quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:07 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ik weet een leuk kerstcadeautje voor jou!
Trump Trading Cards(hoewel....$99 is een beetje aan de prijs. Hij vindt uiteraard van niet)
Edit: het zijn ook nog eens NFT's, dus een digitale plaatje waar je $99 voor betaalt? Waaaaa echt.
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Musk wordt hoe langer hoe extremer. Echt joh. Die Twitter-filesquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef Recce het volgende:
Musk is helemaal aan het doordraaien omdat mensen de vluchten van z'n privéjet volgen op internet en de gegevens daarvan op Twitter zetten. Gewoon openbare data. Gevolg is nu dat allerlei bekende journalisten zijn geband.Dit is kennelijk waar Musk op doelt met z'n gelul over free speech.
Ja, hij is gewoon de opperwappie nu.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Musk wordt hoe langer hoe extremer. Echt joh. Die Twitter-files![]()
én is nu natuurlijk dé held van de conspiracy-believers
Echt hequote:Op vrijdag 16 december 2022 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]Je kunt het plaatje nu al gewoon zien, maar je moet dus $99 dollar betalen om het te bezitten?
Ze zijn ook echt oerlelijk.
Z'n aanhang was ook niet heel blij nu.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
Big announcement. Echt alles in rep en roer. Wat zou het zijn. Zijn eigen politieke partij? Zijn running-mate announcement? Hij zou weer op Twitter posten? En de Trump en Qanon aanhangers dachten natuurlijk het begin van The Big Storm, nu dan eindelijk.
Is het digitale kut kaarten van hemzelf, mega gefotosjopt![]()
Wat een looser ook
Ik moet nog even kijken wat zijn vrienden van Fox-news hiervan vindenquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Z'n aanhang was ook niet heel blij nu.Kennelijk was de vraag naar NFT's daar ook niet zo heel groot.
Fox-news is nu toch meer bezig met DeSantis? Volgens mij zijn Trump en Fox geen grote vrienden meer hoor. En terecht dat je je schaamt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat zijn vrienden van Fox-news hiervan vinden![]()
Dit was dus ooit de president van de USA. Ik schaam me dood
mwoa...ze zitten nog wel in zijn hoek. Vooral die engerd. Hoe heet ie ook weer, wat een ontzettend enge man. En Max News uiteraard ook. Maar na de mid-terms is het wat bekoeld.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Fox-news is nu toch meer bezig met DeSantis? Volgens mij zijn Trump en Fox geen grote vrienden meer hoor. En terecht dat je je schaamt.
Je hebt nog een kilo paaseitjesquote:
Tucker Carlson? Het is echt wel jostinieuws inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa...ze zitten nog wel in zijn hoek. Vooral die engerd. Hoe heet ie ook weer, wat een ontzettend enge man. En Max News uiteraard ook. Maar na de mid-terms is het wat bekoeld.
Echt Fox....wat een lui
ja die! Wat ene ongelofelijke enge man. En de Qoanonners en pro-Trumpers dwepen met hem. Alle news is fake, behalve wat Tucker zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Tucker Carlson? Het is echt wel jostinieuws inderdaad.
Ik denk het niet eigenlijk. Je kan het wel zien door te kijken of ze wat wit uitgeslagen zijn.quote:
Ja, echt eng is dat. Ze bedenken gewoon elke dag weer een hele hoop onzin.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die! Wat ene ongelofelijke enge man. En de Qoanonners en pro-Trumpers dwepen met hem. Alle news is fake, behalve wat Tucker zegt.
Hmm, ik durf niet te kijken. Straks zijn ze nog goed.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Je kan het wel zien door te kijken of ze wat wit uitgeslagen zijn.
Doe die kerstkransjes dan maar
En toen bleek die pizzatent geen kelder te hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:42 schreef Prisha het volgende:
Oh wacht. Anderson Cooper vermoord baby's en drinkt hun bloed ergens in een kelder van een pizza tent. Dat is natuurlijk wel fout
inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
En toen bleek die pizzatent geen kelder te hebben.
Ja en ja!quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:45 schreef Recce het volgende:
Maar Artemis I was wel helemaal goed gelukt.Had je nog meegekregen dat een Soyuz gisteren een lek had in het koelsysteem?
een kilo kerstkransjes in je buikquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik durf niet te kijken. Straks zijn ze nog goed.En de kerstkranjes zitten in mijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |