@Evenstarquote:"Merry Christmas to all my metal brothers and sisters out there! Let's raise a glass of Jack and rock out this holiday season. #MerryChristmas #LemmyStyle #Motorhead"
Ja en je gesprekken worden nu opgeslagen dus als je later wat bedenkt kan je bij dat gesprek verder gaan. Zo heb ik een vrij lang gesprek met 10+ vragen over wat software engineering concepten. En je merkt dat die in zo'n gesprek veel sneller de context doorheeft en zonder te vragen vanuit dat perspectief wat uitleg erbij plaatst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Vind het leuke aan ChatGPT dat je de prompt gaandeweg kunt verbeteren, bijv. op stap 3 dacht ik, nu is ie af maar er moet nog iets in over oud en nieuw en vuurwerk... en toen legde ie ineens de link tussen een opgeblazen gevoel van teveel eten en elkaar opblazen met vuurwerk
[ afbeelding ]
idd, maar het is wel handig om je te beseffen dat de prompts teruggrijpen op de vorige. dus bij het maken van teksten over 1 thema, perfect, over 2 thema's die gescheiden moeten blijven, dan moet ie ze niet perongeluk mixenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en je gesprekken worden nu opgeslagen dus als je later wat bedenkt kan je bij dat gesprek verder gaan. Zo heb ik een vrij lang gesprek met 10+ vragen over wat software engineering concepten. En je merkt dat die in zo'n gesprek veel sneller de context doorheeft en zonder te vragen vanuit dat perspectief wat uitleg erbij plaatst.
SPOILER: voorgaande promptsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja dat zeg ik min of meer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, maar het is wel handig om je te beseffen dat de prompts teruggrijpen op de vorige. dus bij het maken van teksten over 1 thema, perfect, over 2 thema's die gescheiden moeten blijven, dan moet ie ze niet perongeluk mixen
doe jij hetzelfde werk als ik danquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Iets wat ik voor mijn werk moest doen, dit klopt niet helemaal. Het dollar teken betekend het einde van een string waarop die matched, en is geen deel van de input string; daarnaast is de regular expression niet zo specifiek als mogelijk (de lengte van het aantal karakters mist).
Wel knap dat die zo ver komt, maar er mist of nog iets aan mijn vraagstelling of hij is hier nog niet slim genoeg voor.
Poging twee
[ afbeelding ]
Wederom gaat die hier de mist in, i.p.v. iedere 2e emit te filteren, filtert die alle values die dividable by 2 zijn.
Misschien moet ik het veel specifieker beschrijven?
Mja was het even aan het testen vooral.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe jij hetzelfde werk als ik dan
ik zou gewoon regexr gebruiken
moet eigenlijk een VM aanmaken om rare bash scriptjes door chatgpt te laten schrijvenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja was het even aan het testen vooral.
Regexr gebruik ik normaal gesproken wel ja om even te valideren.
W.b. het laten schrijven van code vind ik hem wat tegen vallen nog.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet eigenlijk een VM aanmaken om rare bash scriptjes door chatgpt te laten schrijven
idd, dus chatgpt kan het mischien wel bij elkaar zoeken voor jequote:Op zaterdag 24 december 2022 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
W.b. het laten schrijven van code vind ik hem wat tegen vallen nog.
Volgens mij is die vooral goed in veel gemaakte oplossingen bedenken, bekende algoritmes en zo maar goed die schrijf je sowieso nooit zelf omdat er wel een al dan niet language included library voor is die het veel beter doet dan jijzelf.
pip?quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, dus chatgpt kan het mischien wel bij elkaar zoeken voor je. maar denk dat ie dat nooit beter gaat doen dan pip ofzo
ja om automatisch python dependencies te downloadenquote:
Ik snap de vergelijking met de ai chat dan niet zo.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja om automatisch python dependencies te downloaden
ja laat maar ff ik zit ff in mijn hoofd een kronkel recht te strijkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking met de ai chat dan niet zo.
Ah geen probleem, heeft iedereen wel eens.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja laat maar ff ik zit ff in mijn hoofd een kronkel recht te strijken
Ik probeerde het gisteren een gedicht te laten maken (in het Nederlands), maar dat rijmde voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:18 schreef Maanvis het volgende:
protip; elk leuk verhaal kan je omschrijven naar een rap lied door 'maak er een rap lied van' te prompten
Nederlandse gedichten zijn kut in chatgpt idd! Engels gaat beterquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik probeerde het gisteren een gedicht te laten maken (in het Nederlands), maar dat rijmde voor geen meter.
Dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor Sinterklaasgedichten..
Nee, rijmt voor geen meter. Had ik dus gisteren ook, zelfs als je specifiek aangeeft dat het laatste woord van iedere zin moet rijmen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:29 schreef Maanvis het volgende:
Dit is gewoon een bug in chatGPT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zien jullie wel rijmen in dit gedcht?
Ik heb het iig gerapporteerd, dit is gewoon een bugquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, rijmt voor geen meter. Had ik dus gisteren ook, zelfs als je specifiek aangeeft dat het laatste woord van iedere zin moet rijmen.
quote:It is difficult to say for certain who would win in a fight between Superman and Batman, as it depends on the specific circumstances and the specific versions of the characters.
Superman is an incredibly powerful superhero with a wide range of abilities, including superhuman strength, speed, and durability, as well as the ability to fly and shoot heat vision from his eyes. Batman, on the other hand, is a highly trained and skilled fighter who relies on his intelligence, gadgets, and resources to take down his enemies.
In a straight physical fight, Superman might have the advantage due to his superior strength and abilities. However, Batman is known for being a master strategist and could potentially come up with a way to defeat Superman using his intellect and access to a variety of high-tech gadgets and weapons.
Ultimately, it is impossible to accurately predict the outcome of a fight between these two iconic superheroes.
Zonde. Misschien dat GTP-4 wel de intelligentie zal hebben om te voorspellen dat Superman zou winnen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef Viv het volgende:
Deze prangende vraag weet ie zich ook mooi onderuit te lullen.
If Superman and Batman would fight each other, who would win?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |