ok schatquote:Op zaterdag 3 december 2022 08:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je in het vervolg rekening houden met je biologische klok? Dit is echt veel te laat en derhalve niet gezond. We zien je voortaan graag van 8 tot 8.
is je lul wel groot genoeg voor haarquote:Op zaterdag 3 december 2022 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Helene is een leuke vrouw, dunkt me.
Te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Helene is een leuke vrouw, dunkt me.
Helene is denk ik slimmer dan Derksen en gijp bij elkaar. In ieder geval als het over Rusland gaat.quote:
Schaamteloos maar vooruit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie WK / [Groep G 02-12 20:00] Kameroen - Brazilië & Servië - Zwitserland #5 Fegalund zijn post alsjeblieft liken zodat het lijkt alsof ik populair ben?
Alvast bedankt.
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:41 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Helene is denk ik slimmer dan Derksen en gijp bij elkaar. In ieder geval als het over Rusland gaat.
In het land der blinden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helene is helemaal niet dom gezien haar goede presentatie skills
Dat is het enige argument dat echt gemaakt kan worden vind ik. Maar dan is het wel weer heel cynisch dat we wel gigantisch willen profiteren ten koste van anderen en dat niet moreel willen rechtzetten, laat staan financieel te compenseren. Kan ook hoor, maar dat argument ("ze hebben gelijk maar ik wil gewoon niet betalen") hoor je dan weer nooit van mensen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 03:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De Nederlandse belastingbetaler draait straks wel op voor de onvermijdelijke herstelbetalingen.
Was het met VI Oranje niet zo dat er een melding kwam dat het programma na de wedstrijd zou beginnen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als ze gaan verlengen, gaan ze dan gewoon tijdens de wedstrijd lullen?
Nu beginnen ze ook gewoon als de blessuretijd nog loopt dus daarom vroeg ik het me af.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Was het met VI Oranje niet zo dat er een melding kwam dat het programma na de wedstrijd zou beginnen?
Ouwe viespeukquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik heb me de hele dag verheugd op Noa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |