Die van jou willen ook opgesteld wordenquote:
Koel bad, loopt ook nog leeg.quote:Op zondag 4 december 2022 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kom niet eens bij jullie in de buurt.
Hallo @onlogischquote:Op zondag 4 december 2022 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me wel een harde bovengrens, als je zover komt, dan wordt het echt tijd voor professionele hulp.
Ik wilde posten dat forumbeest @onlogisch er nu is maar zelfs hij zit maar op 25 posts per dag.quote:Op zondag 4 december 2022 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kom niet eens bij jullie in de buurt.
quote:Op zondag 4 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat forumbeest @:onlogisch er nu is maar zelfs hij zit maar op 25 posts per dag.
quote:Op zondag 4 december 2022 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je je pas echt zorgen maken als je boven de 164 duizend zit.
Bewijst mijn stelling louter of wil je anders beweren in het geval van @onlogisch ?quote:
Ook een hart voor de zaak, getuige de 164+.quote:Op zondag 4 december 2022 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Geweldige moderator en persoon verder overigens.
Dit beeld heb ik altijd bij een willekeurige sauna.quote:Op zondag 4 december 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind dat maar een vies begrip aangezien ik de meeste users voor mij zie als vadsige, talentloze zwijnen. Zit je dan in bad.
quote:Op zondag 4 december 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar kom ik lang niet aan.
Waarom was je eerder dan zo geagiteerd?quote:Op zondag 4 december 2022 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik altijd bij een willekeurige sauna.
Even de lampjes van de vogels aanzetten om tot rust te komenquote:Op zondag 4 december 2022 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je neuzelt een beetje als een wijf nu
Nee, die zijn in winterslaap!quote:Op zondag 4 december 2022 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van jou willen ook opgesteld worden
Ik ben zelden geagiteerdquote:Op zondag 4 december 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom was je eerder dan zo geagiteerd?
[..]
Hey maat!quote:
En dat inclusief zijn record!quote:Op zondag 4 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat forumbeest @:onlogisch er nu is maar zelfs hij zit maar op 25 posts per dag.
Om vervolgens mijn post handmatig terug te zoekenquote:
Goed om te horenquote:Op zondag 4 december 2022 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zelden geagiteerd
Ik ben niet dik, dus je hoeft niet drastisch op te schuiven.
Geven die meelwormen die extra crunch? Dan zou ik er vol voor gaanquote:Op zondag 4 december 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed om te horenVandaag trouwens vogelpindakaas met meelwormen gekocht en het ruikt gewoon 1 op 1 naar Calve pindakaas. Zou het kwaad kunnen als ik er zelf een boterham mee smeer?
Denk het wel. Laatst per ongeluk een heel bakje gefrituurde meelwormen voor vogels leeg gegeten en dat smaakte op zich best wel naar pindas als je er genoeg van in de mond stak.quote:Op zondag 4 december 2022 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geven die meelwormen die extra scrunch? Dan zou ik er vol voor gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |