aan de kadequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goed plan wel eigenlijk
Nu nog een goede plek vinden om vis te kopen.
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:36 schreef engine het volgende:
Is dat iets gelovigs dan?
Als ik bij m'n ouders ga eten op vrijdag hebben ze wel vaak zalm
Waar geloven ze in?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:36 schreef engine het volgende:
Is dat iets gelovigs dan?
Als ik bij m'n ouders ga eten op vrijdag hebben ze wel vaak zalm
Wist ik niet. Mijn ouders zijn niet gelovig dus het is puur toeval. Op dinsdag ook meestal vis want dan staat de viskraam in het dorpquote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
Op vrijdag, een onthoudingsdag, eten katholieken van oudsher vis, omdat het eten van vlees op die dag niet was toegestaan.
Volgende week vrijdag ben ik weer thuisquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
fish and chips voor you dus ... hoe lang zit je daar nog?
Je zit downtown Aberdeen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ben ik weer thuisHet is best prima hier maar heb ik ook wel weer zin in.
Jup 50 meter van de hoofdstraat. Dat is wel top. En leuke collega ook waar ik mee weg ben. Ik kende hem niet echt hiervoor maar is wel een goede kerel. Maar ik heb wel weer even genoeg van het weg zijn eigenlijk.quote:
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
fish and chips voor you dus ... hoe lang zit je daar nog?
Citroentjequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?
gravyquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?
Nee is Jaime Presslyquote:
Goedemorgen...rustig hier in je uppiequote:
Ik moest even googlen... verschrikkelijk.... de commentaren zijn wel hilarisch.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef D. het volgende:
Ik was al wat sip...en toen zag ik Simon Cowell
Ik heb het SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #34 - Kalkoennekkies etc in mijn AT staan, om af en toe even te kijken, voor wat leedvermaak.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest even googlen... verschrikkelijk.... de commentaren zijn wel hilarisch.
'Zijn gezicht ziet er uit alsof iemand de centrale verwarming omhoog heeft gedraaid in Madame Toussaud'![]()
Ja, daar heb ik ook wel eens geloerd. Ik vind de mensen er maar zelden van opknappen. Uiteindelijk worden het allemaal hamsters en gaan ze op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #34 - Kalkoennekkies etc in mijn AT staan, om af en toe even te kijken, voor wat leedvermaak.
Maar het is vooral leed, eigenlijk
Nou, die hangende oogledenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Kan alleen maar hopen dat de ingrepen onlangs zijn gedaan, en dat het nog allemaal 'bijtrekt'
Na één ingreep volgen er vaak meer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Kan alleen maar hopen dat de ingrepen onlangs zijn gedaan, en dat het nog allemaal 'bijtrekt'
Als ze er van waren opgeknapt hadden ze dat topic waarschijnlijk niet gehaaldquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel eens geloerd. Ik vind de mensen er maar zelden van opknappen. Uiteindelijk worden het allemaal hamsters en gaan ze op elkaar lijken.
[..]
Nou, die hangende oogleden
Dit lijkt op 16 ingrepen in éénquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Na één ingreep volgen er vaak meer.
Nee, is ook wel een dubieuze eerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze er van waren opgeknapt hadden ze dat topic waarschijnlijk niet gehaald
Neem aan dat het ze daarom te doen wasquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat het ze daarom te doen was
Na de ingreep keken ze in de spiegel en riepen 'Holy Fok!'
Doe mij maar de lelijkste rotkop van het universumquote:
Heb je daar 16 ingrepen voor over?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij maar de lelijkste rotkop van het universum
Ik schat jou hoger inquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze gedrochten zeggen volmondig ja![]()
[ afbeelding ]
In vergelijk met deze dingen ben ik een schoonheidquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze gedrochten zeggen volmondig ja![]()
[ afbeelding ]
Nee, waaromquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft 1 van jullie beademing die we kunnen uitzetten?
Of ze had er gewoon melding van gemaakt, dat geluid irritant is en of ze naar andere kamer kon..quote:
Waarom? Dat geluid is heel irritant, dat moet je gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of ze had er gewoon melding van gemaakt, dat geluid irritant is en of ze naar andere kamer kon..
Die zal ze niet gehad hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ze had haar eigen beademing uit moeten zetten. Twee problemen opgelost.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? Dat geluid is heel irritant, dat moet je gewoon stoppen.
Als ze die andere er last van had dat de beademing uit was had ze hem weer aan moeten zetten
Heb gelukkig nog niet daarop gegoogled, was voldoende gewaarschuwdquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel me mede-schuldig, ik kwam met Simon Cowell aan
Misschien toch even naar Simon kijken dan, om je van de vis af te leidenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:01 schreef pullup het volgende:
Zelfs als mijn bord naast vis heeft gestaan raak ik dat eten niet meer aan![]()
![]()
Met wat?quote:
beetje kwark, banaan, kiwi, bosvruchten en sinaasappelsap..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Met wat?
Ik heb instant noodles vandaag.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje kwark, banaan, kiwi, bosvruchten en sinaasappelsap..
Ach soms zijn die noodles ook wel lekker ... met een beetje eigen variatie toegevoegd kom je een heel eindquote:
Ja had ik maar de verkeerde smaak gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:59 schreef Loveable het volgende:
Ik koop wel eens van die bekers, kokend water erbij even roeren en dan in een kommetje
Welke smaak dan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had ik maar de verkeerde smaak gekocht.
Beef teriyaki….niks geks dacht ikquote:
Ik bak het soms nog ff met wat extra gebakken groenten en een geklutst eitje in de pan,,quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:59 schreef Loveable het volgende:
Ik koop wel eens van die bekers, kokend water erbij even roeren en dan in een kommetje
Ja weet je nooit met die potjes dus maar ach boterham met jam was ook prima.quote:
Dat kan ook, maar bij die bekers wil dat niet omdat er water bij moet..quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bak het soms nog ff met wat extra gebakken groenten en een geklutst eitje in de pan,,
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet je nooit met die potjes dus maar ach boterham met jam was ook prima.
Ja ik kook ze eerst sws .. en dan in een vergiet ff uitlekken ..quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar bij die bekers wil dat niet omdat er water bij moet..
Misschien dan ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kook ze eerst sws .. en dan in een vergiet ff uitlekken ..
Ja gewoon ff wat andersquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien dan ook maar eens proberen
Mooi zo, weer eentje minderquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
ik ook vis gebacken dorsch serbische art
nu eten![]()
![]()
Mooi is dat ...quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
whehehehehe
Ze zijn ziek
Beginnen dus al met excuses
https://www.voetbalprimeu(...)dag-rust-gegund.html
Ik denk dat ze al ziek warenquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
whehehehehe
Ze zijn ziek
Beginnen dus al met excuses
https://www.voetbalprimeu(...)dag-rust-gegund.html
die bondskots in ieder geval in zijn hoofd .........quote:
dan is het weekend?quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:18 schreef engine het volgende:
Nog drie kwartier wachten. Eigenlijk niks gedaan vandaag. Vanavond kerstfeestje
Huh kan toch gewoon? Of weet ik niet wat een moot isquote:
dorschquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon extra brede vissticks
Doe eens een plaatjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Huh kan toch gewoon? Of weet ik niet wat een moot is
Zo als Kim Kardashianquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:57 schreef pullup het volgende:
Wil nu wel weten hoe een dorsch met 4 gelijke konten er uitziet
Neuh, een echte moot is altijd zo,quote:
Ahzo, ja dat is een wat grote visstickquote:
een vier kantquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahzo, ja dat is een wat grote visstick
Van de elf?quote:
Goede middenmoterquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je wat te zeiken hebt over iemand ... Toon dan ballen en zet je naam erbij.![]()
Sneue tekst bovenaan.
Ned verliestquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:07 schreef mario390 het volgende:
tot morgen moet ik alle
8 achtelf. spiele tippen
Getsiequote:Op vrijdag 2 december 2022 16:20 schreef mario390 het volgende:
kut ik geloof de cocktailsauce was niet meer goed
ojeee
Moet je spugenquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:20 schreef mario390 het volgende:
ojeee
Of misschien wel diaree of beide.quote:
Dan moet je ff ruikenquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:20 schreef mario390 het volgende:
ojeee
En dan tegelijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Of misschien wel diaree of beide.
Die zijn best goedquote:
heb geen diareaaquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok,misschien toch door iets anders
ik op Ghanaquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah ja heb eh op uru sieg getippt
ik dacht heb x
Oh van die donatie berichten bovenaan. Die heb ik al een tijd geleden uitgeschakeldquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je wat te zeiken hebt over iemand ... Toon dan ballen en zet je naam erbij.![]()
Sneue tekst bovenaan.
Ja ik ook.. ik dacht al waar heeft Oma het overquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh van die donatie berichten bovenaan. Die heb ik al een tijd geleden uitgeschakeld
skivangen ook kommtquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik dacht al waar heeft Oma het over
Ja dat had ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik dacht al waar heeft Oma het over
Ik heb 1-2 voor Uruguay, dat kan nogquote:
Ah dat is hetquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh van die donatie berichten bovenaan. Die heb ik al een tijd geleden uitgeschakeld
Ja straksquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet hupfen
lake louise und beaver creek
ik heb 1:0 uru zo nur 1 puntquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 voor Uruguay, dat kan nog
Ja dat denk ik, maar ben wel benieuwd wat daar dan staat.🧐quote:
Gemekker over paul als modquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, maar ben wel benieuwd wat daar dan staat.🧐
Oke. Dat mensen daar geld voor uit geven.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke. Dat mensen daar geld voor uit geven.
Dat je op Paul moet stemmen als slechtste mod. Maar wees een vent/vrouw en zet je naam erbijquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke. Dat mensen daar geld voor uit geven.
Het heeft Danny nog een keer honderd euro opgeleverd door mij en een jankzak ik weet niet eens meer waaromquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Sneue tekst bovenaan.
Paul?quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat je op Paul moet stemmen als slechtste mod. Maar wees een vent/vrouw en zet je naam erbij
Stemmen kan toch niet anoniemquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat je op Paul moet stemmen als slechtste mod. Maar wees een vent/vrouw en zet je naam erbij
Ik dacht 5, vond het al een koopjequote:Op vrijdag 2 december 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
Even voor de duidelijkheid die jankzak heeft 100 euro gestort.
Ja dit is wel laf.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was een kutwijf stond er, maar hij heeft wel woord gehoudenquote:
Ow ik dacht dat het over die Paul mededeling gingquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een kutwijf stond er, maar hij heeft wel woord gehouden
Ja nou min of meer wel, iedereen kan wat in die tikker zetten. En kwetsende dingen in een topic worden gemod maar dat dus niet. Iedereen kan losquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het over die Paul mededeling ging
100 euro is geen koopjeVooral niet omdat jij er nu nog jaren lol van hebt
Daarom is dat hele doneren om een tekstje bovenaan te mogen zetten niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou min of meer wel, iedereen kan wat in die tikker zetten. En kwetsende dingen in een topic worden gemod maar dat dus niet. Iedereen kan los
Ja of anoniem zou niet moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom is dat hele doneren om een tekstje bovenaan te mogen zetten niet zo'n goed idee.
Ze verwachten het nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik heb Paul een keer verdedigt in dat viva forum. Die lag onder vuur. Ok het was wat cynisch en ik kreeg een waarschuwing. JULLIE zijn allemaal tegen Paul. Uhhhh.....
Het is geld dan geldt het nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom is dat hele doneren om een tekstje bovenaan te mogen zetten niet zo'n goed idee.
Heb ik gedaan (3 keer) en Paul heeft dat nog geliked ook.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bijzondere post van ootje ook.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik gedaan (3 keer) en Paul heeft dat nog geliked ook.
Ja maar je kan ook toezicht hebben als baas. Ik heb vaak dingen voorbij zien komen die niet door de beugel kunnen. Dan maar geen 5 euroquote:
Gewoon een baggerverhaal geïnspireerd door flink wat sherry.quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook toezicht hebben als baas. Ik heb vaak dingen voorbij zien komen die niet door de beugel kunnen. Dan maar geen 5 euro
Ja, je moet op Paul stemmen.quote:
Gezien het tijdstip niet heel erg vreemd, raar dat het er nog staat.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon een baggerverhaal geïnspireerd door flink wat sherry.
Dat weet je toch .. Paulquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je moet op Paul stemmen.
Verder prima, maar zet je naam erbij.
Nou ja die 100 euro kwam niet uit mijn portemonneequote:
Huh?quote:
Ja… Maar ik ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip niet heel erg vreemd, raar dat het er nog staat.
Ik welquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Maar ik ga me er niet druk om maken.
Jeesus dat mens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ootjekatootje in FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Ik snap er echt geen hol vanquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ootjekatootje in FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Ja, weet ik wel. Het gaat mij om het anonieme.quote:
Doe geen moeite om het te begrijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol van![]()
![]()
Sommigen sporen echt niet
Wees blij dat je het niet begrijptquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Sommigen? Soms lijkt het wel of de hele wereld gek aan het worden is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Dat laat bij jou aan duidelijkheid weinig te wensen over.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
Dat hele verkiezingen gedoe vermeid ik. Ik neem aan dat fokkers wel weten wie ik mag en wie niet
Oh nou je staat in mijn lijstje hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laat bij jou aan duidelijkheid weinig te wensen over.![]()
Vermeiden is trouwens een freudiaanse verspreking die van mij had kunnen zijn.
Het heeft niet zo veel zin om het aan te passenquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laat bij jou aan duidelijkheid weinig te wensen over.![]()
Vermeiden is trouwens een freudiaanse verspreking die van mij had kunnen zijn.
Ik vind 'm leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft niet zo veel zin om het aan te passen
Ik kook graag een ijtje voor jequote:
Een ij hoort erbei.quote:
quote:
Soms is een moeder best lastig. Ook als ze weet dat ik laat thuis ben. Gaat ze bellenquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja mam, we eten wel gezond, zeg ik net door de telefoon terwijl ik tegelijkertijd een vette friet pinda naar binnen frot.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is een moeder best lastig. Ook als ze weet dat ik laat thuis ben. Gaat ze bellenIk ben godverdomme oud en heb alles al overleefd.
Ik kan en doe het ook mijn mobiel uitzetten. Dan heb ik mijn zus, mijn broer ook op de WP en als ik lang wacht staan ze voor de deurquote:
klopt teveel sneeuwquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook niets ... Beaver Creek cancelled
ja je hebt van die dagenquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt teveel sneeuw
soms is te weinig sneeuw
soms teveel
Die 20 km afstand tussen ons behoeden ons gelukkig voor al te veel onverwachte bezoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan en doe het ook mijn mobiel uitzetten. Dan heb ik mijn zus, mijn broer ook op de WP en als ik lang wacht staan ze voor de deur
20 maar FFSquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die 20 km afstand tussen ons behoeden ons gelukkig voor al te veel onverwachte bezoeken.
Dat is genoeg. Mijn paps en mams zijn dik in de 80.quote:
90 aangetikt dit jaar. Soms kan ik haarquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is genoeg. Mijn paps en mams zijn dik in de 80.
Laten we een wedstrijd van de mannen tegen de vrouwen van 40+ organiseren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:07 schreef -Shii- het volgende:
Oh oh de mannen kunnen hier allemaal heel goed voetballen zeker? Ik ben het ermee eens dat vrouwenvoetbal anders is dan mannenvoetbal, maar dat denigrerende toontje mag wel wat lager.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we een wedstrijd van de mannen tegen de vrouwen van 40+ organiseren.
Ik ben benieuwd wie er komt opdagen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik haak af ik heb ooit een doelpunt gemaakt in eigen doel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hebben jullie bij voorbaat gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Nou Shii dat zijn voorlopig alleen jij en ik
Dat wordt een potje tafelvoetbal. Maar daar kan ik ook heel fanatiek in zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Nou Shii dat zijn voorlopig alleen jij en ik
Ik heb een lichte verkoudheidquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Blaas voetbalquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat wordt een potje tafelvoetbal. Maar daar kan ik ook heel fanatiek in zijn.
Komt door de airco, zeker.quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hebben jullie bij voorbaat gewonnen.
We spelen natuurlijk wel om te winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit tegen het randje aan om de verwarming aan te zettenquote:
Hier staat hij aan, afgelopen week voor het eerst.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit tegen het randje aan om de verwarming aan te zetten
Het is nog net te doen. Maar het moet niet ongemakkelijk worden. 18/17 is wel de grensquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat hij aan, afgelopen week voor het eerst.
Ik heb hem weer aangezetquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog net te doen. Maar het moet niet ongemakkelijk worden. 18/17 is wel de grens
18 hier.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat hij aan, afgelopen week voor het eerst.
Het was 19 graden en ik ben verkouden, dus voel me sowieso al onbehaaglijk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog net te doen. Maar het moet niet ongemakkelijk worden. 18/17 is wel de grens
Ja het was hier 17.5 en dat vond ik echt wat te frisquote:
Vanmorgen was het 15.5 hierquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het was hier 17.5 en dat vond ik echt wat te fris
Hier ook maar dan ben ik rap weg dus zet hem pas s'middags aan danquote:
Count me inquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vrouwen en voetballenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Echt voetbal ben ik dan weer slecht in, maar ik wil best een poging wagen met jullie
Hopelijk komen 21, 31 en 111 ook nog voorbij.quote:
Het zegt vooral iets over de mannen die zulke dingen zeggenquote:
Spuit 58 meld zich..quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk komen 21, 31 en 111 ook nog voorbij.
Dit is een belangrijk punt
Sorry, heb het geprobeerd, maar het werkt wat mij betreft echt niet.quote:
Konten loerenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, heb het geprobeerd, maar het werkt wat mij betreft echt niet.
Bij hockey kijk ik vaker naar de vrouwen dan naar de heren weer.
Ik vind het zo achterlijk, dat er reclame op hun kont staat.quote:
nooit op geletquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het zo achterlijk, dat er reclame op hun kont staat.
quote:
Eurosport hier.. maar helemaal vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
damen moet ik op de
schweizer zender zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |