Kuijt kan er wel wat van maken.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef thedeedster het volgende:
Lijkt me niet meer dan terecht. Pech dat Advocaat net is begonnen bij ADO.
Daar hebben we al vier topics voor.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:19 schreef Scorpie het volgende:
Vanaf nu lachen we de Belgen in dit topic uit.
Hahahahhahaha
Topspits was dat. Vind hem beter dan Lukaku (in zijn periode). Vooral dat goaltje in 2014 tegen Spanjequote:Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo gaat dat capuchonjongen.. wij weten er alles van. Het ene moment heb je Robben en Van Persie, maar opeens zit je te kijken naar Vincent Janssen.
Lukaku is normaal gesproken een betere afmaker, Van Persie was een heel ander type speler. Maar goed, ik lach België niet uit, heb niks tegen België. Dat heb ik eerder met een land als Portugal.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Topspits was dat. Vind hem beter dan Lukaku (in zijn periode). Vooral dat goaltje in 2014 tegen Spanje
Toch een sympathieke Nederlanders gevondenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lukaku is normaal gesproken een betere afmaker, Van Persie was een heel ander type speler. Maar goed, ik lach België niet uit, heb niks tegen België. Dat heb ik eerder met een land als Portugal.
Van Persie in Oranje vond ik niet zo goed.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo gaat dat capuchonjongen.. wij weten er alles van. Het ene moment heb je Robben en Van Persie, maar opeens zit je te kijken naar Vincent Janssen.
Ik heb ook niets tegen België hoor, integendeel. Maar toen ik hun eerste wedstrijd bekeek in dit toernooi, dacht ik, "Allemachtig, wat is hier gebeurd?" Het Belgisch spel ging helemaal nergens meer over. Dat was ik niet van hun gewend.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch een sympathieke Nederlanders gevonden
Hij heeft wel een goede fase gehad, is ook topscorer allertijden van Oranje natuurlijk. Misschien had het beter gekund, maar als ik het vergelijk met wat we nu hebben..quote:Op donderdag 1 december 2022 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Persie in Oranje vond ik niet zo goed.
Vind Depay (mits fit) niet minder.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede fase gehad, is ook topscorer allertijden van Oranje natuurlijk. Misschien had het beter gekund, maar als ik het vergelijk met wat we nu hebben..
Beter waren ze nooit een deze beunhaas begonnen.quote:
Hij is Spaans.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik had me liever laten ontslaan, dan had ik nog een zak geld meegekregen. Maar ja, die Belgen zijn niet zo slim.
Slimme man dus, als bondscoach gewoon eigen baas zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hij is z'n eigen baas, want hij is ook TD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |