OKquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
met 20 komt conny hütter
steffi venier niet qualifiziert
ik tv, en iptvquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik heb te veel schermen/windows open
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.
sprek niet met wat je niet snaptquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzinnig 'gesprek' dit, zegKan ook in dm of met beeldbellen
![]()
0.3 en Ariana Radler 0% bietensap
Lekker frisjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk voor je!@ De meesten in deze sc hebben niet eens warm water en dan kom jij met je champenoise-stemming aanzetten.
Ik vind het ook wel lekker. Zo uit de pot lepelend!quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker frisjes![]()
Ik hou van lekker fris,
ik hou van lekker anders,
ik hou van lekker anders,
lekker fris
Jahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar champagne moet je ook drinken bij een temperatuur van 10 graden. Ik denk dat de meesten dat tegenwoordig wel redden in huis
Jij lepelt champenoise?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker. Zo uit de pot lepelend!
Dat niet weten, wat ben jij voor een broekie?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet weten, wat ben jij voor een broekie?
Betrapt, je bent dus toch wel een jong bloempje.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betrapt, je bent dus toch wel een jong bloempje.
Ik vertrouw je niet want je kent het liedje weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet want je kent het liedje weer wel.
Morgenavond? Ik hoop dat Nederland dan nog in de race isquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, gezellig avondje met mn broer en zus. En mijn nichtje van 4. Kijk ik wel naar uit.
Van champagne krijg je het ook niet warmquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja daar geef ik niet zo veel om. De wedstrijd zal op de achtergrond wel aanstaan, maar ik ben al jarenlang Duitsland-supporter.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgenavond? Ik hoop dat Nederland dan nog in de race is
Avond ieniquote:
Nou ja, belgie of duitsland alsnog naar de volgende ronde twijfel ik toch aan hoorquote:
Alles nog onder controle?quote:
Aangeschoten met vage liefdesverdrietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgenavond? Ik hoop dat Mario dan nog aan de race is
Jammer maar laat je niet gek maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aangeschoten met vage liefdesverdriet
ik zag dat getal ergens voorbij komenquote:Op vrijdag 2 december 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog een goede serie zoeken,
1883
Niet jouw geboortejaar toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zag dat getal ergens voorbij komen
Schadequote:Op vrijdag 2 december 2022 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja daar geef ik niet zo veel om. De wedstrijd zal op de achtergrond wel aanstaan, maar ik ben al jarenlang Duitsland-supporter.
Een maand of 2.quote:
Schade Deutchland alles ist vorbei...quote:
Das een beetje laatquote:Op vrijdag 2 december 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schade Deutchland alles ist vorbei...
Volgens mij 35 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje laat
Ik bedoel die kwam gisteren al voorbei
Dat is waar. Maar het zou zomaar kunnen gaan regenen. Alles kan tenslottequote:Op vrijdag 2 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, belgie of duitsland alsnog naar de volgende ronde twijfel ik toch aan hoor
defecte airco ....quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het zou zomaar kunnen gaan regenen. Alles kan tenslotte
Geen airco.quote:
Hoe kan dat als je geen airco hebt?quote:
Als de airco defect is heb je dus effectief geen airco.quote:Op zaterdag 3 december 2022 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je geen airco hebt?
Genoeg om te gaan skien?quote:Op zaterdag 3 december 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de petzen is goed wat
sneeuw gevallen
Kan morgen wel ff de webcam kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 01:21 schreef mario390 het volgende:
weet ik niet maar vandaag avond is
en kerstmarkt op de petzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |