Toen ik het probeerde bleef ik maar een inlogscherm krijgen?quote:Op maandag 2 december 2024 12:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet aan Insta te doen. Iedereen kan dat gewoon zien als het goed is.
Mobiel? Dat zou wel kunnen inderdaad. Ook als je gewoon via de browser gaat?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef Serinde het volgende:
[..]
Toen ik het probeerde bleef ik maar een inlogscherm krijgen?
Ik heb de app niet. Als ik via de browser naar Instagram ga dan zie ik een overzicht met foto’s maar als ik op eentje klik, of op de profielfoto voor de stories, dan krijg ik meteen een pop up met “meer van Iris borduurt zien”quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Mobiel? Dat zou wel kunnen inderdaad. Ook als je gewoon via de browser gaat?
Hmmm, dat zou kunnen hoor. Ik meende dat je gewoon kon kijken, maar dat kan ik dan wss omdat ik automatisch ingelogd ben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb de app niet. Als ik via de browser naar Instagram ga dan zie ik een overzicht met foto’s maar als ik op eentje klik, of op de profielfoto voor de stories, dan krijg ik meteen een pop up met “meer van Iris borduurt zien”
Steeds meer websites willen afdwingen dat je een account aan moet maken om ook maar iets te zien![]()
Ik heb bij Iris trouwens wel war besteld deze week. Een pakketje om een kerstkaart te borduren. Met een hond bij een open haardideaal voor mijn schoonmoeder
dit weekend lekker fröbelen
Ja leuk, graag!quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
Is er trouwens misschien hier iemand die dit pakketje voor ¤8 incl. verzending over wil nemen?
https://irisborduurt.nl/p(...)etplantjes-magneten/
Heb 'm dubbel.
Die heb ik ook gemaakt! Hangen gezellig op mn koelkast nuquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
Is er trouwens misschien hier iemand die dit pakketje voor ¤8 incl. verzending over wil nemen?
https://irisborduurt.nl/p(...)etplantjes-magneten/
Heb 'm dubbel.
Wauwquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef Shandaly het volgende:
Lang geleden dat ik hier actief meedeed... sowwy!! Maar wilde jullie deze toch niet onthouden
Ik zette vlak voor kerst de laatste kruisjes aan 'Fascinating' van Irina Garmashova (HAED):
[ afbeelding ]
45k kruisjes in DMC934, maar toch zo tof om te maken!
Lichtelijk ironisch dat dit mijn eerste borduurwerk is waarin juist geen echte kattenharen verwerkt zitten (onze kat overleed anderhalf jaar geleden), maar waarvan de afbeelding bijna levensechte haren zijn...
[ afbeelding ]
Wat mooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef Shandaly het volgende:
Lang geleden dat ik hier actief meedeed... sowwy!! Maar wilde jullie deze toch niet onthouden
Ik zette vlak voor kerst de laatste kruisjes aan 'Fascinating' van Irina Garmashova (HAED):
[ afbeelding ]
Lichtelijk ironisch dat dit mijn eerste borduurwerk is waarin juist geen echte kattenharen verwerkt zitten (onze kat overleed anderhalf jaar geleden), maar waarvan de afbeelding bijna levensechte haren zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woowquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker! Hij was heel tof om te doen, en ik wil 'm zeker laten inlijsten en een mooi plekje geven. Ik weet alleen nog niet waar... misschien dat de boekenstapel van Spangler moet gaan wijken voor deze.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wauw @:Shandaly Had je er nog wel plezier in, om deze te maken? Hij is echt prachtig, wat ga je ermee doen, inlijsten en ophangen?
Ik heb beide. Het fijne van een staande is dat je meer gebruiksvrijheid hebt. Bij het tafelmodel moet je aan een tafel/bureau zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn loeplamp is afgebroken![]()
Ook had ik hem al jaren en kwam ie bij de Lidl weg.
Nu zit ik weer te twijfelen of ik een tafelmodel loeplamp wil of toch een staan model (dus grotere statief).
Ja dat is idd erg fijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:15 schreef Donna het volgende:
Ahhhh zo mooi en wat heerlijk al die kleuren!
Super!quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is idd erg fijn.
Wil een volgend project ook graag met mooie felle kleuren. Maar is nog lastig te vinden
5 jaar, dat is best een eindjequote:Op woensdag 23 april 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pagina af. Zo beetje 5 jaar over gedaan. Het was veel confetti en de volgende pagina's zijn dat minder.
Ik moet voor dit pakket nog 2 hele pagina's en 6 halve pagina's borduren.
Oef wat een werk! Wordt wel prachtigquote:Op woensdag 23 april 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pagina af. Zo beetje 5 jaar over gedaan. Het was veel confetti en de volgende pagina's zijn dat minder.
Ik moet voor dit pakket nog 2 hele pagina's en 6 halve pagina's borduren.
Wauw wat prachtig Cuequote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. hij is af![]()
Ruim 270.000 steken, doorlooptijd van 5 jaar (2019 begonnen) 25ct over 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi geworden!quote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. hij is af![]()
Ruim 270.000 steken, doorlooptijd van 5 jaar (2019 begonnen) 25ct over 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |