Het was een kwestie van tijd. De huisdieren hebben de hele bank overgenomen.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
naar de salontafel, heel bijzonder
waarom geeft die kerstman dan geen nieuwe bank?quote:Op woensdag 14 december 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was een kwestie van tijd. De huisdieren hebben de hele bank overgenomen.
Zit er geen bank in haar nieuwe huis dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom geeft die kerstman dan geen nieuwe bank?
geen ideequote:Op donderdag 15 december 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er geen bank in haar nieuwe huis dan?
dan moeten we de serieuze hulpdiensten inschakelenquote:Op donderdag 15 december 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel heel zielig op de grond nu.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 00:34 schreef sacha het volgende:
goed plan!
* te bedde gaat *
[ afbeelding ]
Ik zie pas dat er een docu film is uitgebracht over Oppyquote:
Ja, die is op Amazon Prime.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie pas dat er een docu film is uitgebracht over Oppy![]()
Had jij die gezien?
owj....dus niet de moeite waard danquote:Op donderdag 15 december 2022 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die is op Amazon Prime.Ik heb 'm al gezien, maar ik wist bijna alles al en ze hadden veel dingen ook redelijk versimpeld of gedramatiseerd. Wel begrijpelijk als je zo'n docu maakt voor mensen die helemaal niets van die robots wisten, maar voor mij was het niet heel boeiend.
Nah, misschien ben ik iets te negatief.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj....dus niet de moeite waard dan
Eerst even kijken of ik aan die Prime kan komen. En dan check ik hem wel effequote:Op donderdag 15 december 2022 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, misschien ben ik iets te negatief.Je kunt het ook gewoon aanzetten om te kijken of het toch wel leuk is.
Prime kost maar 2,99 per maand, dacht ik. Er staan best wel een paar aardige films en series op.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerst even kijken of ik aan die Prime kan komen. En dan check ik hem wel effe
oh ja, ik heb Prime, dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 15 december 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Prime kost maar 2,99 per maand, dacht ik. Er staan best wel een paar aardige films en series op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |