SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja het was weer genietenquote:
Ik heb hem live op tv gezienquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Oh Duncan heb ik ook eens live gezien
Vast een prima zanger. Ik vond Arcade wel goed, maar alles wat daarna kwam een stuk minder. Tot hij dit jaar Electric Life uitbracht. Dat nummer heeft me zeer aangenaam verrastquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Oh Duncan heb ik ook eens live gezien
borrelnootjes !quote:
De muziek is er niet minder om. Ik kan trouwens ook geen noten lezen. Ik kan ze hooguit ontcijferenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De man die geen noten lezen kan.
Is op zich in popmuziek ook niet zo interessant.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is er niet minder om. Ik kan trouwens ook geen noten lezen. Ik kan ze hooguit ontcijferen
wij misschien wel, maar de jongeren onder ons nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Snap het niet. We hebben toch allemaal aap noot mies geleerd.
Ik ken geen slecht nummer van ze.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is er niet minder om. Ik kan trouwens ook geen noten lezen. Ik kan ze hooguit ontcijferen
Nooit een concert bezocht waarvan je achteraf dacht, mèh. ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef just me het volgende:
Ik zoek de concerten die ik bezoek ook niet zelf uit hoor, ik krijg dan een appje van mijn concert-maatje of ik meega, wel zo handig
De foreplayquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom bij je voorprogramma
Ja, volgens mij 1x, dus dat valt best meequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nooit een concert bezocht waarvan je achteraf dacht, mèh. ?
ben je al bij je vader geweest ?quote:
Oh ik zou gillend wegrennenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht. Mijn moeder had me gevraagd of ik iets in de Bijenkorf wilde gaan halen. Wat een gekkenhuis was het daar. En toen vroeg mijn man me om ook iets bij de Mediamarkt te kopen. Ook al zo'n gekkenhuis.
Dat valt enorm mee ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, volgens mij 1x, dus dat valt best mee
meestal zoek ik op you tube wat het precies is en dan besluit ik of wel of niet mee te gaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom bij je voorprogramma
Ja, als het voor mezelf was had ik dat ook gedaan, maar nu heb ik me er maar doorheen geworsteld. Enorm lange rijen bij de kassa vooral.quote:
De hele band zegt me niks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje uit 2003. The School Song heb ik weleens gedraaid, maar deze nog nooit:Black Box Recorder - These Are The Things
Ze zijn ook niet zo heel bekend, maar ik vond het destijds leuke muziekquote:
Het lijkt wel of het gratis is allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als het voor mezelf was had ik dat ook gedaan, maar nu heb ik me er maar doorheen geworsteld. Enorm lange rijen bij de kassa vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |