OKquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
met 20 komt conny hütter
steffi venier niet qualifiziert
ik tv, en iptvquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik heb te veel schermen/windows open
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.
sprek niet met wat je niet snaptquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzinnig 'gesprek' dit, zegKan ook in dm of met beeldbellen
![]()
0.3 en Ariana Radler 0% bietensap
Lekker frisjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.
Ik vind het ook wel lekker. Zo uit de pot lepelend!quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker frisjes![]()
Ik hou van lekker fris,
ik hou van lekker anders,
ik hou van lekker anders,
lekker fris
Jahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar champagne moet je ook drinken bij een temperatuur van 10 graden. Ik denk dat de meesten dat tegenwoordig wel redden in huis
Jij lepelt champenoise?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker. Zo uit de pot lepelend!
Dat niet weten, wat ben jij voor een broekie?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet weten, wat ben jij voor een broekie?
Betrapt, je bent dus toch wel een jong bloempje.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betrapt, je bent dus toch wel een jong bloempje.
Ik vertrouw je niet want je kent het liedje weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet want je kent het liedje weer wel.
Morgenavond? Ik hoop dat Nederland dan nog in de race isquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, gezellig avondje met mn broer en zus. En mijn nichtje van 4. Kijk ik wel naar uit.
Van champagne krijg je het ook niet warmquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja daar geef ik niet zo veel om. De wedstrijd zal op de achtergrond wel aanstaan, maar ik ben al jarenlang Duitsland-supporter.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgenavond? Ik hoop dat Nederland dan nog in de race is
Avond ieniquote:
Nou ja, belgie of duitsland alsnog naar de volgende ronde twijfel ik toch aan hoorquote:
Alles nog onder controle?quote:
Aangeschoten met vage liefdesverdrietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgenavond? Ik hoop dat Mario dan nog aan de race is
Jammer maar laat je niet gek maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aangeschoten met vage liefdesverdriet
ik zag dat getal ergens voorbij komenquote:Op vrijdag 2 december 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog een goede serie zoeken,
1883
Niet jouw geboortejaar toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zag dat getal ergens voorbij komen
Schadequote:Op vrijdag 2 december 2022 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja daar geef ik niet zo veel om. De wedstrijd zal op de achtergrond wel aanstaan, maar ik ben al jarenlang Duitsland-supporter.
Een maand of 2.quote:
Schade Deutchland alles ist vorbei...quote:
Das een beetje laatquote:Op vrijdag 2 december 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schade Deutchland alles ist vorbei...
Volgens mij 35 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje laat
Ik bedoel die kwam gisteren al voorbei
Dat is waar. Maar het zou zomaar kunnen gaan regenen. Alles kan tenslottequote:Op vrijdag 2 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, belgie of duitsland alsnog naar de volgende ronde twijfel ik toch aan hoor
defecte airco ....quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het zou zomaar kunnen gaan regenen. Alles kan tenslotte
Geen airco.quote:
Hoe kan dat als je geen airco hebt?quote:
Als de airco defect is heb je dus effectief geen airco.quote:Op zaterdag 3 december 2022 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je geen airco hebt?
Genoeg om te gaan skien?quote:Op zaterdag 3 december 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de petzen is goed wat
sneeuw gevallen
Kan morgen wel ff de webcam kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 01:21 schreef mario390 het volgende:
weet ik niet maar vandaag avond is
en kerstmarkt op de petzen
Wat een leukerdsquote:
Omaaaaaaaaaaaaaa hoe gaat ie?? Aan de beterende hand?quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
We hangen hier om beurten in de koffiecorner![]()
En 'spreken elkaar niet'.
eyyy! Helemaal gesetteld in je nieuwe huis?quote:
Hoiquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy! Helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
Ohh heb je nog niet alle meubels? Zit je nog rond te kijken of is het er gewoon niet van gekomen nog.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ja, best wel.
Moet nog wat meubels bestellen, maar het kan zo al prima.
En hoe gaat het bij jou?
Mooi zo, goed bezig dusquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh heb je nog niet alle meubels? Zit je nog rond te kijken of is het er gewoon niet van gekomen nog.
Hier oke. Meeste dozen opgeruimd en uitgepakt wat uitgepakt moet zijn. Dus dat gaat allemaal wel.
espriquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gingen er ook al weer leuk een cruise doen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-gewonden~a9dbc557/
Op tijd even vasthouden dan is het adviesquote:
oh joh, die heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gingen er ook al weer leuk een cruise doen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-gewonden~a9dbc557/
Oehquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh, die heb ik ook gedaan. De oversteek vanuit Kaap Hoorn naar Antarctica was ik best wel bang voor, het kan behoorlijk spoken. Maar we hadden, gelukkig, heel goed weer.
Dit is echt doodeng als je dat zo leest.
Ja was fantastisch! Vanuit Buenos Aires naar Montevideo, Uruguay daarna door naar Falklands, daarna Antarctica. En na daar 4 dagen geweest te zijn weer terug omhoog via Kaap Hoorn, Ushuaia en via de Chileense fjorden naar Punta Arenas, Chiloe en Porto Montt door naar Valparaiso.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
En hoe was het verder? Mooie reis?
En ook nog op Antarctica gelopen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja was fantastisch! Vanuit Buenos Aires naar Montevideo, Uruguay daarna door naar Falklands, daarna Antarctica. En na daar 4 dagen geweest te zijn weer terug omhoog via Kaap Hoorn, Ushuaia en via de Chileense fjorden naar Punta Arenas, Chiloe en Porto Montt door naar Valparaiso.
5 weken weg in totaal, omdat ik in Argentinië eerder was aangekomen en nog een uitstapje maakte naar Iguazu Watervallen, zowel de Argentijnse als de Braziliaanse zijde.
Was zo geweldig, iets om nooit te vergeten.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:21 schreef Prisha het volgende:
@:Aiobhin was jij nog naar WT/Ev geweest dinsdag? Hoe vond je het?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:21 schreef Prisha het volgende:
Kut, ik kan die naam nooit in een keer goed krijgen.
@:Aiohobhin
quote:
Heel veel penguins, die zijn nu niet voor niets mijn favoriete diertjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ook nog op Antarctica gelopen?
En Pinguins geknuffeld? Of waren die naar huis gevlogen?
Klinkt als een heel toffe reisquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel penguins, die zijn nu niet voor niets mijn favoriete diertjesKing penguins, Gentoos, Magellan's vooral gezien. Orca's uiteraard, en walvissen. Albatross. Zeehonden die aan het luieren waren op de ijsschotsen.
Ahhh daar ben je. Ik kreeg je naam niet goedquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ja daar ben ik inderdaad geweest! Was een tof concertJij ging op de 30e toch, hoe vond jij het?
Klinkt mooi hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel penguins, die zijn nu niet voor niets mijn favoriete diertjesKing penguins, Gentoos, Magellan's vooral gezien. Orca's uiteraard, en walvissen. Albatross. Zeehonden die aan het luieren waren op de ijsschotsen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt mooi hoor
Je was er dus op het goede moment
Want
Fijn dat je dan niet ziek genoeg was dat het echt niet kon, zou wel sneu zijn geweest. Hier was @Domnivoor mee en die was ook al niet lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahhh daar ben je. Ik kreeg je naam niet goed![]()
Ik was wel wat ziekjes al maar toch gegaan. Gelukkig begon bij ons WT. Ik heb het uit gehouden tot het tweede liedje van Evanessence en toen naar huis gegaan, dus helaas niet helemaal meegekregen.
Ja was ontzettend tof, ik stond tweede rij links vooraan, bij Ruud. Ik vond alleen het publiek vrij tam. Ben gewend dat ze meestal enorm mee springen en doen. Maar dat was nu stukken minder.
Iemand stuurde mij ooit helemaal enthousiast dit filmpje en dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt mooi hoor
Je was er dus op het goede moment
Want
Het is ook echt jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij ooit helemaal enthousiast dit filmpje en dacht dat het echt was
Fake newsquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook echt ja
Zou de bbc tegen je liegen?
Moet jij niet op de Mandelabrug spelen?quote:
Daar kwam ik al uiterst zelden, nu helemaal niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij niet op de Mandelabrug spelen?
Ik ging er nog wel eens overheen met de fiets, nu ook dus niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar kwam ik al uiterst zelden, nu helemaal niet meer
Je zal er maar van afhankelijk zijn, man man man
Nooit!!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook echt ja
Zou de bbc tegen je liegen?
Nou, ik heb nog geen stem (voor sommigen erg prettigquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaaaa hoe gaat ie?? Aan de beterende hand?
Aan de stadskant dan? Kan me niet voorstellen dat ze al die kantoren plat gooien.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Die hele wijk daar gaat sowieso tegen de vlakte, beter nemen ze dat trieste station ook mee
x3quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
Zelf ook last van mijn keel en een beetje een drukkend gevoel als ik adem. Hopelijk zet het niet door verder.
Dat is inderdaad niet te hopen, want duurt laaaaang.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
Zelf ook last van mijn keel en een beetje een drukkend gevoel als ik adem. Hopelijk zet het niet door verder.
Nee 🤧quote:
Valt tegen ookquote:
Ja, idem hier. Jij ook beterschapquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt tegen ook![]()
En ik slaap erdoor ook slecht, maar dat zullen jullie ook wel hebben.
Maar volgende week zijn we allemaal beterquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, idem hier. Jij ook beterschap![]()
Dat zou mooi zijn, hebben we gelijk weer wat te vierenquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar volgende week zijn we allemaal beter![]()
Jij ook beterschap Domni
Nog iets te vieren, want de 10e is espri jarigquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, hebben we gelijk weer wat te vieren
Dank uquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:07 schreef maily het volgende:
Jeetje wat een ziekenboeg hier![]()
beterschap allen!!
Flinke scheut rum er ook nog bijquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Moet er een doosje Citrosan en antigrippine door de soep
Oehhh, dan hangt koeneloen constant boven in de soepquote:
Wel een heel grote bal in de soep danquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oehhh, dan hangt koeneloen constant boven in de soep
Ja, die moet ik eerst door mijn passevite halen danquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een heel grote bal in de soep dan
Dan wordt het wel 'tomaten'soep hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die moet ik eerst door mijn passevite halen dan
dankequote:Op zaterdag 3 december 2022 13:07 schreef maily het volgende:
Jeetje wat een ziekenboeg hier![]()
beterschap allen!!
Dat gaat mooi skien worden voor je danquote:
nee ben bijna 30 jaren niet gerijdenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat mooi skien worden voor je dan
Maar 1 keer geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben bijna 30 jaren niet gerijden
nur bij skikurs
Oh jammerquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben bijna 30 jaren niet gerijden
nur bij skikurs
ik gok op 3-1 voor USAquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef mario390 het volgende:
de meestal van de 18 van onz hebben bij
ned vs usa 2:1 getippt
2 hebben vergeten tot 15 00 zenden en kregen
vor achtelfinale 0 punten
nee maar in de 90er langgelopen maarquote:
Hoeveel doelpunten moeten we eigenlijk minimaal scoren ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:17 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat we met 0-1 winnen door een eigen goal van de USA
1 meer dan de Amerikanenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten moeten we eigenlijk minimaal scoren ?
Hoe meer hoe beter maar 1 meer dan die Amerikanen is genoegquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is waar, ook mooier om na te kijken dan als ze lekker blijven scorenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter maar 1 meer dan die Amerikanen is genoeg
Ergens ruim in de 20quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik verwacht helaas weer een beroerde wedstrijdquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is waar, ook mooier om na te kijken dan als ze lekker blijven scoren
We gaan het zien, hoop dat ze toch echter beter gaan spelen..quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verwacht helaas weer een beroerde wedstrijd
Heb nog geen 5 normale minuten gezien dus zou me verbazenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
We gaan het zien, hoop dat ze toch echter beter gaan spelen..
Dat is wel nodigquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
We gaan het zien, hoop dat ze toch echter beter gaan spelen..
3 keerquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:37 schreef mario390 het volgende:
vraag op servustv hoeveel keer werd ned. vizewereldmeister?
Ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef mario390 het volgende:
haha worden de bleiburger zo
volleyball spelen zo als de nu in
de loods![]()
Tis al bijna donker hierquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind die middag wedstrijden een beetje stom
Raar tijdstip wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind die middag wedstrijden een beetje stom
Ik sla dit gelul even over en schakel stipt om 4 uur inquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:53 schreef chufi het volgende:
Wat een gezelligheid in die NOS studio ... al 2 weken lang
En je beeldscherm is kapotquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
schieste maar ik heb geen licht an
En zijn toetsenbord ook alquote:
Ik kijk meestal via de Belg..quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla dit gelul even over en schakel stipt om 4 uur in
Slimmer wellichtquote:
Iedereen ziekquote:
Wie zou patient 0 zijn?quote:
Ja dat weten wequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:56 schreef mario390 het volgende:
memphis van beginn?
ik heb hem goalgetter
quote:
Iedereen voetbal aan het kijken en jij begint daar overquote:
Zet gauw uitquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:07 schreef mario390 het volgende:
om dat uk kerstzender ook lopt
nu mariah
Pcies weg ermeequote:
Ja dat was een dikke faalquote:
Ja treurig verhaal maar hij is wel oud geworden danquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
En nu voor echt voetbal nieuws........
Pele lijkt te verliezen van zijn ziekte,
over gebracht naar afdeling palliatieve zorgen
Las al dat ie opgenomen wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
En nu voor echt voetbal nieuws........
Pele lijkt te verliezen van zijn ziekte,
over gebracht naar afdeling palliatieve zorgen
Nou ja, hij leeft nog,quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja treurig verhaal maar hij is wel oud geworden dan
Gaat niet lang meer duren begreep ikquote:
Ze verwachten van niet nee,quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren begreep ik
quote:
quote:
Was echt dramatisch jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zit je mee te luisteren
exacte tekst werd in koor hier aan de bar gegild
Dit was kut met peren netquote:
Voetbal verbroedertquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zit je mee te luisteren
exacte tekst werd in koor hier aan de bar gegild
Terecht. Dit is je kans mario, kan je mooi de COS even overnemenquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:34 schreef mario390 het volgende:
de cos is bijna leeg alles
kijkt voetbal de meiden ook
Heeft daar een Oostenrijkert kans om te winnen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
nee in en ur komt
abfahrt dann moet ik
multitasken
Ik kijk met wat verbazing, heb hem nog niets goeds zien uitvretenquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee beginnen .. leuk voor het laatste kwartier vaak
slordig weggepoeiertquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk met wat verbazing, heb hem nog niets goeds zien uitvreten
Had ik ook gekundquote:
Echt ?quote:
Die zijn weer beter in footballquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Prisha het volgende:
Ik wordt verscheurd door voorwiemoetiknuzijn gevoelens
Heb ik ook wel eens .. maar niet nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Prisha het volgende:
Ik wordt verscheurd door voorwiemoetiknuzijn gevoelens
Ik hoor hier hetzelfdequote:Op zaterdag 3 december 2022 16:55 schreef pullup het volgende:
Ah ze zijn weer mooi aan het zeuren in de rust![]()
Vond het wel lekker efficiëntquote:
Dat was het ook. Die eerste goal is een prachtige aanvalquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
maar van gaal huchte niet
david en blind wel
Ik haatte dat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:58 schreef pullup het volgende:
Italie is er wereldkampioen mee geworden
Ik ookquote:
nu lopt deze dagen en nieuwe brit. doku overquote:
Nou ja die haatte is sobersoquote:
Neequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |