Hansie Hansie zou ik ook graag aan tafel zien.quote:Op zondag 4 december 2022 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Gastenpoule wordt nu wel heel klein he. Om de 3 dagen dezelfde. Wimpie of Boskamp kan hier ook prima zitten.
Veldrijdenquote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat die Roxanne daar iedere keer doet is mij ook een raadsel.
idd ik had echt een voetbalprogramma verwacht met oranjewinter, maar 3/4e gaat meestal over andere dingenquote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik val in herhaling, maar vind het ook helemaal niks. Vervelend stemgeluid en een zeikaccent. Heeft ook weinig te melden. Volgens mij zit ze er alleen omdat ladyshave haar lekker vindt.quote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Emile Schelvisquote:Op zondag 4 december 2022 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Gastenpoule wordt nu wel heel klein he. Om de 3 dagen dezelfde. Wimpie of Boskamp kan hier ook prima zitten.
Wat ze hierboven ook zeggen, haal Boskamp, Kieft en Kraaij hier gewoon bij. Of Sneijdertje een keer.quote:Op zondag 4 december 2022 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
idd ik had echt een voetbalprogramma verwacht met oranjewinter, maar 3/4e gaat meestal over andere dingen
Als ze klaar komt gaan ze allebei omhoog.quote:Op zondag 4 december 2022 22:08 schreef Machielovic het volgende:
Die linker wenkbrauw van Noa dat steeds omhoog gaat 🤭
Idd roxanne zit daar sowieso veel te vaakquote:Op zondag 4 december 2022 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat ze hierboven ook zeggen, haal Boskamp, Kieft en Kraaij hier gewoon bij. Of Sneijdertje een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |