Ja, dit lijkt me wel een harde bovengrens, als je zover komt, dan wordt het echt tijd voor professionele hulp.quote:Op zondag 4 december 2022 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je je pas echt zorgen maken als je boven de 164 duizend zit.
Sow, dit had ik echt nooit verwacht!quote:Op zondag 4 december 2022 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aantal forumposts
164.170 (34 per dag)
Wat een toeval dit!
Hulp ben je dan voorbij en is het tijd voor dwangmatige opname.quote:Op zondag 4 december 2022 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me wel een harde bovengrens, als je zover komt, dan wordt het echt tijd voor professionele hulp.
Totaal gebrek aan waardering voor de warme badjes op Fok! dit.quote:Op zondag 4 december 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hulp ben je dan voorbij en is het tijd voor dwangmatige opname.
aantal posts: 12.294 (gemiddeld 34 per dag)quote:Op zondag 4 december 2022 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aantal forumposts
164.170 (34 per dag)
Wat een toeval dit!
quote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Dat kwam daadwerkelijk enthousiast over, ik bedoelde het niet zo.
Ik hoorde je idd juichen.quote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Dat kwam daadwerkelijk enthousiast over, ik bedoelde het niet zo.
Vind dat maar een vies begrip aangezien ik de meeste users voor mij zie als vadsige, talentloze zwijnen. Zit je dan in bad.quote:Op zondag 4 december 2022 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan waardering voor de warme badjes op Fok! dit.
Ik hoor het al, ik schuif wel een plaatsje op.quote:Op zondag 4 december 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind dat maar een vies begrip aangezien ik de meeste users voor mij zie als vadsige, talentloze zwijnen. Zit je dan in bad.
@Pisces29 is je zielsverwant dit is geen toeval.quote:Op zondag 4 december 2022 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aantal posts: 12.294 (gemiddeld 34 per dag)
Ik heb ook 34 posts per dag!!!
Plaatsje van wat? Tevens stelde ik "de meeste" dus ik kan altijd nog de troef spelen dat ik niet op jou doelde.quote:Op zondag 4 december 2022 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik schuif wel een plaatsje op.
Je neuzelt een beetje als een wijf nu, laten we maar even naar je prachtige vogels gaan kijken.quote:Op zondag 4 december 2022 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plaatsje van wat? Tevens stelde ik "de meeste" dus ik kan altijd nog de troef spelen dat ik niet op jou doelde.
Wellicht weer iets teveel semi racistische troep in het wk livetopic gelezen om iets positiefs over fok te melden.quote:Op zondag 4 december 2022 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je neuzelt een beetje als een wijf nu, laten we maar even naar je prachtige vogels gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verdient wel een like.quote:Op zondag 4 december 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nu een elandknuffel met uitschuifbare benen tussen de vogels neergezet.
Oh ik dacht dat het om @AFCNiels ging.quote:Op zondag 4 december 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pisces29 is je zielsverwant dit is geen toeval.
Jij hebt liever een handje in Mokum vast.quote:Op zondag 4 december 2022 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om @:AFCNiels ging.
Een verbale al dan niet digitaal omschreven.quote:
Een daadwerkelijk gemeende like dus, bedankt!quote:Op zondag 4 december 2022 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een verbale al dan niet digitaal omschreven.
quote:Op zondag 4 december 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht weer iets teveel semi racistische troep in het wk livetopic gelezen om iets positiefs over fok te melden.
Ik heb nu een elandknuffel met uitschuifbare benen tussen de vogels neergezet.Wat een mooie opstelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik kom niet eens bij jullie in de buurt.quote:Op zondag 4 december 2022 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om @:AFCNiels ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |