1978 kan ook nog.quote:
rare conclusiequote:Op vrijdag 2 december 2022 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco is een jaren ‘80 jongetje.
Een voorzichtig gokje. Want @:Coco
Je bent zelf raar.quote:
waaromquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:scrummie @:tjacka
Get a room, you two.
Zit je weer aan de fles?quote:Op zaterdag 3 december 2022 08:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Helaas gaan Brazilië-Uruguay. Vandaag 3-1 voor Oranje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drazaterdag @Oriente
quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drazaterdag @:oriente![]()
Schuld van het Nederlands elftal iedereen wil vroeg klaar zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Buren die op zaterdagochtend om 07:00 bakstenen in een aanhanger lopen te gooien, mogen ze ook afschieten.
Goedemorgen, LB. Dat zou nog wel eens kunnen, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuld van het Nederlands elftal iedereen wil vroeg klaar zijn.
klote Van Gaal.
Wat vond je van mijn lijstje?quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Buren die op zaterdagochtend om 07:00 bakstenen in een aanhanger lopen te gooien, mogen ze ook afschieten.
Moet ik nu m’n like verwijderen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |