Lijkt me ook wel dat het opgeruimd voelt als je veel weggooit. Ik weet dat er allerlei zooi op zolder ligt die ik nog een keer moet uitzoeken, maar misschien vind ik over een paar jaar wel dat de hele doos gewoon weg kan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:15 schreef Prisha het volgende:
Ik vond het ook moeilijk om dingen weg te doen maar het ging steeds beter. En uiteindelijk was het: doe dat maar weg, en dat en dat.
Ik denk dat 65% van de dozen die hier in de garage liggen boeken zijnEn de rest is glaswerk en servies en andere dingetjes. Ik heb mijn stoel bewaard waar ik altijd in zit. En een logeerbed. Voor de rest weinig.
Noorderlicht lijkt me ook gaaf om te zien.quote:Ik krijg een week vakantie tussen kerst en oud en nieuwe. En in week 3 ga ik naar Noorwegen. Ik hoop dat eindelijk het Noorderlicht te zien, echt een vurige wens van me en na een zonsverduistering het hoogst op mijn wensenlijst.
Ja, gelukkig wel.quote:Jij ook vakantie straks?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.Ben wel even toe aan wat meer rust.
Nu ga ik even opschieten. Tot een andere keer.
Blij voor je prish, new beginningsquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt alweer zo lang geleden.
Ik voel me hier prima, maar het is niet mijn huis. Spullen zijn niet van mij en zo (ik heb wel bijna alles weggedaan dus zoveel heb ik ook niet meer). Maar op zich is het prima zo. Ik moet even wat rust in mijn hoofd krijgen en dat lukt wel.
Volgend jaar zoeken naar een huis
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blij voor je prish, new beginnings
Dit is een slowchat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:25 schreef drakin het volgende:
Ik ben een week weggeweest en jullie hebben niet het topic volgekregen?
ok dan is het dus heel bijzonder vandaag nog antwoord te krijgen.quote:
quote:
gewoon, wat voor ziekte is nog gewoon?quote:
Een of ander luchtwegvirus. Geen corona volgens de zelftestjes.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon, wat voor ziekte is nog gewoon?
En beterschap
zolang je geen rare kleuren gaat ophoesten is het volgend jaar wel overquote:Op woensdag 21 december 2022 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Een of ander luchtwegvirus. Geen corona volgens de zelftestjes.
Thanks.
Het zou handig zijn als het met kerst al over is.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
zolang je geen rare kleuren gaat ophoesten is het volgend jaar wel over
ja, tot het moment dat we buiten kwamen om te fotograferenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging de zon nog wel op boven Vlieland?
vroeger had je daar gewoon kwast voorquote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als het met kerst al over is.
Ja, dat moet je ook niet doen als de zon al zoveel moeite heeft boven te blijven.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, tot het moment dat we buiten kwamen om te fotograferen
Dat werkte natuurlijk niet, maar voor het idee was het wel leuk.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
vroeger had je daar gewoon kwast voor
Dat werkt primaquote:Op woensdag 21 december 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat werkte natuurlijk niet, maar voor het idee was het wel leuk.
jawel hoor, al is het maar 2 seconden. Hitte helpt om sneller beter te worden, dat is ook waarom je vaak koorts krijgtquote:Op woensdag 21 december 2022 19:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als symptoombestrijding misschien, maar je bent er niet eerder beter door.
Maar als je gaat zweten van het hete drankje, koel je wat af (waardoor je je waarschijnlijk iets beter voelt), maar ben je langer ziek.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
jawel hoor, al is het maar 2 seconden. Hitte helpt om sneller beter te worden, dat is ook waarom je vaak koorts krijgt
Als je gaat zweten is dat een teken dat je beter bent.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je gaat zweten van het hete drankje, koel je wat af (waardoor je je waarschijnlijk iets beter voelt), maar ben je langer ziek.
Daar zal ik aan denken als ik vannacht lig te zweten.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je gaat zweten is dat een teken dat je beter bent.
We hebben nooit meer een update over het kantoorleven gekregen.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef TillyB het volgende:
Beterschap Reggles!
Zou Lenos nog wel leven
Dat krijg je met die kantoortypes, die krijgen het meteen hoog in de bol.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben nooit meer een update over het kantoorleven gekregen.
Misschien is ze een natuurtalent en is ze nu al tot de hoogste regionen doorgepromoveerd.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat krijg je met die kantoortypes, die krijgen het meteen hoog in de bol.
Zou ze niet trouw blijven aan de enige echte bezemkast?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef TillyB het volgende:
Misschien de wondere wereld van kantoorbezemkasten aan het ontdekken
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ze niet trouw blijven aan de enige echte bezemkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |