Lijkt me ook wel dat het opgeruimd voelt als je veel weggooit. Ik weet dat er allerlei zooi op zolder ligt die ik nog een keer moet uitzoeken, maar misschien vind ik over een paar jaar wel dat de hele doos gewoon weg kan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:15 schreef Prisha het volgende:
Ik vond het ook moeilijk om dingen weg te doen maar het ging steeds beter. En uiteindelijk was het: doe dat maar weg, en dat en dat.
Ik denk dat 65% van de dozen die hier in de garage liggen boeken zijnEn de rest is glaswerk en servies en andere dingetjes. Ik heb mijn stoel bewaard waar ik altijd in zit. En een logeerbed. Voor de rest weinig.
Noorderlicht lijkt me ook gaaf om te zien.quote:Ik krijg een week vakantie tussen kerst en oud en nieuwe. En in week 3 ga ik naar Noorwegen. Ik hoop dat eindelijk het Noorderlicht te zien, echt een vurige wens van me en na een zonsverduistering het hoogst op mijn wensenlijst.
Ja, gelukkig wel.quote:Jij ook vakantie straks?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.Ben wel even toe aan wat meer rust.
Nu ga ik even opschieten. Tot een andere keer.
Blij voor je prish, new beginningsquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt alweer zo lang geleden.
Ik voel me hier prima, maar het is niet mijn huis. Spullen zijn niet van mij en zo (ik heb wel bijna alles weggedaan dus zoveel heb ik ook niet meer). Maar op zich is het prima zo. Ik moet even wat rust in mijn hoofd krijgen en dat lukt wel.
Volgend jaar zoeken naar een huis
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blij voor je prish, new beginnings
Dit is een slowchat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:25 schreef drakin het volgende:
Ik ben een week weggeweest en jullie hebben niet het topic volgekregen?
ok dan is het dus heel bijzonder vandaag nog antwoord te krijgen.quote:
quote:
gewoon, wat voor ziekte is nog gewoon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |