Ze zouden het moeten verbieden onder het douchen te praten, bijna niet te verstaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef Flow3r het volgende:
Wanda's trui is 2 keer zo groot als dat ie was
Nou prima toch., lekker oversized ?
of wil ze graag haar blote buik laten zien in een klein strak truitje
Rustaaghquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Leen je wollen trui dan ook niet uit zeurpiet![]()
pfft.. die Wanda is slecht voor mijn bloeddruk
Jaloers nu.quote:
Er zijn ook mannen die op foute vrouwen vallenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:43 schreef Thorelf het volgende:
mijn god als ik ivor zou zijn had ik echt afscheid genomen van deze bitch... en door gaan met een leven
fout of stout?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die op foute vrouwen vallen
Mogguuuuh. Ik doe om deze reden de stream even niet aan. Smaakt mijn koffie wat beterquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi de streams aan en het eerste wat ik hoor is die snater van Wanda![]()
Gmogguh COS
Ze fohnt nu, dus je kunt gauw kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mogguuuuh. Ik doe om deze reden de stream even niet aan. Smaakt mijn koffie wat beter
Och Happy heb je gemist gisteren!!! We hadden samen moeten delen….quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze fohnt nu, dus je kunt gauw kijken
Ohnee, ze tettert ondertussen gewoon door
Ze kwam een beetje denk ikquote:
awwquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Och Happy heb je gemist gisteren!!! We hadden samen moeten delen….
Satifeyer genot.quote:
maar wanda uitspraken liegen er ook niet om tussen doorquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Bizar als er geen sanctie komt.
Dat van kimK was nou echt niet erger of zo.
Eensquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar wanda uitspraken liegen er ook niet om tussen door
Ze moet eerst nog zeggen:quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Als nu weer alles koek en ei is, krijg ik een errorquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: en weer een nieuwe dag. Gheghe......
Hij lijkt opgewekt.
Ik heb al sinds die ruzie een error. Niet te doen dit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als nu weer alles koek en ei is, krijg ik een error
Het geluid is uit geweestquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb al sinds die ruzie een error. Niet te doen dit.
Je voelt toch de rare sfeer daar. En er is geen SL geweest, dus niet dat de stem iedereem heeft gezegd er niet over te praten. Of wie weet hebben ze daar manieren in. En er is dus vanalles gebeurd achter gesloten deuren. Zo slaat live beeld nergens op "Zoekt boze smiley"
Het gaat er wel om tegen wie je het zegt. Achter de rug om mag maar rechtstreeks niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
toch hoe ik het ook overdacht heb, ik blijf toch met mijn favos wendy jeff en jasperquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als nu weer alles koek en ei is, krijg ik een error
Was naar inderdaad. Ik kan vandaag en eigenlijk ook dit weekend niet kijken. Alleen evt. filmpjes achteraf. Ik hoop dat KimD klaar is met Jeff. Ik hoop niet dat het goed komt, jij wel?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww![]()
Ik ben er helemaal van slag van![]()
En dat negeren kan ik niks mee. Er hangt een rare sfeer en we doen alsof het er niet is.
Toch is Jeff bij mij gezakt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
toch hoe ik het ook overdacht heb, ik blijf toch met mijn favos wendy jeff en jasper
Ja ik uiteraard wel, omdat ze wel echt verliefd leken. Maar hoe Jeff bij Kim knoppen indrukt, dat kan niet. Dus ik wil vooral closure. Een brief van febo,gele kaarten, gesprekken over wat er is gebeurd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Was naar inderdaad. Ik kan vandaag en eigenlijk ook dit weekend niet kijken. Alleen evt. filmpjes achteraf. Ik hoop dat KimD klaar is met Jeff. Ik hoop niet dat het goed komt, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |