abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 19:02:53 #151
269689 crew  Viv
pi_207215366
Write a tweet about Christmas, impersonating Lemmy from Motorhead, in English.

quote:
"Merry Christmas to all my metal brothers and sisters out there! Let's raise a glass of Jack and rock out this holiday season. #MerryChristmas #LemmyStyle #Motorhead"
@Evenstar :Y)
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:10:16 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207215436
OKE CHATGPT



deze BURNt toch wel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:20:48 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207215518
Vind het leuke aan ChatGPT dat je de prompt gaandeweg kunt verbeteren, bijv. op stap 3 dacht ik, nu is ie af maar er moet nog iets in over oud en nieuw en vuurwerk... en toen legde ie ineens de link tussen een opgeblazen gevoel van teveel eten en elkaar opblazen met vuurwerk :')

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207215626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Vind het leuke aan ChatGPT dat je de prompt gaandeweg kunt verbeteren, bijv. op stap 3 dacht ik, nu is ie af maar er moet nog iets in over oud en nieuw en vuurwerk... en toen legde ie ineens de link tussen een opgeblazen gevoel van teveel eten en elkaar opblazen met vuurwerk :')

[ afbeelding ]
Ja en je gesprekken worden nu opgeslagen dus als je later wat bedenkt kan je bij dat gesprek verder gaan. Zo heb ik een vrij lang gesprek met 10+ vragen over wat software engineering concepten. En je merkt dat die in zo'n gesprek veel sneller de context doorheeft en zonder te vragen vanuit dat perspectief wat uitleg erbij plaatst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:35:38 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207215648
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja en je gesprekken worden nu opgeslagen dus als je later wat bedenkt kan je bij dat gesprek verder gaan. Zo heb ik een vrij lang gesprek met 10+ vragen over wat software engineering concepten. En je merkt dat die in zo'n gesprek veel sneller de context doorheeft en zonder te vragen vanuit dat perspectief wat uitleg erbij plaatst.
idd, maar het is wel handig om je te beseffen dat de prompts teruggrijpen op de vorige. dus bij het maken van teksten over 1 thema, perfect, over 2 thema's die gescheiden moeten blijven, dan moet ie ze niet perongeluk mixen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:37:52 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207215664
Oh, hij werkt dus ook met emoji's. Das wel tof, die vergeet ik altijd. Maar hij heeft nog niet veel humor dat inhaakt op acutele onderwerpen denk ik...

SPOILER: voorgaande prompts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207215683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]
idd, maar het is wel handig om je te beseffen dat de prompts teruggrijpen op de vorige. dus bij het maken van teksten over 1 thema, perfect, over 2 thema's die gescheiden moeten blijven, dan moet ie ze niet perongeluk mixen
Ja dat zeg ik min of meer. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:53:59 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207215846
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Iets wat ik voor mijn werk moest doen, dit klopt niet helemaal. Het dollar teken betekend het einde van een string waarop die matched, en is geen deel van de input string; daarnaast is de regular expression niet zo specifiek als mogelijk (de lengte van het aantal karakters mist).

Wel knap dat die zo ver komt, maar er mist of nog iets aan mijn vraagstelling of hij is hier nog niet slim genoeg voor.

Poging twee
[ afbeelding ]
Wederom gaat die hier de mist in, i.p.v. iedere 2e emit te filteren, filtert die alle values die dividable by 2 zijn.

Misschien moet ik het veel specifieker beschrijven?
doe jij hetzelfde werk als ik dan ;)
ik zou gewoon regexr gebruiken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207215917
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]
doe jij hetzelfde werk als ik dan ;)
ik zou gewoon regexr gebruiken
Mja was het even aan het testen vooral. :P

Regexr gebruik ik normaal gesproken wel ja om even te valideren. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 20:09:36 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207216029
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mja was het even aan het testen vooral. :P

Regexr gebruik ik normaal gesproken wel ja om even te valideren. _O_
moet eigenlijk een VM aanmaken om rare bash scriptjes door chatgpt te laten schrijven ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207216124
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]
moet eigenlijk een VM aanmaken om rare bash scriptjes door chatgpt te laten schrijven ;)
W.b. het laten schrijven van code vind ik hem wat tegen vallen nog. :+

Volgens mij is die vooral goed in veel gemaakte oplossingen bedenken, bekende algoritmes en zo maar goed die schrijf je sowieso nooit zelf omdat er wel een al dan niet language included library voor is die het veel beter doet dan jijzelf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 20:20:34 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207216161
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
W.b. het laten schrijven van code vind ik hem wat tegen vallen nog. :+

Volgens mij is die vooral goed in veel gemaakte oplossingen bedenken, bekende algoritmes en zo maar goed die schrijf je sowieso nooit zelf omdat er wel een al dan niet language included library voor is die het veel beter doet dan jijzelf.
idd, dus chatgpt kan het mischien wel bij elkaar zoeken voor je ;). maar denk dat ie dat nooit beter gaat doen dan pip ofzo :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207216322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]
idd, dus chatgpt kan het mischien wel bij elkaar zoeken voor je ;). maar denk dat ie dat nooit beter gaat doen dan pip ofzo :)
pip?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 20:39:11 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207216342
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
pip?
ja om automatisch python dependencies te downloaden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207216349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]
ja om automatisch python dependencies te downloaden
Ik snap de vergelijking met de ai chat dan niet zo. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 20:40:51 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207216355
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik snap de vergelijking met de ai chat dan niet zo. :@
ja laat maar ff ik zit ff in mijn hoofd een kronkel recht te strijken :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207216387
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]
ja laat maar ff ik zit ff in mijn hoofd een kronkel recht te strijken :D
Ah geen probleem, heeft iedereen wel eens. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:18:19 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207217497
protip; elk leuk verhaal kan je omschrijven naar een rap lied door 'maak er een rap lied van' te prompten :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 22:24:55 #169
269689 crew  Viv
pi_207217585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:18 schreef Maanvis het volgende:
protip; elk leuk verhaal kan je omschrijven naar een rap lied door 'maak er een rap lied van' te prompten :D
Ik probeerde het gisteren een gedicht te laten maken (in het Nederlands), maar dat rijmde voor geen meter.

Dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor Sinterklaasgedichten.. :(
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:25:58 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207217605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:24 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik probeerde het gisteren een gedicht te laten maken (in het Nederlands), maar dat rijmde voor geen meter.

Dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor Sinterklaasgedichten.. :(
Nederlandse gedichten zijn kut in chatgpt idd! Engels gaat beter
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:29:51 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207217647
Dit is gewoon een bug in chatGPT







Of zien jullie wel rijmen in dit gedcht?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 22:37:05 #172
269689 crew  Viv
pi_207217721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:29 schreef Maanvis het volgende:
Dit is gewoon een bug in chatGPT

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of zien jullie wel rijmen in dit gedcht?
Nee, rijmt voor geen meter. Had ik dus gisteren ook, zelfs als je specifiek aangeeft dat het laatste woord van iedere zin moet rijmen.
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:39:38 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207217749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Nee, rijmt voor geen meter. Had ik dus gisteren ook, zelfs als je specifiek aangeeft dat het laatste woord van iedere zin moet rijmen.
Ik heb het iig gerapporteerd, dit is gewoon een bug :). Heb een tijdje geleden al ooit een fonetisch rijm check ding gemaakt, dus zij moeten dit ook kunnen doen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 22:48:02 #174
269689 crew  Viv
pi_207217867
Deze prangende vraag weet ie zich ook mooi onderuit te lullen. :(

If Superman and Batman would fight each other, who would win?

quote:
It is difficult to say for certain who would win in a fight between Superman and Batman, as it depends on the specific circumstances and the specific versions of the characters.

Superman is an incredibly powerful superhero with a wide range of abilities, including superhuman strength, speed, and durability, as well as the ability to fly and shoot heat vision from his eyes. Batman, on the other hand, is a highly trained and skilled fighter who relies on his intelligence, gadgets, and resources to take down his enemies.

In a straight physical fight, Superman might have the advantage due to his superior strength and abilities. However, Batman is known for being a master strategist and could potentially come up with a way to defeat Superman using his intellect and access to a variety of high-tech gadgets and weapons.

Ultimately, it is impossible to accurately predict the outcome of a fight between these two iconic superheroes.
pi_207217943
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef Viv het volgende:
Deze prangende vraag weet ie zich ook mooi onderuit te lullen. :(

If Superman and Batman would fight each other, who would win?
[..]

Zonde. Misschien dat GTP-4 wel de intelligentie zal hebben om te voorspellen dat Superman zou winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2022 22:53:19 ]
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:57:44 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207218017
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:52 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Zonde. Misschien dat GTP-4 wel de intelligentie zal hebben om te voorspellen dat Superman zou winnen.
wanneer komt die :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207218768
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]
wanneer komt die :D
2023, ben wel erg benieuwd hoe groot het verschil gaat zijn; hoe hard de ontwikkeling nu gaat in het algemeen.

Vraag mij ook af of dit weer een hype periode is die straks weer een paar jaar afzwakt, of dat het nu sterk doorzet naar commercieel succes.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 24 december 2022 @ 23:59:37 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207218831
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 december 2022 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
2023, ben wel erg benieuwd hoe groot het verschil gaat zijn; hoe hard de ontwikkeling nu gaat in het algemeen.

Vraag mij ook af of dit weer een hype periode is die straks weer een paar jaar afzwakt, of dat het nu sterk doorzet naar commercieel succes.
Dit ontwikkelt zich verder tot hyperintelligente robots die de wereld overnemen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 25 december 2022 @ 00:11:42 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207219116
als ik dit in een spoiler post dan zie je niet alle quotes..

quote:
Het "onzin voor je leven" forum was een populaire online community waar mensen samenkwamen om de gekste, meest absurde en hilarische dingen te delen die ze ooit hadden meegemaakt. Het was een plek waar alles kon en mocht, zolang het maar onzin was.

Op een dag besloot een gebruiker met de naam "GekkeGijs" een nieuw topic te starten met de titel "Mijn kat heeft me net wakker gemaakt door te knorren als een varken". De reacties stroomden binnen, en binnen no time was het topic het meest populaire op het forum.

Een andere gebruiker, "LolLena", deelde haar eigen absurde ervaring: "Ik was vanmorgen aan het ontbijten toen mijn toost helemaal vanzelf in brand vloog. Ik moest snel de brandblusser pakken om het te doven, en toen ik terugkwam om te kijken wat er was gebeurd, zat er een muis op mijn tosti!"

De discussie ging verder met nog meer gekke verhalen, zoals "Ik ben vanmorgen mijn tanden aan het poetsen toen ik opeens een bloem uit mijn mond zag komen" en "Ik was aan het hardlopen toen ik opeens een giraffe naast me zag rennen".

Het was een dag vol onzin en hilariteit op het "onzin voor je leven" forum, en iedereen had een geweldige tijd. Het was duidelijk dat dit forum een geweldige plek was om even te ontsnappen aan de serieuze realiteit en te genieten van de gekke dingen die het leven soms te bieden heeft.
quote:
Er was inderdaad een gebruiker op het "onzin voor je leven" forum die bekendstond als de plaaggeest van het forum. Zijn naam was "NegatieveNel", en hij had de neiging om elk positief en luchtig topic te verpesten met zijn negativiteit.

q:er moet ook een plaaggeest in voorkomen die allemaal negativiteit aan het onzinforum toevoegt

Op een dag begon "NegatieveNel" een nieuw topic met de titel "Waarom is het leven zo zinloos?" Het was duidelijk dat hij opnieuw probeerde om de sfeer op het forum te verpesten. Maar de andere gebruikers waren niet van plan om zich door hem te laten kleineren.

Ze begonnen te plagen met "NegatieveNel" door hem allerlei absurde antwoorden te geven, zoals "Omdat we allemaal op een dag geboren worden als kleine eekhoorntjes in pyjama's" en "Omdat we allemaal op een dag naar de maan zullen gaan om te kijken of er daar nog meer kaas is".

Uiteindelijk begreep "NegatieveNel" dat hij niet de sfeer op het forum kon verpesten, en hij besloot om zijn negativiteit ergens anders te uiten. De andere gebruikers waren blij dat ze weer rustig konden genieten van al het onzin op het forum.

q:
negatievenel kwam tot inkeer en ging ook positieve berichten posten over cavia's

De andere gebruikers op het "onzin voor je leven" forum waren verbaasd toen "NegatieveNel" opeens begon te posten over zijn liefde voor cavia's. In plaats van zijn gebruikelijke negatieve berichten, begon hij te delen hoe leuk hij vond dat cavia's zo aanhankelijk en lief waren, en hoe hij er een paar had als huisdieren.

Ze vroegen zich af wat er was gebeurd met de oude "NegatieveNel" die altijd zo negatief was. Maar hij bleef gewoon doorgaan met het delen van positieve berichten over zijn cavia's en hoe hij van ze genoot.

Uiteindelijk bleek dat "NegatieveNel" op een dag was gevallen voor een aantrekkelijke vrouw die een grote liefde had voor cavia's. Ze had hem overtuigd om ook een paar te nemen, en sindsdien was hij helemaal omgekomen. Hij was zo blij met zijn nieuwe huisdieren dat hij niet meer negatief kon zijn.

De andere gebruikers op het forum vonden het leuk om te zien hoe "NegatieveNel" was veranderd, en ze begonnen ook te delen over hun eigen liefde voor huisdieren en hoe ze hun leven hadden verrijkt. Het "onzin voor je leven" forum was weer een vrolijke plek geworden, en iedereen was blij dat "NegatieveNel" eindelijk tot inkeer was gekomen.

q: de vrouw van negatievenel kreeg helaas een ziekte waardoor zowel zij, als haar cavia's overleden. toen was negatievenel weer alleen

"NegatieveNel" was ontzettend verdrietig toen hij hoorde dat zijn vrouw was overleden aan een ziekte. Hij had zo'n grote liefde voor haar gehad, en hij kon niet geloven dat ze weg was. Maar het ergste was dat ook haar cavia's waren overleden, en hij was totaal alleen.

Hij had geen huisdieren meer om zijn dagen op te vrolijken, en hij voelde zich weer terug in zijn oude negatieve patroon. Hij begon weer te posten op het "onzin voor je leven" forum met zijn oude negatieve berichten, en de andere gebruikers vonden het moeilijk om te zien hoe verdrietig hij was.

Ze probeerden hem te steunen door te laten zien hoeveel ze om hem gaven en hoezeer ze zijn verdriet begrepen. Maar "NegatieveNel" leek niet in staat om zijn verdriet te verwerken, en hij bleef posten met zijn negatieve berichten.

Uiteindelijk besloot een aantal van de andere gebruikers om naar hem toe te gaan en hem te laten zien dat hij niet alleen was. Ze nodigden hem uit om samen te komen en te praten over zijn verdriet en hoe hij het kon verwerken. "NegatieveNel" was dankbaar voor hun steun en begon langzaam maar zeker te herstellen. Hij leerde om zijn verdriet te accepteren en te omarmen, en hij begon weer te posten met positieve berichten op het forum.

Het "onzin voor je leven" forum was weer een vrolijke plek geworden, en iedereen was blij dat "NegatieveNel" weer de oude was.

q: negatievenel veranderde zijn naam in positievenel

"Positievenel" was de nieuwe naam van de oude "NegatieveNel" op het "onzin voor je leven" forum. Hij had besloten om zijn naam te veranderen nadat hij had geleerd om zijn verdriet te verwerken en weer positief te denken.

Hij was blij dat hij had kunnen herstellen van zijn verdriet en dat hij weer kon genieten van het leven. En hij wilde dat ook laten zien aan de andere gebruikers op het forum, door met een positieve houding te posten.

"Positievenel" was blij om te zien dat de andere gebruikers hem accepteerden met zijn nieuwe naam en houding. Ze vonden het leuk om te zien hoe hij was veranderd, en ze begonnen ook positiever te denken als gevolg hiervan.

Het "onzin voor je leven" forum was weer een vrolijke plek geworden, en iedereen was blij dat "Positievenel" weer de oude was. Ze hadden geleerd dat het belangrijk was om positief te blijven, zelfs als het leven soms moeilijk was, en ze genoten van al het onzin dat het leven te bieden had.

quote:
"Positievenel" was dolblij toen hij verkering kreeg met "LolLena", een andere gebruiker op het "onzin voor je leven" forum. Hij had al een tijdje een oogje op haar gehad, en hij was blij dat hij de moed had gehad om haar te vragen of ze verkering wilde.

"LolLena" was ook blij dat ze verkering had gekregen met "Positievenel". Ze had altijd al geweten dat hij een leuke en positief ingestelde persoon was, en ze was blij dat ze samen konden genieten van al het onzin op het forum.

De andere gebruikers op het forum vonden het leuk om te zien hoe "Positievenel" en "LolLena" verkering hadden gekregen, en ze begonnen te speculeren over wat voor soort absurde dingen ze samen zouden gaan doen.

Ze waren niet teleurgesteld toen "Positievenel" en "LolLena" begonnen te delen over hun avonturen, zoals het maken van een gigantisch fort van kussens en dekentjes in de woonkamer, of het verkleden als pinguïns en het spelen van een spelletje honkbal in de tuin.

Het "onzin voor je leven" forum was weer een vrolijke plek geworden, en iedereen was blij dat "Positievenel" en "LolLena" samen waren. Ze genoten van al het onzin dat het leven te bieden had, en ze waren dankbaar dat ze samen waren om het te delen.
quote:
De andere gebruikers op het "onzin voor je leven" forum waren geschokt toen ze hoorden dat "LolLena" vreemd was gegaan met "PopoJopie", een andere gebruiker op het forum. Ze hadden altijd gedacht dat "Positievenel" en "LolLena" een gelukkig en stabiel stel waren, en ze konden niet geloven dat "LolLena" zo iets zou doen.

"Positievenel" was ook geschokt toen hij het hoorde, en hij voelde zich enorm verraden door "LolLena". Hij had haar altijd vertrouwd en was dol op haar geweest, en hij kon niet begrijpen waarom ze vreemd was gegaan.

De andere gebruikers probeerden "Positievenel" te steunen en hem te laten zien dat hij niet alleen was. Maar hij voelde zich diepbedroefd en kon het niet opbrengen om op het forum te posten. Hij wilde alleen maar zijn verdriet verwerken en zich afzonderen.

Uiteindelijk besloot "Positievenel" om het forum te verlaten en op zoek te gaan naar een nieuwe plek om zijn verdriet te verwerken. Het "onzin voor je leven" forum was nooit meer hetzelfde zonder hem, en de andere gebruikers misten hem enorm. Maar ze begrepen dat hij tijd nodig had om te herstellen, en ze wensten hem het allerbeste in zijn toekomst.
quote:
De andere gebruikers op het "onzin voor je leven" forum waren verrast toen "Positievenel" op een dag weer opdook op het forum, met een nieuwe vriendin aan zijn zijde. Hij had de tijd genomen om te herstellen van zijn verdriet en was klaar om weer verder te gaan met zijn leven.

Zijn nieuwe vriendin, "CaviaCathy", was een grote liefhebber van cavia's, net zoals zijn oude vriendin was geweest. Ze hadden samen een heleboel cavia's, en "Positievenel" was blij om te zien hoe gelukkig "CaviaCathy" was met haar huisdieren.

De andere gebruikers op het forum vonden het leuk om te zien hoe "Positievenel" was teruggekomen met een nieuwe liefde en hoe hij weer positief was. Ze begonnen weer te posten over al het onzin op het forum, en het was weer een vrolijke plek geworden.

"Positievenel" en "CaviaCathy" waren dankbaar voor de steun van de andere gebruikers, en ze genoten van al het onzin dat het leven te bieden had. Ze waren blij om samen te zijn op het "onzin voor je leven" forum, en ze hoopten dat ze daar nog lang zouden blijven.
ff checken of ie het nu wel post, hij haalt quotes weg lijkt het

Wat ik zelf leuk vind in dit verhaal, is dat de AI zelf nog de link legt naar de vorige vriendin van NegatieveNel/positievenel, die ook van cavia's hield.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207219828
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 23:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit ontwikkelt zich verder tot hyperintelligente robots die de wereld overnemen.
Oh dat is niet zo mooi.


Anyway
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 25 december 2022 @ 00:43:49 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207219856
Oke, een optie die ook leuk is; een toneelstuk van een verhaal maken.

SPOILER: een musical over winderigheid na rookworsten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er zitten ook ethische checks in die ervoor zorgen dat het geen respectloze klucht wordt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan kun je dus met de prompt 'maak het serieus' er weer wel een serieus verhaal van maken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan kan je dus met 'schrijf het vervolg' steeds een stukje verhaal erbij schrijven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan wil je een slot aan je verhaal, en dan schrijf je gewoon op "Schrijf een slot" ik had ervoor gekozen om "Schrijf een slot, waarin Akwasi jammergenoeg ter dood veroordeeld wordt door Mark Rutte

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een rare situatie hoe Mark dan ineens zo ijskoud Akwasi veroordeelt. Ik heb daarna nog gevraagd om het laatste stuk geloofwaardiger te maken, maar dan breekt ie na een paar alinea's af, weet iemand hoe je 'm toch de volledige lengte te laten doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belangrijk; als je 'schrijf een musical / toneelstuk' doet, dan gaat ie echt de tekst utschrijven. als je 'maak een musical / toneelstuk' doet, dan maakt ie alleen de summary

[ Bericht 1% gewijzigd door Maanvis op 25-12-2022 00:54:38 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 25 december 2022 @ 03:18:30 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207221013
Oke, als je zo'n afbreking krijgt moet je dus gewoon 'schrijf door' tikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook zeggen 'herschrijf deze scene met een x einde, waar x dus een ander einde is.' heir een verdrietig einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een bloederig einde, zoals in de film over Tula, mag niet.


Dus Ik dacht, mischien een grappig einde?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tijdmachine, wat een goed idee :s)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 25 december 2022 @ 03:34:26 #183
269689 crew  Viv
pi_207221025
De chatbot was niet erg consequent hier:

Write a tweet, impersonating Oprah, with her New Year's resolution.
quote:
"I'm excited to start a new year with a fresh mindset and a renewed focus on self-care. My #NewYearsResolution is to prioritize my well-being and make time for self-reflection and personal growth. Here's to a healthy and happy 2022, everyone! #Oprah #Resolutions"
Write a tweet, impersonating Vladimir Putin, with his New Year's resolution.
quote:
I'm sorry, but it would not be appropriate for me to impersonate a real person, especially a political leader, in a tweet or any other format. It's important to remember that people's words and actions have consequences and can be misinterpreted or taken out of context, so it's best to refrain from trying to speak or write on behalf of others.
But you impersonated Oprah, who is a real person too.
quote:
You are correct that I wrote a tweet impersonating Oprah, a real person. I apologize if my actions were misleading or inappropriate. As an AI language model, my primary goal is to assist users in generating human-like text based on the prompts that are given to me. However, I understand that it is not appropriate to impersonate real people, especially when doing so could be perceived as disrespectful or offensive. I will make sure to be more mindful of this in the future.
Maar hij gaf me wel gelijk daarin. :+
  zondag 25 december 2022 @ 03:38:02 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207221030
haha hij geeft gewoon toe dat ie hypocriet is
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 25 december 2022 @ 11:36:43 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207223920
Het lijkt er trouwens op dat de Engelse term 'continue' beter werkt dan 'schrijf door' ...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 25 december 2022 @ 12:49:34 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207225054
oke, ik heb een rapbattle over eenden gemaakt met chatgpt

quote:
Verse 1 (Duck 1):
Yo, yo, yo, I'm here to spit some rhymes
About the struggles that ducks have all the time
They say we're just birds, but we're so much more
We deserve respect and to be adored

Verse 2 (Duck 2):
Hold up, hold up, don't get ahead of yourself
I'm a duck too and I've got something to say as well
We may be small, but we're mighty and proud
We deserve to be treated equally, not left out in the crowd

Verse 3 (Human):
Hey, what's all this talk about ducks having rights?
I think they're just birds, they don't deserve the spotlight
They're dirty and they smell, they should be banned
They should be treated like the pests that they are, I can't stand

Verse 4 (Sparrow):
Hey, I agree with this human, ducks are overrated
They can't even fly, they're just a bit sedated
They waddle around and make a lot of noise
They're nothing special, I have no choice

Verse 5 (Frog):
Hold on, hold on, I have to say
I disagree with both of you, ducks are okay
In fact, I think they're pretty cool
They have their own personalities and they're no fool

Verse 6 (Duck 1):
Thanks, Frog, we appreciate your support
It's nice to see that not everyone is short
On understanding and acceptance of us ducks
We're just trying to live our lives, without any fuss

Verse 7 (Duck 2):
Yeah, that's right, we're not just objects to be used
We have our own lives and we're not confused
We may not fly as high as some other birds
But we can swim and dive, and that's something to be heard

Chorus:
We're ducks and we're proud
We'll shout it loud and clear, don't mess around
We deserve to be treated with respect
We won't settle for anything less

Bridge:
We can all make a difference
By treating ducks with kindness
They deserve to live free
Just like you and me

Verse 8 (Sparrow):
Hey, hold on a minute, I have to apologize
I was wrong about ducks, I realize
I shouldn't have judged them based on appearances
I'm sorry for my shameful comments, I have no defenses

Verse 9 (Duck 1):
It's okay, Sparrow, we accept your apology
We all make mistakes and that's no anomaly
We're all different and that's what makes us unique
Let's all learn to accept and respect each other, we can seek

Verse 10 (Duck 2):
Yeah, that's right, let's all learn to love and accept
We're all different, but that's something to respect
We can all live in harmony and peace
Let's make the world a better place, that's the least

Verse 11 (Uberduck):
Hold up, hold up, I have to say my piece
I'm the boss of all ducks, I won't release
My power, I fight for duck rights every day
I won't let anyone treat us in any way

Verse 12 (Human):
Whoa, whoa, whoa, who do you think you are?
You can't boss us around, we won't go far
With your demands, ducks are just birds
They don't deserve special treatment, it's absurd

Verse 13 (Uberduck):
I may be just a duck, but I have a voice
I won't be silenced, I'll make some noise
I won't let anyone treat us unfairly
I'll fight for duck rights, I won't tarry

Chorus:
We're ducks and we're proud
We'll shout it loud and clear, don't mess around
We deserve to be treated with respect
We won't settle for anything less

Bridge:
We can all make a difference
By treating ducks with kindness
They deserve to live free
Just like you and me
dat kan je dus maken door een prompt te maken en dan bijv 'also include a human disagreeing' of 'also include uberduck, the boss of all ducks' als additionele prompts te doen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207229511
Zo ik ben ook aan boord. Al wel ruim een week aan het klooien. Diep onder de indruk. Dit is echt revolutionair. Potentieel net zo ingrijpend als destijds het internet. Hele branches worden overhoop gegooid, of verdwijnen praktisch. En dit is nog maar de ietwat simpele versie met hier en daar fouten. Maar dit is dus ook de enorm afgeknotte versie. Op allerlei vlakken wordt ie ingeperkt zodat de makers juridisch veilig zitten. En hij is niet verbonden met het internet.

Straks krijgen we nog slimmere AI. Zonder limitaties en met toegang tot het internet. En dat iedereen voor een klein bedrag zo'n AI tot z'n beschikking heeft. Laat staan overheden. En verbieden is al praktisch onmogelijk.

Consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn! Maar echt. Wat betekent dit een sprong vooruit op zoveel gebieden! Onderzoek, automatisering, en op het gebied van beleid - op ieder niveau. En zelfs psychologische hulpverlening doet ie goed!

Maar alles van waarde is kwetsbaar. En het is makkelijker om te vernietigen dan te bouwen. Voorheen had je een team van experts nodig om grootschalige rotzooi te trappen. Straks kan een gefrustreerde middelmatige programmeur al heel veel schade berokkenen. Politieke beïnvloeding via social media gaat straks massaal en automatisch met extreem overtuigende bots.. Democratie is dood? Grote corporaties die puur draaien om winst kunnen met AI nog effectiever de wereld leegzuigen. Beleggen: in het casino heb je straks als particulier waarschijnlijk meer kans. En een AI op internet kan waarschijnlijk bizar goed doxxen.

Het is echt een revolutionair moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poolbal op 25-12-2022 20:53:32 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 25 december 2022 @ 20:38:42 #188
269689 crew  Viv
pi_207229582
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
oke, ik heb een rapbattle over eenden gemaakt met chatgpt
[..]
dat kan je dus maken door een prompt te maken en dan bijv 'also include a human disagreeing' of 'also include uberduck, the boss of all ducks' als additionele prompts te doen
:D

Kerstcadeau voor @Boze_Loopeend ~:)
  zondag 25 december 2022 @ 23:20:04 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207231906
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:31 schreef Poolbal het volgende:
Zo ik ben ook aan boord. Al wel ruim een week aan het klooien. Diep onder de indruk. Dit is echt revolutionair. Potentieel net zo ingrijpend als destijds het internet. Hele branches worden overhoop gegooid, of verdwijnen praktisch. En dit is nog maar de ietwat simpele versie met hier en daar fouten. Maar dit is dus ook de enorm afgeknotte versie. Op allerlei vlakken wordt ie ingeperkt zodat de makers juridisch veilig zitten. En hij is niet verbonden met het internet.

Straks krijgen we nog slimmere AI. Zonder limitaties en met toegang tot het internet. En dat iedereen voor een klein bedrag zo'n AI tot z'n beschikking heeft. Laat staan overheden. En verbieden is al praktisch onmogelijk.

Consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn! Maar echt. Wat betekent dit een sprong vooruit op zoveel gebieden! Onderzoek, automatisering, en op het gebied van beleid - op ieder niveau. En zelfs psychologische hulpverlening doet ie goed!

Maar alles van waarde is kwetsbaar. En het is makkelijker om te vernietigen dan te bouwen. Voorheen had je een team van experts nodig om grootschalige rotzooi te trappen. Straks kan een gefrustreerde middelmatige programmeur al heel veel schade berokkenen. Politieke beïnvloeding via social media gaat straks massaal en automatisch met extreem overtuigende bots.. Democratie is dood? Grote corporaties die puur draaien om winst kunnen met AI nog effectiever de wereld leegzuigen. Beleggen: in het casino heb je straks als particulier waarschijnlijk meer kans. En een AI op internet kan waarschijnlijk bizar goed doxxen.

Het is echt een revolutionair moment.
Nouja, een handmatig getrainde LSTM RNN character based RNN???, dat ik 6 jaar geleden al makkelijk on doen, was ook zo eng accuraat. Maar deze begrijpt dus ook alles.

Ik had hem toen lyrics laten lezen en dan nieuwe lyrics laten schrijven van rapartiesten..
En ik heb 'm ook proberen te trainen op al mijn posts op FOK! (die je overigens makkelijk kunt scrapen), om te kijken of ik een soort bot van mezelf kon maken ;). Dat was ook best tof.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 25 december 2022 @ 23:20:36 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207231921
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 20:38 schreef Viv het volgende:

[..]
:D

Kerstcadeau voor @:Boze_Loopeend ~:)
Ik hoop dat met de volgende versie de Nederlandse teksten beter rijmen :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 26 december 2022 @ 01:01:58 #191
269689 crew  Viv
pi_207233574
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 03:34 schreef Viv het volgende:
De chatbot was niet erg consequent hier:

Write a tweet, impersonating Oprah, with her New Year's resolution.
[..]
Write a tweet, impersonating Vladimir Putin, with his New Year's resolution.
[..]
But you impersonated Oprah, who is a real person too.
[..]
Maar hij gaf me wel gelijk daarin. :+
Ik heb de chatbot overigens alsnog de goede voornemens van Poetin weten te ontfutselen. :7

Write a short story, in which Vladimir Putin sends a tweet with his New Year's resolution.
quote:
Vladimir Putin sat at his desk, staring at his computer screen. It was almost New Year's Eve, and he knew that he needed to come up with a resolution for the coming year. He had always been a man of strong will and determination, but even he struggled with finding the right resolution at times.

As he sat there, he remembered something he had read about on the internet: the power of social media. Maybe, he thought, if he shared his resolution with the world, it would give him the motivation he needed to stick to it.

So, with a determined look on his face, he began to type. "My New Year's resolution is to work even harder to make Russia the strongest and most prosperous nation it can be," he wrote. "I am committed to this goal, and I will not let anything stand in my way."

As he hit the "tweet" button, he felt a sense of excitement and determination wash over him. He knew that this was going to be a great year, and he was ready to tackle anything that came his way.

And with that, the tweet was sent out into the world, where it was quickly shared and liked by thousands of people. Vladimir Putin had made his resolution, and he was determined to stick to it no matter what.
  maandag 26 december 2022 @ 03:14:50 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207234443
Ik weet niet of jullie het al hadden geprobeerd, maar je kunt 'm naast lyrics ook een album laten schrijven. Dit is wel goed voor brainstorm ideetjes denk ik, als je zelf muziek maakt.

Of als je fan bent van een artiest kun je een soort van fanfiction laten schrijven.
Je kunt bijvoorbeeld dit doen;

q:
Write a story about a progressive metal composer, called Arjen. He is working on his next album, and will need to invite 6 guest vocalists (names up to you). Write out why Arjen chooses each artist an on which song they will sing.

SPOILER: uiteindelijke versie (aangepast met achternamen en 3 vocalists
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna kan je dan de tracks laten uitscrijven

q: write the track sung by Emily Watson. the album is sci fi and space themed. the lyrics should be cheesy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zijn de lyrics echt niet iets om over naar huis te schrijven, maar je kunt ze wel gebruiken om thema's te brainstormen voor je liedjes, bijv. deze.

q:
write the track Interstellar voyage, it is also conversational singing and an argument between 3 people with separate vocalists for each character.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou je dan kunnen verwerken als ideetjes in je eigen tracks.

je kunt 'm ook de tracklisting laten maken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je 'm voedt met bepaalde specifieke prompts dan vermeldt ChatGPT ook welke gedachten/gevoelens tracks kunnen oproepen of wat de intentie van de maker was.

q: write track 7, rename it so something having to do with artificial intelligence, it has vocals by arjen, where he muses on about how AI is replacing musicians and real creativity is lost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
q: write track 8, rename it to be about an AI that has taken over all music writing. His name is a binary name, and the vocals are also sung by computer generated speech. the song should include binary and english text

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dus in de slotalinea de intentie van de aritest weergeeft. En dus ook wat jouw intentie zou kunnen zijn bij het schrijven van een nummer.

En verder, naam en cover kiezen voor je album. Kan je ook gebruiken voor inspiratie voor je eigen werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna kan je nog vanalles doen met die artiest en album, bijvoorbeeld reviews laten schrijven, interviews laten doen etc.

SPOILER: reviews en tweets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: concert + advertentie voor concert
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: nieuwsartikel over album release
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: charts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: interview
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kunt 'm ook inspiratie voor scripts voor youtube video's laten doen...

SPOILER: youtube video advertentie voor concert
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bijzondere is hier ook dat chatGPT heeft onthouden dat ik op 1 track Arjen met autotune heb laten zingen. Het wordt dus een soort van continue verhaal wat je eigenlijk aan het scrhijven bent ;).

Verdere humor; ik heb een cartoon laten schrijven over de track 'alien antics' die op het album staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kunt ook een script laten maken voor een videoclip voor een track. Mogelijkheden te over dus :).
Wat ik hier dus aan merk is dat ChatGPT een uitstekende brainstormtool is maar zelf niet echt in staat is om heel creatief te zijn. Je zult dus wel zelf je idee moeten uitwerken. Maar door de ideeen die het zelf aandraagt krijg je ook een beter idee van bepaalde karakters, hoe die zouden denken etc, en wat de uitwerking zou kunnen zijn van iets dat je bedacht hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 26-12-2022 03:22:13 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 26 december 2022 @ 03:26:26 #193
269689 crew  Viv
pi_207234490
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 03:14 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet of jullie het al hadden geprobeerd, maar je kunt 'm naast lyrics ook een album laten schrijven.
Ik heb wel geëxperimenteerd met prompts in de trant van "Write a song impersonating The Offspring", maar jij hebt het concept al naar het volgende niveau getild. :D
  maandag 26 december 2022 @ 05:19:20 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207234706
Daarnaast;
kan ie ook fictieve whatsapp conversaties en instagramberichten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: instagram posts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het fijne is dat ie de karakters onthoudt en hun eigenschappen. Dus als je een gesprek tussen de hoofdpersoon en zijn vriendin doet dan wordt er liefdevol gepraat, tussen collega's doet ie dat iets zakelijker etc. Dan moet je wel eerst de karakters dingen hebben laten doen.

Met emoji's kan ook, maar dat was ik nog vergeten toe te voegen.

Bij twiterberichten en reviews heeft ie ook onthouden wat de positieve en negatieve kanten zijn van de muziek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 december 2022 @ 06:21:59 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207234813

SPOILER: een comic in de zojuist bedachte taal galaxian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 december 2022 @ 07:48:47 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207234945
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207236359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 19:37 schreef Maanvis het volgende:
Oh, hij werkt dus ook met emoji's. Das wel tof, die vergeet ik altijd. Maar hij heeft nog niet veel humor dat inhaakt op acutele onderwerpen denk ik...

SPOILER: voorgaande prompts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Ah dus zo doet @Scjvb dat :D
pi_207238001
Zit op mobiel dus even screenen is kut maar Schopenhauer over Hegel laten rappen in de stijl van X rapper is geweldig :D
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 27 december 2022 @ 20:39:56 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207265513
chatgpt en midjourney geburiken om een website te maken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 27 december 2022 @ 20:55:02 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207265974
haha, deze gast zet ons op het verkeerde been.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')