SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 03-12-2022 15:24:37 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Haha ja leuk he. Als het goed is worden het er nu snel meer, als ik alle posts zo zie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:51 schreef Viv het volgende:
Nieuw topic! Wat schattig, dat ene boompje voor @:rewimo
Oh, ik heb zelfs een Excel-sheet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:21 schreef Magica het volgende:
Ik heb niks op lijstjes of budgetten ik koop gewoon random spullen als ik ze tegenkom en denk dat is leuk![]()
Heb toch al best veel eigenlijk
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, ik heb zelfs een Excel-sheet.#nerd
Haha een suzuki swift, dus wordt wel even passen en meten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen krijg ik de kerstdames aan de deur. Ben deze week echt heel ziek geweest, dus ben blij dat ik in ieder geval wel even open kan doen. Vanuit bed naar de voordeur lopen lukte me echt niet op het slechtste punt.
Ben vanochtend al wel even naar de winkel en apotheek geweest, maar was daarna nog wel helemaal kapot. (en dat is wel 500 meter op de e-bike). Ben nog lang niet helemaal fit, maar het zou sowieso een bliksembezoekje worden.
Maar wat een onderneming zeg al die dozen Hebben jullie een bestelbus?
Of een Smartje? En dan steeds heen en weer![]()
Helemaal goed, het is vermoedelijk niet besmettelijk. Iets met chronisch ziek, nieuwe medicatie etc. maar er schijnen nu ook een paar virussen rond te dwalen die eerder en meer zijn dan de laatste jaren, inhaalslag na corona ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha een suzuki swift, dus wordt wel even passen en meten.
Als je net ziek bent geweesr komen we beter sowieso niet binnen. Ik heb momenteel een erg lage weerstand en kan niks gebruiken.
Geldt ook voor andere mensen dje we dit weekend bezoeken trouwens: als je heel verkouden bent ofzo, wil je dat dan misschien nog even laten weten
Wat lief van jequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Helemaal goed, het is vermoedelijk niet besmettelijk. Iets met chronisch ziek, nieuwe medicatie etc. maar er schijnen nu ook een paar virussen rond te dwalen die eerder en meer zijn dan de laatste jaren, inhaalslag na corona ofzo.
Koffie hadden jullie al aangegeven dat het niet handig/nodig zou zijn, doe bij het vogelplankje wel een paar mandarijntjes voor onderweg, extra vitamientjesEn stiekem gewoon wat knaagbaars. Wil er toch nog even uit, frisse neus halen zo.
Liefquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Helemaal goed, het is vermoedelijk niet besmettelijk. Iets met chronisch ziek, nieuwe medicatie etc. maar er schijnen nu ook een paar virussen rond te dwalen die eerder en meer zijn dan de laatste jaren, inhaalslag na corona ofzo.
Koffie hadden jullie al aangegeven dat het niet handig/nodig zou zijn, doe bij het vogelplankje wel een paar mandarijntjes voor onderweg, extra vitamientjesEn stiekem gewoon wat knaagbaars. Wil er toch nog even uit, frisse neus halen zo.
Haha ahw. Komt echt goed hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
deze zenuwlijer heeft al letterlijk twee nachten niet geslapen van de spanning.
En dan is het morgen zo ver en dan is het super gezelligik neem vanavond maar een slaappilletje in
Holy smokequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ahw. Komt echt goed hoor!
Maar ik ga ook een pilletje nemen vanavond denk ik. Anders lig ik naar het plafond te staren, denkend: shit ik moét echt in slaap vallen want morgen vet vroeg op. Van ons naar ontvanger 1 via Rafeiro kost ons 3 uur
Ach lieverd toch, wat een lange trip maken julliequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ahw. Komt echt goed hoor!
Maar ik ga ook een pilletje nemen vanavond denk ik. Anders lig ik naar het plafond te staren, denkend: shit ik moét echt in slaap vallen want morgen vet vroeg op. Van ons naar ontvanger 1 via Rafeiro kost ons 3 uur
Ja het is via jou haha, anders zouden we ook nee gezegd hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Holy smoke![]()
Dan gok ik alleen wel dat het naar ontvanger 2 is via mij, haha want dat is Den Helder - Maastricht. qua reistijd. Maar een beste trip in ieder geval.
Nee joh doe niet zo gek. Wij zijn organisatie he, we hadden als we dat niet willen zeker 20 ontvangers kunnen kiezen die dichterbij woonden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik het zo lees voel ik me een beetje schuldig over mijn Groningen
En ons Assenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roadtrip!!quote:
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Roadtrip!!
Niet schuldig voelen, ik hou van auto rijden.
Hij is er klaar voor, kerstmutsen op de hoofdsteunem, kerststickers op de ramen
Bij die eerste lijkt het net of er iemand een middelvinger opsteektquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vogelplankje heb ik maar simpel gehouden tot een paraafje op de voorkant en een mini tekstje op de achterkant.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vogelplankje heb ik maar simpel gehouden tot een paraafje op de voorkant en een mini tekstje op de achterkant.
Dan is er lekker veel ruimte voor mensen die er wat op willen kalken, leek me wel slim
CD-marker, jaja, die had ik nog in het tasje gegooid waar het nu in zit
Ik zat zelf namelijk echt zo van "Ohh, ehm, leuk, hoe schrijf ik hier wat op?"
Hoe het ooit verzonnen werd.., maar komt bij jullie aan de muur uiteraardquote:Op vrijdag 2 december 2022 23:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]de fok!kerstpakketten mascotte
Je bent echt een kerel hè?quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Morgen alleen nog even olie peilen want daar was het nu te koud voor. En dan roadtrip time
Haha ons nichtje van 7 jaar oud heeft twee weken geleden bepaald dat ik het mannetje in onze lesbische relatie ben.quote:
Ik heb hier al een ruime week skyradio aan op standje burenruzie hoor!quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:24 schreef Rafeiro het volgende:
Kerstmuziek via Spotify opgezet, haha. De buren zullen wel denken....
Merk wel dat ik echt een keer tijd moet maken/nemen voor het goed installeren van mijn soundbar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hier al een ruime week skyradio aan op standje burenruzie hoor!
Wat cool!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CltIIoNDuNN/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wat een heerlijk pakket. Precies goed! Wat een plezier ga ik hier van hebben. Wat een goed gevoel!
Dankjewel lieve shopper en lieve donateur.
Haha echt leukquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
Wat een heerlijk pakket. Precies goed! Wat een plezier ga ik hier van hebben. Wat een goed gevoel!
Gaat dat lukken tot kerst?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow!
Heel erg bedankt
Nu het grote wachten tot kerst
Ik ben zo dankbaar en blij, echt heel heel heel erg bedankt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
Uit het zicht zetten, anders lukt het sowieso niet.quote:
Ziet er wouwie uitquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow!
Heel erg bedankt
Nu het grote wachten tot kerst
Ik ben zo dankbaar en blij, echt heel heel heel erg bedankt
[ afbeelding ]
Die was lastig te bekijken haha, gebruik instagram nooit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
Fijn dat het in de smaak is gevallen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
Even schudden natuurlijk, misschien zijn het allemaal lege dozenquote:
Hahahaha ja zo voelde het al aanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even schudden natuurlijk, misschien zijn het allemaal lege dozen
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
Protip voor iedereen die met dozen wil schudden; eerst deze erop plakken…
[ afbeelding ]
Beschuldig je ons nou van fraude met donateursgeld?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even schudden natuurlijk, misschien zijn het allemaal lege dozen
Dat kunnen ze met mijn dozen beter niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een (poging tot) grapquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beschuldig je ons nou van fraude met donateursgeld?
Betere beha kopen danquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat kunnen ze met mijn dozen beter niet doen.
* DJMO ziet letterlijk alles aan scherven vallen dan
Ik zei dozen, geen ballenquote:
Rewimo kon schudden tot ze een ons woog, bij haar zaten er belletjes aan de pakjes..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Rewimo kon schudden tot ze een ons woog, bij haar zaten er belletjes aan de pakjes..
Haha gauw naar bed dan!quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:50 schreef MaJo het volgende:
Eindelijk wat dingen aan kunnen schaffen gisteren en vandaag, het beginnetje is gemaakt
Edit: gisteren blijkt vanochtend te zijn geweest. Ik ben al sinds vanochtend nonstop in touw dat het voelde als gisteren![]()
Zegt ze vanuit een gespreid bedje in een BnBquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef Radobe het volgende:
Ja het pakket is binnen! Fijn dat je er blij mee bent. Alle credits en kudo's naar tanteklara die echt heel veel werk heeft gestoken in het shoppen om er een mooi pakket van te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:18 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Fijn dat het in de smaak is gevallen.
Effe iemand lokken: @:paarsbeestje
Ik lees dit nu pas: dochter is verkouden. Getest: geen corona.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha een suzuki swift, dus wordt wel even passen en meten.
Als je net ziek bent geweesr komen we beter sowieso niet binnen. Ik heb momenteel een erg lage weerstand en kan niks gebruiken.
Geldt ook voor andere mensen dje we dit weekend bezoeken trouwens: als je heel verkouden bent ofzo, wil je dat dan misschien nog even laten weten
Dat was vast niet die ene die van Lego houdtquote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef superkimmi het volgende:
Bericht van een anonieme ontvanger waar we dit weekend waren:
‘Ik wil als eerst iedereen bedanken die mee doen met deze actie - jullie zorgen er voor dat mensen die het zwaar hebben toch nog kunnen genieten van de feestdagen en dit was voor mij zeker een lichtpuntje. Bedankt @:takaiki - ik zal dit niet snel vergeten! Ik hoop dat ik ooit iets kan terug doen! Ik wil iedereen een fijne kerst wensen en een gelukkig, gezond nieuw jaar! En voor de mensen die het zwaar hebben: probeer te genieten van de kleine dingen!’
[ link | afbeelding ]
Wat gaaf om te zien! Bedankt voor de foto, anonieme ontvanger!quote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef superkimmi het volgende:
‘Ik wil als eerst iedereen bedanken die mee doen met deze actie - jullie zorgen er voor dat mensen die het zwaar hebben toch nog kunnen genieten van de feestdagen en dit was voor mij zeker een lichtpuntje. Bedankt @:takaiki - ik zal dit niet snel vergeten! Ik hoop dat ik ooit iets kan terug doen! Ik wil iedereen een fijne kerst wensen en een gelukkig, gezond nieuw jaar! En voor de mensen die het zwaar hebben: probeer te genieten van de kleine dingen!’
[ link | afbeelding ]
Inclusief sneeuwquote:Op maandag 5 december 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ook wel erg gaaf uitgestald![]()
Lijkt net Lego
Beste ontvanger,quote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een gaaf pakket! Legoquote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooie dozen!quote:Op maandag 5 december 2022 18:54 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Twee pakketten staan klaar om bezorgd te worden morgen. Bij één pakket hoort nog iets extra's maar dat staat niet op de foto, omdat het teveel verraad voor de ontvanger in kwestieFoto's van de inhoud zijn naar de donateurs verstuurd in DM / WhatsApp
Kut PostNLquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:53 schreef Speedfight het volgende:
Wij gaan 18 december een pakket langsbrengen en op de koffie![]()
En de andere ontvanger wilt anoniem blijven, dus dat pakket stuur ik ook op.
1 pakket is al vorige week (29 november!) op de post gegaan maar helaas nog niet aangekomen, PostNL verzekerd mij dat het in het sorteerproces zit..Hoop echt dat die snel aan mag komen.
Ja, al zag ik wel beelden dat ze echt óntzettend druk zijn wegens Sinterklaas en Black Friday zo na elkaar.quote:
Ooowww... die gaat ook wel weer dicht!!quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:41 schreef DJMO het volgende:
We zijn onderweg naar de eerste ontvanger, gaat de brug voor onze neus open
Wat een leuk pakket!!quote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ooowww... die gaat ook wel weer dicht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |