Welkom Isabeauquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste post in dit topicIk heb jullie hulp nodig. Mijn moeder wil graag een kussentje borduren voor mijn vriend en koopt online daarvoor van die voorbedrukte borduurpakketten. Maar mijn vriend is niet zo van de poesjes, vogeltjes en bloempjes en dat is toch wel een beetje het thema.
Bestaat er ergens online de mogelijkheid om een afbeelding van jezelf om te zetten in zo'n voorbedrukt borduurpakket? (of kan iemand een patroon vinden met als thema Liverpool FC of een World of Warcraft Alliance/Horde thema)
(mijn moeder is overigens behoorlijk gehandicapt en heel fijn borduursel wil helaas niet (was ze vroeger dol op), dus alleen met van die dikke woldraden voor kussenborduursel gaat goed)
Dat is mijn probleem, het geschikte patroon. Alle online patronen zijn liefelijke dingen of voor jongetjes. Daarbij heb ik wel een website gevonden waar ze met een eigen foto werken, maar dan krijg je fijn borduursel. Dat kan mijn moeder niet, die kan alleen dit:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
Misschien heb je hier iets aan?
https://studio-koekoek.co(...)nhoes-maakt/?lang=nl
Je kunt dit kussen zelf maken en er een geschikt patroon van 120 x 120 bij vinden, maken of kopen?
Ik bedoel, die tips volgen en los een mannelijk patroon (120 x 120) en garen kopen of maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, het geschikte patroon. Alle online patronen zijn liefelijke dingen of voor jongetjes. Daarbij heb ik wel een website gevonden waar ze met een eigen foto werken, maar dan krijg je fijn borduursel. Dat kan mijn moeder niet, die kan alleen dit:
[ afbeelding ]
Dus ik zoek precies zoiets (met meer breiwol dan borduurgaren) in een meer mannelijk ontwerp, of van een eigen foto en dat kan ik niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tegan op 23-03-2024 10:45:25 ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel, die tips volgen en los een mannelijk patroon (120 x 120) en garen kopen of maken.Oh wow, eens kijken wat mijn moeder hier van vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ga je dit jaar ook mee doen met Stitchtober van IrisBorduurt?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
In een lijstje
[ afbeelding ]
Detail, zwevende passe partout
[ afbeelding ]
Foto's met lamplicht, dus wel iets minder mooi op de foto dan met daglicht.
Ja! Heb hem gisteren ge-preordered, lekker behapbaar qua grootte en ook in een thema dat ik erg leuk vindt. Ga jij ook meedoen?quote:Op maandag 9 september 2024 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook mee doen met Stitchtober van IrisBorduurt?
Ja! Ik moet alleen vanavond even kijken welke kleurtjes ik al heb, want volgens mij heb ik een stuk of 5 kleuren zeker al. Dus dan bestel ik de materialen los.quote:Op maandag 9 september 2024 10:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja! Heb hem gisteren ge-preordered, lekker behapbaar qua grootte en ook in een thema dat ik erg leuk vindt. Ga jij ook meedoen?
Kende dit niet. Opgezocht en enthousiast! Vanavond even verder kijkenquote:Op maandag 9 september 2024 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook mee doen met Stitchtober van IrisBorduurt?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 9 september 2024 12:14 schreef Serinde het volgende:
[..]
Kende dit niet. Opgezocht en enthousiast! Vanavond even verder kijken
Ach, ik wil het borduren ook weer oppakken.quote:Op maandag 9 september 2024 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ik moet sowieso weer meer gaan borduren en dit helpt misschien.
Jaa het is echt leuk. Al moet ik de drankjes van vorig jaar nog afmaken.quote:Op maandag 9 september 2024 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ik moet sowieso weer meer gaan borduren en dit helpt misschien.
Hoe ver ben je daar al mee?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa het is echt leuk. Al moet ik de drankjes van vorig jaar nog afmaken.
Ik ben helaas te laat met het pakket bestellen zie ikquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa het is echt leuk. Al moet ik de drankjes van vorig jaar nog afmaken.
Komt wel weer denk ik. De kleuren zijn bij de groothandel ook niet meer leverbaar zei Iris in haar stories op Insta. Het is nogal, weer, een succes!quote:Op maandag 23 september 2024 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben helaas te laat met het pakket bestellen zie ikniet meer voorradig
Er zouden komende week weer enkele pakketten online komen. Ik wil niet te ver achterlopen dus fingers crossed.quote:Op maandag 23 september 2024 09:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Komt wel weer denk ik. De kleuren zijn bij de groothandel ook niet meer leverbaar zei Iris in haar stories op Insta. Het is nogal, weer, een succes!
Zulke "foutjes" zijn enkel bewijs van liefdevol handwerkquote:Op zondag 29 september 2024 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zouden komende week weer enkele pakketten online komen. Ik wil niet te ver achterlopen dus fingers crossed.
Ondertussen ben ik een kerstkaart aan het borduren. Helaas ergens een telfort gemaakt. Het is al te ver om uit te halen dus hopelijk kan valt het achteraf niet te erg op en kan ik her en der wat dingen aanpassen.
Dat is ook zoquote:Op zondag 29 september 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke "foutjes" zijn enkel bewijs van liefdevol handwerk
Welke opleiding doe je?quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier ook mensen die borduren met naaldschilderen?
Deze gister voor mijn opleiding gemaakt, en smaakt naar meer.
[ afbeelding ]
Was nu aan het kijken naar materialen voor bv eens met dieren aan de slag te gaan
Leuk.quote:
Ensaid modevakscholenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk.
Waar kun je zo'n opleiding volgen en is het prijzig?
Heel erg mooi!quote:Op donderdag 7 november 2024 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij is af
Doorlooptijd mei 2023 - nov 2024
78325 steken. Waa leuk om te doen, oa ivm de felle kleuren en wisselingen.
Was een mini met ong 90 kleuren.
[ afbeelding ]
Wow!!! Mooiquote:Op donderdag 7 november 2024 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij is af
[ afbeelding ]
Zo wat een werk. Wat mooi zegquote:Op donderdag 7 november 2024 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij is af
[ afbeelding ]
Wauw wat mooiquote:Op donderdag 7 november 2024 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij is af
[ afbeelding ]
En?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, eens kijken wat mijn moeder hier van vindtBedankt!
Wel heel kleurrijk. Mooi hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:03 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben met deze bezig, wel wat meer werk dan ik dacht
Ze is er mee bezigquote:
Oei, die is leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:03 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben met deze bezig, wel wat meer werk dan ik dacht
Moet je je dan opgeven voor de mailinglist?quote:Op zondag 1 december 2024 22:22 schreef Donna het volgende:
IrisBorduurt heeft op Insta in haar stories een adventskalender. De ene dag een gratis patroontje, de andere dag een borduurtip en weer een andere dag korting op de site geloof ik. Deze 3 acties wisselen elkaar af. Ze opent elke dag een lootje met wat het is. Leuheuk!
Nee. Je kan gewoon de stories op haar Insta bekijken.quote:Op maandag 2 december 2024 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je je dan opgeven voor de mailinglist?
ik doe niet aan instaquote:Op maandag 2 december 2024 10:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon de stories op haar Insta bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |