Heb je de filmpjes gezien en wat hij allemaal zei tegen Kim? urenlang in elk contact bezig geweest met zuigen..quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja maar niet meer on top ,maar nog wel hoog
Er zijn ook niet echt alternatievenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja maar niet meer on top ,maar nog wel hoog
Preciesquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes gezien en wat hij allemaal zei tegen Kim? urenlang in elk contact bezig geweest met zuigen..
En zo mag je tegen iemand zeggen, dat je een ander psychisch kapot wilt makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er wel om tegen wie je het zegt. Achter de rug om mag maar rechtstreeks niet.
yepquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes gezien en wat hij allemaal zei tegen Kim? urenlang in elk contact bezig geweest met zuigen..
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik uiteraard wel, omdat ze wel echt verliefd leken. Maar hoe Jeff bij Kim knoppen indrukt, dat kan niet. Dus ik wil vooral closure. Een brief van febo,gele kaarten, gesprekken over wat er is gebeurd.
Als er nu niks komt haak ik af. Dan wordt in zoveel gemanipuleerd dat ik me niet meer serieus genomen voel.
En dat een kind met het syndroom van down slimmer is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef Harry het volgende:
[..]
En zo mag je tegen iemand zeggen, dat je een ander psychisch kapot wilt maken
enoooooooormquote:
True. Maar hij hoeft wat mij betreft tegen niemand zo te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
enoooooooorm
Dat hij maniupuleert en een lul kan zijn in het spel, oke..
Maar tegen je eigen vriendin? Not done
Wanda is echt de meest walgelijke persoon daar, vooral omdat ze alles zo achterbaks en stiekem zegt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat een kind met het syndroom van down slimmer is.dit soort dingen zijn echt op verschillende manieren not done
Ja, ze ging echt los in die hottub. Ik vind dat niet okey.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda is echt de meest walgelijke persoon daar, vooral omdat ze alles zo achterbaks en stiekem zegt.
De rest kan ik eventueel nog overheen stappen als hij niet echt zo is en zegt dst het tactiek is. (achterlijke tactiek maar oke)quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Maar hij hoeft wat mij betreft tegen niemand zo te doen.
eenschquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:07 schreef Seattle het volgende:
Jeff is bij mij vér gezakt. Spel mag je van mij spelen hoe je het wilt. Kan zelfs Isaac daar in nog waarderen.
Maar zoals Jeff doet tegen KimD is het begin van iemand proberen te onderwerpen aan jouw zgn regels in een relatie. Zoals KimD heel treffend zijn: Jij bent niet mijn meester.
Dat vind ik zo’n slechte kant van iemand.
En hij vergeet met al zijn regeltjes dat ie zelf uitgevallen is tegen Martin en dreigend tegenover hem stond.
Misselijke vent, klaar mee
Gevoelig kutventje? Haal gevoelig maar weg
Ja closure eens. Dit is echt gek zo. En waarom? Geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2022 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik uiteraard wel, omdat ze wel echt verliefd leken. Maar hoe Jeff bij Kim knoppen indrukt, dat kan niet. Dus ik wil vooral closure. Een brief van febo,gele kaarten, gesprekken over wat er is gebeurd.
Als er nu niks komt haak ik af. Dan wordt in zoveel gemanipuleerd dat ik me niet meer serieus genomen voel.
vriendin in de loods !! buiten totaal andersquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De rest kan ik eventueel nog overheen stappen als hij niet echt zo is en zegt dst het tactiek is. (achterlijke tactiek maar oke)
Maar echt zo doen tegen je vriendin? Nee.
Meh ik weet het niet. Als ik naar die hele situatie kijk dan had ik echt kwaad geworden als ik dit had gezien in m’n buurt. En dan maakt het niet uit of het nou Kim was of tegen een Mirthe.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De rest kan ik eventueel nog overheen stappen als hij niet echt zo is en zegt dst het tactiek is. (achterlijke tactiek maar oke)
Maar echt zo doen tegen je vriendin? Nee.
Ik bedoel.. als hij op kantoor loopt te pochen erover.. primaquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh ik weet het niet. Als ik naar die hele situatie kijk dan had ik echt kwaad geworden als ik dit had gezien in m’n buurt. En dan maakt het niet uit of het nou Kim was of tegen een Mirthe.
Ik weet het niet? Ze zijn bang dat ze hun hoofdpersonen er uit moeten gooien vanwege sancties?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja closure eens. Dit is echt gek zo. En waarom? Geen idee
Oh dat. Jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als hij op kantoor loopt te pochen erover.. prima
In iemand gezicht: nee
tegen je vriendin: grotere nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |