ok, genoteerd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Noteer maar in uw agenda: vrijdag 9 december 20.00 uur Nederland - Argentinië
Je weet nu al dat het hier in de media dan de héle week over Messi gaat, maar dan zul je zien dat hij niet degene gaat zijn die scoort.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb geen agenda, wat moet ik nu doen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Ook niet in je telefoon?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen agenda, wat moet ik nu doen?
Geen idee, lijkt me lastig bladeren in zo'n telefoon.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet in je telefoon?
Wij houden je op de hoogtequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Kijk, dat is heel fijn.quote:
Schrijf het op een briefje en hang die op je koelkast.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toevoeging, doe dat noteren voor de zekerheid maar met potloodquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Ja zeg, zo mis ik straks weer alle goals omdat ik in de keuken sta te kijken wanneer wij alweer moeten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schrijf het op een briefje en hang die op je koelkast.
Dat was precies mijn bedoelingquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, zo mis ik straks weer alle goals omdat ik in de keuken sta te kijken wanneer wij alweer moeten.
De aanval is ook niet best op het momentquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Redefine het volgende:
De Argentijnse verdediging is wel echt brandhout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |