@Nattekatquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
11u 's ochtends en de bureaulamp moet aan omdat het hier anders te donker is
Hoe gaat het met de tractorensimulaties? Stream je nog wel eens wat?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik al een flinke tijd niet gespeeld, ben bezig met RDR2quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de tractorensimulaties? Stream je nog wel eens wat?
Erg jammerquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik al een flinke tijd niet gespeeld, ben bezig met RDR2En nee, geen streams.
Leuk, ik kijk sinds een week nu 1883.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik al een flinke tijd niet gespeeld, ben bezig met RDR2En nee, geen streams.
Bij de 16:00 wedstrijden heb je iig geen last van bepaalde users die hun best doen het topic om zeep te helpen met alleen maar gepraat over eten en andere dingen, zolang het maar niet over de wedstrijd zelf hoeft te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ben niet op tijd voor de jankende Portugezen, maar de 16u wedstrijden zijn toch niet dermate boeiend.
Even binnensleuren. Sam Elliotquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, ik kijk sinds een week nu 1883.
@:scrummie
Dat is waar.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de 16:00 wedstrijden heb je iig geen last van bepaalde users die hun best doen het topic om zeep te helpen met alleen maar gepraat over eten en andere dingen, zolang het maar niet over de wedstrijd zelf hoeft te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch @Pisces29 @Drizzt
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]M'n lijstje, even snel in elkaar geramd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de jouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb wel overigens wasabi nootjes bollen gekocht op aanraden van @Calandquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de 16:00 wedstrijden heb je iig geen last van bepaalde users die hun best doen het topic om zeep te helpen met alleen maar gepraat over eten en andere dingen, zolang het maar niet over de wedstrijd zelf hoeft te gaan.
Ben je meer gaan eten?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ben alweer 5 maanden gestopt met roken.
Stukje retorischquote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ben alweer 5 maanden gestopt met roken.
Nee, nog net zo weinigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n lijstje, even snel in elkaar geramd:4/35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te zien dat we muzikale raakvlakken hebben![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
R&P / Ik (M22) steelde m’n moeders (F39) strings
@:zipportal @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |