in de verlengingen.
Buiten Messi is het niet veel hoor. Lautaro Martinez heeft het ook totaal niet. Als een Australische defensie het er goed vanaf brengt dan moet onze defensie dat ook lukkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:19 schreef Richestorags het volgende:
Ik vrees toch wel een beetje een 2014 zaadpot. Aan de andere kant, dit Argentinië is echt mokerslecht. Ze zijn niet voor niets door Saudi-Arabië verslagen, dat zelf ook mokerslecht bleek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |