abonnement Unibet Coolblue
pi_207030887
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:59 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Nice :o
Speciaal een auto voor kopen _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_207030947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Speciaal een auto voor kopen _O-
Hij is universeel :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2022 @ 19:35:39 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207031311
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:55 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kwam net deze tegen op een verkoopsite op Facebook. Vond het precies iets voor @:kapiteiniglo en @:superkimmi voor de road-trip volgend jaar

[ afbeelding ]

en als ik de komende weken niet aan huis gebonden was na een operatie had ik hem gehaald en opgestuurd :P
Kunnen ze hem niet opsturen naar je? :o idd echt iets voor die twee :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 10 december 2022 @ 21:47:12 #157
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207034459
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:55 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kwam net deze tegen op een verkoopsite op Facebook. Vond het precies iets voor @:kapiteiniglo en @:superkimmi voor de road-trip volgend jaar

[ afbeelding ]

en als ik de komende weken niet aan huis gebonden was na een operatie had ik hem gehaald en opgestuurd :P
Lol, dat ding is idd wel vet :o :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207036330
Ik ga eens kijken wat ik kan regelen :)
pi_207036505
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
Kunnen ze hem niet opsturen naar je? :o idd echt iets voor die twee :D
Jaa, hij wil verzenden! Dus op naar een auto die volgend jaar nóg meer in kerststemming is :D
  zaterdag 10 december 2022 @ 23:31:13 #160
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207036560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 23:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Jaa, hij wil verzenden! Dus op naar een auto die volgend jaar nóg meer in kerststemming is :D
Ik neem aan dat het een soort hoes is voor over de motorkap? En geen hele auto?? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207036620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 23:31 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik neem aan dat het een soort hoes is voor over de motorkap? En geen hele auto?? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep een hoes voor over de motorkap!

Was misschien ook niet helemaal duidelijk met alleen een foto
pi_207036784
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:55 schreef hilliebillie het volgende:
en als ik de komende weken niet aan huis gebonden was na een operatie had ik hem gehaald en opgestuurd :P
Ik weet niet of Postnl ook auto's accepteert, ik denk dat het net iets te veel kilo is voor een pakje :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 11 december 2022 @ 10:59:50 #163
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207039770
Ik heb een gewrapte motorkap, en straks een kersthoes :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207041402
Met flink wat vertraging door dingen die hier thuis spelen…

Ik kan gaan inpakken O+

  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 december 2022 @ 14:22:16 #165
269689 crew  Viv
pi_207041847
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Met flink wat vertraging door dingen die hier thuis spelen…

Ik kan gaan inpakken O+

[ afbeelding ]
Hier ook aan het inpakken! O+
pi_207042459
Hier ook weer aan het inpakken, met een kopje thee en kerstmuziek 🥰
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zondag 11 december 2022 @ 15:22:56 #167
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207042517
18 december wordt ons pakket gebracht O+ O+ O+ ~:) *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 december 2022 @ 15:23:03 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207042518
Mij is verteld dat hier ingepakt gaat worden als ze terug is van de training, maar dat hoorde ik vanmorgen ook en na die training zat ze vooral te rusten :+

Nou ja, vandaag en morgen dan echt maar als het goed is. Alles is ook wel compleet, alleen is er nog één item waar ik over twijfel omdat ik er te weinig van weet. Al met al denk ik wel dat ons pakket goed gevuld is voor alle betrokkenen, hoewel het wel een flink tikkeltje meer richting de jongste ontvangers over lijkt te hellen :D :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207042644
Hier helaas ook vertraging opgelopen door gedoe in de familie.

Ik heb wel alles compleet voor de twee pakketten. Zal alles vanavond uitstallen om foto's te maken voor de sponsors en daarna proberen zoveel mogelijk in te pakken.

Morgen heb ik allerlei noodzakelijke afspraken, maar dinsdag of uiterlijk woensdag kunnen de pakketten dan eindelijk op de post!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 december 2022 @ 15:42:03 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207042667
We hebben wel alvast een goed idee tot uitvoering gebracht voor volgend jaar: een spaarpotje geopend op de bankrekening, waar van beiden elke maand in elk geval één uurloon in gaat, zodat we allebei elk eerste uur van de maand voor de kerstpakkettenactie 2023 werken :Y

Bij eventuele meevallers romen we ook wat af om in dat potje te stoppen, dan kunnen we volgend jaar ook lekker tekeer gaan en het is extra leuk om er dan het hele jaar al regelmatig even aan te denken :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 11 december 2022 @ 15:51:31 #171
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207042741
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Met flink wat vertraging door dingen die hier thuis spelen…

Ik kan gaan inpakken O+

[ afbeelding ]
Ziet er kerstig uit. :P
Mooi hoor :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_207042801
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
We hebben wel alvast een goed idee tot uitvoering gebracht voor volgend jaar: een spaarpotje geopend op de bankrekening, waar van beiden elke maand in elk geval één uurloon in gaat, zodat we allebei elk eerste uur van de maand voor de kerstpakkettenactie 2023 werken :Y

Bij eventuele meevallers romen we ook wat af om in dat potje te stoppen, dan kunnen we volgend jaar ook lekker tekeer gaan en het is extra leuk om er dan het hele jaar al regelmatig even aan te denken :9
Wat ontzettend lief!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zondag 11 december 2022 @ 16:36:15 #173
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207043200
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
We hebben wel alvast een goed idee tot uitvoering gebracht voor volgend jaar: een spaarpotje geopend op de bankrekening, waar van beiden elke maand in elk geval één uurloon in gaat, zodat we allebei elk eerste uur van de maand voor de kerstpakkettenactie 2023 werken :Y

Bij eventuele meevallers romen we ook wat af om in dat potje te stoppen, dan kunnen we volgend jaar ook lekker tekeer gaan en het is extra leuk om er dan het hele jaar al regelmatig even aan te denken :9
:o O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 december 2022 @ 17:13:31 #174
269689 crew  Viv
pi_207043612
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
We hebben wel alvast een goed idee tot uitvoering gebracht voor volgend jaar: een spaarpotje geopend op de bankrekening, waar van beiden elke maand in elk geval één uurloon in gaat, zodat we allebei elk eerste uur van de maand voor de kerstpakkettenactie 2023 werken :Y

Bij eventuele meevallers romen we ook wat af om in dat potje te stoppen, dan kunnen we volgend jaar ook lekker tekeer gaan en het is extra leuk om er dan het hele jaar al regelmatig even aan te denken :9
Wat een tof plan!! _O_ O+
  zondag 11 december 2022 @ 17:20:35 #175
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207043704
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
We hebben wel alvast een goed idee tot uitvoering gebracht voor volgend jaar: een spaarpotje geopend op de bankrekening, waar van beiden elke maand in elk geval één uurloon in gaat, zodat we allebei elk eerste uur van de maand voor de kerstpakkettenactie 2023 werken :Y

Bij eventuele meevallers romen we ook wat af om in dat potje te stoppen, dan kunnen we volgend jaar ook lekker tekeer gaan en het is extra leuk om er dan het hele jaar al regelmatig even aan te denken :9
_O_
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 11 december 2022 @ 17:22:13 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207043726
Een anonieme ontvanger van de grote wensen donateur:

‘ Beste, lieve, geweldige, anonieme gever,
Kerst (en Sinterklaas) vielen dankzij jou vroeg dit jaar. Het valt alleen niet mee om dankbaarheid om te zetten in woorden, vandaar dat het even duurde. Het cadeau kwam ook echt als geroepen.
Kleren maken de man zeggen ze, en dat klopt ook wel. Je voelt je altijd net iets beter in nieuwe kleren en schoenen.
Aangezien mijn kleren gemiddeld 4 jaar oud zijn, waren een aantal dingen ook wel echt aan vervanging toe.
Met het oog op Kerst en (en vooral) sollicitaties begin volgend jaar, komt de bon dan ook zeker ten goede om er weer tiptop uit te zien.

Ik wil je dan ook heel erg bedanken voor je gift en weet dat het goed gebruikt gaat worden!’
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 11 december 2022 @ 21:59:36 #177
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207047386
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 17:22 schreef superkimmi het volgende:
Een anonieme ontvanger van de grote wensen donateur:

‘ Beste, lieve, geweldige, anonieme gever,
Kerst (en Sinterklaas) vielen dankzij jou vroeg dit jaar. Het valt alleen niet mee om dankbaarheid om te zetten in woorden, vandaar dat het even duurde. Het cadeau kwam ook echt als geroepen.
Kleren maken de man zeggen ze, en dat klopt ook wel. Je voelt je altijd net iets beter in nieuwe kleren en schoenen.
Aangezien mijn kleren gemiddeld 4 jaar oud zijn, waren een aantal dingen ook wel echt aan vervanging toe.
Met het oog op Kerst en (en vooral) sollicitaties begin volgend jaar, komt de bon dan ook zeker ten goede om er weer tiptop uit te zien.

Ik wil je dan ook heel erg bedanken voor je gift en weet dat het goed gebruikt gaat worden!’
Oh wat heerlijk *O*
Ik heb hier echt nog een paar dingen van 20+ jaar oud liggen.
En nee daar ga ik normaliter niet de straat mee op :P
Maar nooit breed gehad hebben en dan maar bewaren.
Denk dat 1 of 2 dingen wel echt geld waard zouden kunnen zijn nu. Kappa jasje uit '95 ofzo haha. Maar die gaat niet weg :P
Maar heel fijn dat je wat krijgt om je te kunnen kleden voor die sollicitaties. Al is het maar een nieuw "hempje" erbij, dan word je al blij. En blij sta je sterker in zo'n gesprek...
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_207048552
Jullie zijn allemaal enorme kanjers!

Ik mag al een aantal jaartjes een mooi pakket ontvangen, en ieder jaar hoop ik het jaar erop het terug te kunnen doen, helaas zit dat er tnt elke keer niet in.

Het gevoel wanneer je een pakket mag ontvangen waarin iemand zoveel aandacht tijd en liefde gestoken heeft is een onbeschrijfelijk mooi gevoel. Door een flinke tegenslag met budgetbeheer en uitkering en weet ik wat hebben we dit jaar een "karige kerst" Maar hoe karig is het werkelijk als je samen bent met elkaar en mag genieten van de gezelligheid!? De kinderen vinden het soms lastig dat we niet alles kunnen doen wat ze willen en dat we geen cadeautjes onder de boom hebben want "iedereen" heeft dat... dit jaar knutselen we iets voor elkaar en leggen dat onder de boom, creatieve oplossingen.

Maar ik dwaal af, het is zo'n enorm rijk gevoel als je iets in ontvangst mag nemen wat een wildvreemde voor jou en/of de kinderen gekocht heeft terwijl je elkaar niet kent! FOK! Is uniek daarin.


Ik heb ons opgegeven voor een pakketje en hoewel ik in eerste instantie anoniem wilde blijven vanwege een groot deel schaamte besloot ik nu toch te typen.
Ik wil jullie allemaal een geweldige kerstfeest vieren en een nog mooier 2023, dat al jullie dromen uit mogen komen!
S. 2014
J. 2016
  maandag 12 december 2022 @ 00:15:03 #179
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207048675
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jullie zijn allemaal enorme kanjers!

Ik mag al een aantal jaartjes een mooi pakket ontvangen, en ieder jaar hoop ik het jaar erop het terug te kunnen doen, helaas zit dat er tnt elke keer niet in.

Het gevoel wanneer je een pakket mag ontvangen waarin iemand zoveel aandacht tijd en liefde gestoken heeft is een onbeschrijfelijk mooi gevoel. Door een flinke tegenslag met budgetbeheer en uitkering en weet ik wat hebben we dit jaar een "karige kerst" Maar hoe karig is het werkelijk als je samen bent met elkaar en mag genieten van de gezelligheid!? De kinderen vinden het soms lastig dat we niet alles kunnen doen wat ze willen en dat we geen cadeautjes onder de boom hebben want "iedereen" heeft dat... dit jaar knutselen we iets voor elkaar en leggen dat onder de boom, creatieve oplossingen.

Maar ik dwaal af, het is zo'n enorm rijk gevoel als je iets in ontvangst mag nemen wat een wildvreemde voor jou en/of de kinderen gekocht heeft terwijl je elkaar niet kent! FOK! Is uniek daarin.

Ik heb ons opgegeven voor een pakketje en hoewel ik in eerste instantie anoniem wilde blijven vanwege een groot deel schaamte besloot ik nu toch te typen.
Ik wil jullie allemaal een geweldige kerstfeest vieren en een nog mooier 2023, dat al jullie dromen uit mogen komen!
Heel herkenbaar, ik zit alleen remi thuis. Loop denk ik al 3 jaar te roepen volgend jaar doe ik wat terug.
En alleen al door te zien dat die kerstmutsendames hier tijdens hun tour aankwamen en er ook nog echt schik in leken te hebben maakt me dan wel heel nederig. En blij en zenuwachtig voor als mijn pakketje komt.

En dan komen er logischerwijs geen foto's :P :B
You sound reasonable...Time to up my medication.
  maandag 12 december 2022 @ 07:57:34 #180
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207049613
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jullie zijn allemaal enorme kanjers!

Ik mag al een aantal jaartjes een mooi pakket ontvangen, en ieder jaar hoop ik het jaar erop het terug te kunnen doen, helaas zit dat er tnt elke keer niet in.

Het gevoel wanneer je een pakket mag ontvangen waarin iemand zoveel aandacht tijd en liefde gestoken heeft is een onbeschrijfelijk mooi gevoel. Door een flinke tegenslag met budgetbeheer en uitkering en weet ik wat hebben we dit jaar een "karige kerst" Maar hoe karig is het werkelijk als je samen bent met elkaar en mag genieten van de gezelligheid!? De kinderen vinden het soms lastig dat we niet alles kunnen doen wat ze willen en dat we geen cadeautjes onder de boom hebben want "iedereen" heeft dat... dit jaar knutselen we iets voor elkaar en leggen dat onder de boom, creatieve oplossingen.

Maar ik dwaal af, het is zo'n enorm rijk gevoel als je iets in ontvangst mag nemen wat een wildvreemde voor jou en/of de kinderen gekocht heeft terwijl je elkaar niet kent! FOK! Is uniek daarin.


Ik heb ons opgegeven voor een pakketje en hoewel ik in eerste instantie anoniem wilde blijven vanwege een groot deel schaamte besloot ik nu toch te typen.
Ik wil jullie allemaal een geweldige kerstfeest vieren en een nog mooier 2023, dat al jullie dromen uit mogen komen!
Wat knap dat je je over de schaamte hebt heengezet! O+ voor ons natuurlijk geen onbekende naam idd. Er zijn (helaas) best een aantal ontvangers die jaarlijks terugkeren bij de actie. En ik zeg enkel helaas omdat dat betekent dat de situatie nog niet verbeterd is. Ik zou iedereen gunnen dat deze actie helemaal niet nodig is, maar zolang dat wel het geval is, ben ik heel blij dat hij er is. Ook voor de ontvanger die zich een beetje schaamt (wat uiteraard helemaal niet hoeft)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 12 december 2022 @ 09:27:37 #181
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207050096
Ik ben oa met mijn gezin 1 van de velen die elk jaar weer ontvanger zijn. Een aantal jaar geleden heb ik wel samen met een vriendin ook kunnen doneren dankzij de oliebollen actie van onze kinderen én de sponsoring van onze plaatselijke AH, maar dat zit er ook niet meer in. Onze financiële situatie zal ook niet kunnen verbeteren (oa dankzij ziekte van mijn partner en mijn daaropvolgende fulltime mantelzorg) en soms voel ik me ook bezwaard om ons wéér op te geven. Maar het is voor mijn gezin echt een lichtpuntje waar we vanaf de zomer al naar uitkijken. De warmte en liefde die je voelt om te weten dat iemand je een fijne kerst gunt, dat iemand zoiets heeft gedaan. Daar kan niets tegenop. En idd, helaas zitten we er elke keer bij, maar wat voelt het voor ons als een warme deken...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 december 2022 @ 19:29:33 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207058320
Ik sta ook elk jaar op de ontvangerslijst. Omdat ik mentaal het gebaar heel erg goed kan gebruiken, om zo toch ook nog iets speciaals voor mijn kinderen kan doen met de kerst.

Vorig jaar shopper geweest voor @heywoodu en dat beviel zo goed dat ik dit jaar weer als shopper in de weer gegaan ben omdat ik het ook zo leuk vind om andere mensen blij te maken met een op maat samengesteld pakket.

Afgelopen weekend in een impulsaankoop een 'cadeautje' gescoord voor het laatste pakket, maar even verkeken op de afmetingen. Dat wordt dus een los cadeau bovenop het pakket, want het pas niet in de doos _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 december 2022 @ 19:37:47 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207058437
Ik dacht er dit jaar juist over om mijn vriendin op te geven als ontvanger, vanwege de ontzettend ellendige manier waarop het jaar begonnen is. Dat is ondanks (gelukkig) heel veel progressie nog láng niet verwerkt en gaat nog heel lang duren, fysiek maar vooral mentaal, dus ik wilde haar graag zo'n opsteker bezorgen van een totaal vreemde.

Niet gedaan, en achteraf een prima keuze: vorige week had ze een loodzware therapiesessie gehad, gevolgd door weer eens een kutbericht op de dag erna, maar de dag dáár weer na gingen we de bulk van de inkopen doen en de rest van de dag hield ze er niet over op hoe gaaf en geweldig ze het vond om dit en dat en alles bij elkaar te rapen en kopen om een paar wildvreemden een leuke kerst te bezorgen :D

Tl;dr - Achteraf blijkt - mits je daar de mogelijkheden voor hebt natuurlijk! - voor iemand anders iets leuks doen eigenlijk een nog betere opsteker voor haar dan iets krijgen en daar ben ik dan weer blij mee O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 december 2022 @ 19:41:41 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207058511
Oh, en we vroegen ons gisteren nog wat af: is het wel eens gebeurd dat een pakket spoorloos kwijt was? Dus niet zozeer dat een gever toch niet thuis gaf, maar dat iemand een pakket opstuurde, hier ook gewoon actief was, maar dat het pakket echt zoek raakte?

Vriendin vroeg hoe zoiets dan opgepakt zou worden, mijn suggestie was dat dan waarschijnlijk veel van de overige gevers allemaal wel even een paar euro in zouden leggen voor een vervangend pakket :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 december 2022 @ 19:47:08 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207058604
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Oh, en we vroegen ons gisteren nog wat af: is het wel eens gebeurd dat een pakket spoorloos kwijt was? Dus niet zozeer dat een gever toch niet thuis gaf, maar dat iemand een pakket opstuurde, hier ook gewoon actief was, maar dat het pakket echt zoek raakte?

Vriendin vroeg hoe zoiets dan opgepakt zou worden, mijn suggestie was dat dan waarschijnlijk veel van de overige gevers allemaal wel even een paar euro in zouden leggen voor een vervangend pakket :P
Ja, dat is vorig jaar geloof ik een keer gebeurd of het jaar daarvoor. Maar daar weten @KapiteinIglo en/of @superkimmi meer over :P

Het is voor mij wel dé reden om mijn pakketten persoonlijk af te willen leveren. Vorig jaar ging dat niet omdat de ontvanger echt helemaal anoniem wilde blijven, en dan heb ik daar uiteraard respect voor, dit jaar gaat dat gelukkig wel. Mijn voordeel is dan wel dat ik een dal-vrij abo heb en dat het bezorgen me dus feitelijk gezien geen cent kost.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 12 december 2022 @ 19:47:38 #186
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207058610
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht er dit jaar juist over om mijn vriendin op te geven als ontvanger, vanwege de ontzettend ellendige manier waarop het jaar begonnen is. Dat is ondanks (gelukkig) heel veel progressie nog láng niet verwerkt en gaat nog heel lang duren, fysiek maar vooral mentaal, dus ik wilde haar graag zo'n opsteker bezorgen van een totaal vreemde.

Niet gedaan, en achteraf een prima keuze: vorige week had ze een loodzware therapiesessie gehad, gevolgd door weer eens een kutbericht op de dag erna, maar de dag dáár weer na gingen we de bulk van de inkopen doen en de rest van de dag hield ze er niet over op hoe gaaf en geweldig ze het vond om dit en dat en alles bij elkaar te rapen en kopen om een paar wildvreemden een leuke kerst te bezorgen :D

Tl;dr - Achteraf blijkt - mits je daar de mogelijkheden voor hebt natuurlijk! - voor iemand anders iets leuks doen eigenlijk een nog betere opsteker voor haar dan iets krijgen en daar ben ik dan weer blij mee O+
Jee wat een verhaal!! En wat een geluk heeft ze gehad als ik het zo lees! :o Wat heerlijk dat het shoppen zo therapeutisch heeft gewerkt O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 december 2022 @ 19:49:38 #187
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207058636
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, dat is vorig jaar geloof ik een keer gebeurd of het jaar daarvoor. Maar daar weten @:KapiteinIglo en/of @:Superkimmi meer over :P

Het is voor mij wel dé reden om mijn pakketten persoonlijk af te willen leveren. Vorig jaar ging dat niet omdat de ontvanger echt helemaal anoniem wilde blijven, en dan heb ik daar uiteraard respect voor, dit jaar gaat dat gelukkig wel. Mijn voordeel is dan wel dat ik een dal-vrij abo heb en dat het bezorgen me dus feitelijk gezien geen cent kost.
Ja ik meen me ook nog te herinneren dat een gever helemaal niks meer van zich liet horen, vorig jaar ook dacht ik? Waarbij je natuurlijk nooit weet of iemand het vergeten is, of dat er echt iets ernstigs is gebeurd met de beoogde gever. Blijft lastig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 december 2022 @ 19:52:50 #188
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207058700
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Tl;dr - Achteraf blijkt - mits je daar de mogelijkheden voor hebt natuurlijk! - voor iemand anders iets leuks doen eigenlijk een nog betere opsteker voor haar dan iets krijgen en daar ben ik dan weer blij mee O+
Waarom niet beide? Een pakket doneren/shoppen en er 1 ontvangen kan toch prima?
  maandag 12 december 2022 @ 20:01:29 #189
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207058845
We hebben idd vorig jaar een zoekgeraakt pakket gehad. Toen zijn inderdaad alle handen ineengeslagen om toch nog een mooi pakket af te leveren. Desondanks wel erg sneu voor de gever.

En we hadden vorig jaar niet een gever die niets meer liet horen, maar een ontvanger. Ook weer sneu voor de gever. We hoeven geen hele verhalen en het mag gewoon anoniem via ons, maar een ‘het pakket is aangekomen, dankjewel’ vind ik toch wel het minste wat je even kan doen.

We hebben soms wel shopper-donateur dingen die niet helemaal lekker lopen. Dat lossen we als het lukt achter de schermen op. Meestal is het dan namelijk een van de twee die niet thuis geeft, dus komt de ander wel bij ons op de lijn. Als we zelf niks meer horen van een gever checken we na een week altijd of de koppeling binnen is gekomen :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 december 2022 @ 20:07:49 #190
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207058944
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Waarom niet beide? Een pakket doneren/shoppen en er 1 ontvangen kan toch prima?
Klopt ook wel, maar ach, ik had twee doelen: ten eerste gewoon zorgen dat iemand een toffe kerst heeft, ten tweede een nieuw iemand introduceren in de toffe wereld van de kerstpakkettenactie en die daarbij ook plezier bezorgen. Dat tweede is sowieso gelukt en ik heb erg goede hoop dat dat eerste ook goed gaat komen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 december 2022 @ 20:11:07 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207058996
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef superkimmi het volgende:
We hebben idd vorig jaar een zoekgeraakt pakket gehad. Toen zijn inderdaad alle handen ineengeslagen om toch nog een mooi pakket af te leveren. Desondanks wel erg sneu voor de gever.

En we hadden vorig jaar niet een gever die niets meer liet horen, maar een ontvanger. Ook weer sneu voor de gever. We hoeven geen hele verhalen en het mag gewoon anoniem via ons, maar een ‘het pakket is aangekomen, dankjewel’ vind ik toch wel het minste wat je even kan doen.

We hebben soms wel shopper-donateur dingen die niet helemaal lekker lopen. Dat lossen we als het lukt achter de schermen op. Meestal is het dan namelijk een van de twee die niet thuis geeft, dus komt de ander wel bij ons op de lijn. Als we zelf niks meer horen van een gever checken we na een week altijd of de koppeling binnen is gekomen :)
Oh ja, een ontvanger was het, bijzonder inderdaad :o

Ach, voor de zekerheid hebben we hier een foto van de hele boel bij elkaar en op de dingen die we uit Brazilië mee hebben genomen na kan zeker 95% wel vervangen worden in geval van nood denk ik. Een paar dingetjes komen uit de tweedehandswinkel, die stonden niet op een lijstje ofzo, maar we waren daar toevallig en die keken ons aan en riepen op telepathische wijze heel hard 'Stop mij in het kerstpakket!', dus ja, dat moest wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 december 2022 @ 20:11:12 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207058997
Ik blijf het echt zo tof vinden. Jullie doen zoveel goeds voor de medemens. :*

Afgeven is hier zo afhankelijk van de lichamelijke situatie, daarom om verzenden gekozen. Maar ik snap wel dat men liever afgeeft. Alleen plan je zoiets van te voren en daar is qua gezondheid geen zicht op of dat dan haalbaar is :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 12 december 2022 @ 20:13:49 #193
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207059033
Haha, schiet ik even vol.
Dat is ook altijd zo leuk. leg maar eens uit waar zo'n pakket vandaan komt _O-
"Ehm ja, wat mensen die ik via internet ken, maar ook weer niet"
Maakt me niet veel labieler klinken :D
Maar ik stuiter er lekker vrolijk door rond :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  maandag 12 december 2022 @ 20:15:16 #194
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207059055
En @heywoodu, supermooi dat jullie zelf ook zoveel geluk halen uit het geven. Veel sterkte gewenst O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207066764

Schiet al lekker op met inpakken, nog een paar dingetjes wel :P
pi_207066795
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Waarom niet beide? Een pakket doneren/shoppen en er 1 ontvangen kan toch prima?
Ik heb dit jaar naast gever me ook opgegeven als ontvanger :@ beetje spannend maar goed. Wilde eerst anoniem doen maar heb me toch al kenbaar gemaakt :P
pi_207068922
Doos gevonden *O*
Geprint wat ik wilde printen *O*
Morgen alles in de doos en dan kan het op de post *O*
pi_207069682
Ik ben heel benieuwd naar mijn pakket! 😄
Het is elk jaar geweldig wat mensen voor andere mensen kunnen betekenen.

@Viv ik heb de rode appel nog steeds dat in je pakket van een aantal jaar terug zat, ik heb de kaars dat erin zit nog steeds niet aangestoken 😆 Ruikt gewoon nog veel te lekker 🫣
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 19:38:03 #199
447051 crew  Peejtur
pi_207069830
Krijg helaas nog geen antwoord van ontvanger. Ik ga het pakket niet eerder verzenden dan dat ik antwoord heb. Komend weekend zijn we er niet dus hopelijk snel :)
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 19:41:19 #200
447051 crew  Peejtur
pi_207069909
Oww en ik pak niet elk ding apart in. Te veel voor en geen tijd :@
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 13 december 2022 @ 19:41:45 #201
269689 crew  Viv
pi_207069924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:27 schreef ludivinelaurel het volgende:
@:Viv ik heb de rode appel nog steeds dat in je pakket van een aantal jaar terug zat, ik heb de kaars dat erin zit nog steeds niet aangestoken 😆 Ruikt gewoon nog veel te lekker 🫣
Ah wat tof! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2022 @ 19:44:16 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207069971
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Peejtur het volgende:
Krijg helaas nog geen antwoord van ontvanger. Ik ga het pakket niet eerder verzenden dan dat ik antwoord heb. Komend weekend zijn we er niet dus hopelijk snel :)
Misschien dat @KapiteinIglo of @superkimmi hem of haar een headsup via de mail kunnen geven?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 december 2022 @ 19:45:01 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207069982
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:02 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet al lekker op met inpakken, nog een paar dingetjes wel :P
Ik ben jaloers op mensen die zo goed in kunnen pakken _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 december 2022 @ 20:19:46 #204
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207070648
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Peejtur het volgende:
Krijg helaas nog geen antwoord van ontvanger. Ik ga het pakket niet eerder verzenden dan dat ik antwoord heb. Komend weekend zijn we er niet dus hopelijk snel :)
We mailen de ontvanger wel even voor je. Deze ontvanger is zeker nog actief, maar niet dagelijks op FOK! We hebben al wel eerder contact gehad via mail, dus we zullen zeggen dat je een berichtje hebt gestuurd
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')