Is goed, pik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het prettige muziek is? Zal ik jou één van mijn favoriete nummers sturen?
Je neemt het wel allemaal heel serieus zeg….quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:28 schreef Coco het volgende:
Heb nu een lijst van 116.
We gaan nu voor de inkrimping.
quote:
Hebben deze posts met elkaar te maken? Stukje herhalingsgevaar.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:28 schreef Coco het volgende:
Heb nu een lijst van 116.
We gaan nu voor de inkrimping.
Jij nam je eerste keer niet serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je neemt het wel allemaal heel serieus zeg….
Nooit gebruikt. Al in tijden niet op vakantie of business trip geweest.quote:
Geen ervaring mee, boek nog alles bij online reisbureaus. Los ipv pakket blijft bij mijn reizen toch altijd duurder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Drizzt_DoUrden @Scrummie @onlogisch @Pisces29What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:29 schreef Coco het volgende:
Nette lijst ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:drizzt_DoUrden @:scrummie @:onlogisch @:Pisces29
quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:29 schreef Coco het volgende:
@Coco is een jaren ‘80 jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:drizzt_DoUrden @:scrummie @:onlogisch @:Pisces29
Een voorzichtig gokje. Want @CocoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |